Ihania ultrakuulumisia:heart:
Huomenna on meidän vuoro, jännittää jo! Jännitää myös kohdunkaulan tilanne. Päätettiin mennä ennen tuota miehen kanssa kahvilaan aamupalalle, vähän arjen luksusta=)
Hienoja vaatteita oli
vauvahaaveella myynnissä, harmi kun meilläkin jo kaapit pursuaa poikien vaatteita tai osa nyt menee kyl hyvin tytöllekkin, retrot yms. kuviolliset. Mut tavoistani poiketen mulla on joku röyhelövaaleanpunavimma jos tulis tyttö, että jos sellasta povataan, niin haluan ostaa kaikkea ylisöpöä. Ite olen aina ollut ihan poikatyttö ja tosiaan nuiden poikien ja yhen ukkelin kanssa kun päivänsä viettää, niin kyllä täällä on niin äijä meininkiä, että hyvää tänne parit vaaleanpunaiset nutut tekiskin. Mut luulen mä, että mun tulevaisuus on miehekkäältä tuoksuvien reenivaatteiden pesijänä, joka pesu-urakan jälkeen saa raahata kotiin pussitolkulla vaasan ruisleipäpaloja ja litratolkulla maitoa ja jooooka päivä
Nooh kuinka vaan, onnellinen olen kaikentuoksuisista muruistani:heart:
Nyt vielä viimeisen harkkatyön pariin, jos tänään sais valmiiksi, niin voisi unohtaa koulun toviksi. Saa sitten nähdä koska saan seuraavan kerran inspiksen mennä kouluun takaisin, näin työn ohella se vaatii kuitenkin aika paljon ja sit on jo kolme muksua, voi hellettä.
Iiiihanaa ylihuomenna alkaa joulukuu!!
Mukavaa iltaa mammat
Pomppuli ja muru 20+4