vierailija
Paitsi Bojan.Ovat myös muutenkin promonneet Bluzaa mielestäni enemmän kuin SBJ:ta.
Paitsi Bojan.Ovat myös muutenkin promonneet Bluzaa mielestäni enemmän kuin SBJ:ta.
Minäkin arvostan tuota että taiteellinen vapaus on niille tärkeämpää kuin levy-yhtiösopimus, minkä kautta menettäisivät osan siitä vapaudesta. Ja muutenkin tekevät juuri sitä omaa juttuaan.Musta vaikuttaa ettei niillä ole ollut mielenkiintoa tehdä biisiä, tai koko levyä, ensisijaisesti kuuntelijaluvut mielessä. Tuskin ne siis runsaasta radiosoitosta olisivat pahoillaan, mutta selvästi ne itse arvostaa taiteellista vapauttaan ja itsensä haastamista. Bluza on mun mielestä ehdottomasti ihan radiokelpoinen balladi kyllä!
Haluaisin herätä aamulla siihen, kun Jan katsoo mua silmiin tuolla tavalla. Tulisi ensiksi vähän painittua ja.No nyt on kuva Joksuista
Samaa mieltä. Olen itse enemmän sähkökitaran kuin syntetisaattorin ystävä, mutta silti pidän siitä, että ne kokeilevat uusia juttuja ja ilmeisesti ainakin kahdeksan erilaisen version jälkeen päätyvät juuri siihen, jonka itse kokevat parhaaksi. Ne ovat jo Demonin kohdalla sanoneet tehneensä musiikillisia kokeiluja ja onhan kahden ekan levyn tyylit kieltämättä erilaiset, eli ei se nyt oikeastaan ole ihme, että haluavat nytkin tehdä jotain uutta. Yleisön säilyttämisen (tai miellyttämisen tms) kannalta helppoa olisi varmasti ollut tavallaan toistaa edelliset onnistumiset vähän eri moodissa, mutta arvostan kyllä enemmän sitä, että ottavat mukaan uusia soittimia ja kehittävät rohkeasti uudenlaista soundia itselleen.Minäkin arvostan tuota että taiteellinen vapaus on niille tärkeämpää kuin levy-yhtiösopimus, minkä kautta menettäisivät osan siitä vapaudesta. Ja muutenkin tekevät juuri sitä omaa juttuaan.
Kuuntelijoita varmasti haluavat, sehän mahdollistaa sen että voivat kiertää ja tehdä asioita omalla tyylillään. Radiosoiton kautta niitä voisi saada lisää. Suomessakin olisi varmasti monia, joille heidän kappaleet kolahtais, mutta ei ole koskaan kuulletkaan heistä.
Mielenkiinnolla kyllä odotan tulevaa levyä ja vihdoin tiedetään päiväkin milloin se ilmestyy. Olispa jo marraskuu!Samaa mieltä. Olen itse enemmän sähkökitaran kuin syntetisaattorin ystävä, mutta silti pidän siitä, että ne kokeilevat uusia juttuja ja ilmeisesti ainakin kahdeksan erilaisen version jälkeen päätyvät juuri siihen, jonka itse kokevat parhaaksi. Ne ovat jo Demonin kohdalla sanoneet tehneensä musiikillisia kokeiluja ja onhan kahden ekan levyn tyylit kieltämättä erilaiset, eli ei se nyt oikeastaan ole ihme, että haluavat nytkin tehdä jotain uutta. Yleisön säilyttämisen (tai miellyttämisen tms) kannalta helppoa olisi varmasti ollut tavallaan toistaa edelliset onnistumiset vähän eri moodissa, mutta arvostan kyllä enemmän sitä, että ottavat mukaan uusia soittimia ja kehittävät rohkeasti uudenlaista soundia itselleen.
Bluza on silti aivan ihana, vaikka jäinkin kaipaamaan niitä keväällä kuultuja kitaroita. Vitsi että tykkään tästä bändistä! Ne on nyt viimesen puolentoista vuoden aikana onnistuneet yllättämään mut jo moneen kertaan, ja veikkaan että uudelta levyltä löytyy vielä monta uutta suuntaa.
Enpä tiedä miksi vertailla niitä toisiinsa kuitenkaan. Ovat kuitenkin ihan erilaiset biisit. Eiköhän Bluza ihan hyvin menesty kuitenkinTosi mielenkiintoista nähdä sit bluzan luvut. Oon ollut sitä mieltä että menestyy huonommin kuin sbj.
siksi koska täällä on sitä paljon veikkailtu.Enpä tiedä miksi vertailla niitä toisiinsa kuitenkaan
taitaa täällä veikkaukset olla jotain 50-50 tai vähän bluzan puolella et menestyy paremminsiksi koska täällä on sitä paljon veikkailtu.
Näkyy instassa. Varmaan joo keikat sen jälkeen, sunnuntaina maybe julkaistaan ne.Missä näkyy levyn ulkaisupäivä?
Voikohan siitä päätellä kiertueen alkamispäivän, ois järkeä että levyjulkkarikiertue tulis aika pian sen jälkeen.
Mä en tykkää yhtään SBJsta, mutta Bluzaa rakastanTosi mielenkiintoista nähdä sit bluzan luvut. Oon ollut sitä mieltä että menestyy huonommin kuin sbj.