Jos heille oikeasti tulisi riita, niin minkälainen se mahtaisi olla? Mä en osaa kuvitella, että B riitelisi yhtään kenenkään kanssa. Kärtsy taas voisikin hiiltyä.Höh. K hiljeni nyt. Pojilla on varmaan tullut jotain känää.
Siitä norjalaisesta ukosta vai?Höh. K hiljeni nyt. Pojilla on varmaan tullut jotain känää.
Ilmankos B ei ole enää näkynyt...Siitä norjalaisesta ukosta vai?
Minä en oikeastaan osaa kuvitella kumpaakaan toisilleen kunnolla suuttuneina. Tietysti jos vaikka tarpeeksi ottavat kuppia niin mistäpä tuota tietää.Jos heille oikeasti tulisi riita, niin minkälainen se mahtaisi olla? Mä en osaa kuvitella, että B riitelisi yhtään kenenkään kanssa. Kärtsy taas voisikin hiiltyä.
Tää taitaa lähteä huomenna, tyhmä vitsi muutenkin.Siitä norjalaisesta ukosta vai?
jospa se on ollut siellä koko ajanEikai sinne vaan oo mennyt Kn gf paikalle kun stoorit loppui kuin seinään...
Herätys et tunne kumpaakaan yhtään.Minä en oikeastaan osaa kuvitella kumpaakaan toisilleen . Tietysti jos vaikka tarpeeksi ottavat kuppia niin mistäpä tuota tietää.
No ei ole ollut, kyllä toi on K ja B lemmenloma nyt.jospa se on ollut siellä koko ajan
Enhän mä niin väittänytkään. Siinä luki jopa että "kuvitella".Herätys et tunne kumpaakaan yhtään.
K kyllä somettaa lomilla vaikka gf on paikalla, eli tuskin se takia lopettaisi. Varmaan vaan kunnioittaa Boitsun somebreikkiä.Eikai sinne vaan oo mennyt Kn gf paikalle kun stoorit loppui kuin seinään...
Ja varmaan vaan ottavat rennosti ja juttelevat. Siinä varsinaisesti ole intoa kuvata toisen naamataulua koko ajanK kyllä somettaa lomilla vaikka gf on paikalla, eli tuskin se takia lopettaisi. Varmaan vaan kunnioittaa Boitsun somebreikkiä.
Mutta voi olla myös Slovenian aikaa eli tuntia myöhemmin.Nythän ne on Suomen kanssa samassa vyöhykkeessä. Saa nähdä intoutuuko B mainostamaan Bluzaa tai K kun ihan samassa seurassa ovat.
On kyllä jännä jos B ei postaa MITÄÄN Bluzasta, noh onhan tässä vielä aikaa promota.Nythän ne on Suomen kanssa samassa vyöhykkeessä. Saa nähdä intoutuuko B mainostamaan Bluzaa tai K kun ihan samassa seurassa ovat.
Ja monet niistä K:n aikaisemmista lomastooreista on NM kuvaamia, eli varmaan somettais enemmän jos ois mennyt paikalle.K kyllä somettaa lomilla vaikka gf on paikalla, eli tuskin se takia lopettaisi. Varmaan vaan kunnioittaa Boitsun somebreikkiä.
Naurattaahan seKris ilmeisesti ollut kirjoittamassa Bluzaa. Puutarhalla oli linkki
Mä oon niin monta kertaa pettynyt, kun olen luullut että noiden juttu on mennyt eteenpäin ja sitten on vilahtanut tuttu viileänvaalea olemus. En kyllä enää usko, että noiden juttu mihinkään etenee, mutta toivoisin heidän olevan kerrankin kahden, kun se viisukokemus oli niin vahvasti heidän yhteinen.Eikai sinne vaan oo mennyt Kn gf paikalle kun stoorit loppui kuin seinään...
Bojan ja Kris yhdessä ilmeisesti.Kris ilmeisesti ollut kirjoittamassa Bluzaa. Puutarhalla oli linkki
Mikä siinä naurattaa?Naurattaahan se