*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

OOH on kyllä paljon poikia!:LOL: :heart: Meilläkin pikkuisen sitä poikaa veikattiin,mutta se varmistuu sitten 3vkon päästä.

Aamulla vien pissanäytteen labraan...olo ehkä vähän helpottanut,mutta hankala olo vieläkin. Lepään vielä huomisen ja sitten töihin.
 
Joku muutama sivu taaksepäin puhu vaunuista. Mehän ollaan varattu nuo Hartanin vaunut. Mutta Suomesta. Juurikin tuon takuuasian takia. Ja löydettiin täältä mieluisa kuosi niin ei viittitty alkaa tilailemaan. Ois siinä ehkä rahaa säästäny tilatessa mutta onpahan sit helpompi hoitaa takuut yms jos jotain vikaa tulee.
 
Onnitteluy kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja poitsulupauksista :heart:
Mekin tosiaan käytiin kurkkimas masuasukkia ja ei näkyny killuttimia eli tyttöä meille povattiin :heart: kaikki oli normaalisti, vastas 19+6 mutta kuulemma jopa viikon heitot normaaleja. Ei saatu yhtään kuvaa, oon vähän pettyny mut onneks mennään käymään 4D ultrassa niin kai sieltä saa! :)

L&P 20+2
 
Mukavia ultrakuulumisia :)

Tuo meiän työnimi tuli jostain puskista kun aattelin että täytynee siihen kai joku lisäke laittaa, että tietää vauvan olevan poika :p

Se paikka johon hain on auki ihan uudessa päiväkodissa joka siis avataan tossa vuoden vaihteessa niin luulen, että haluavat siihen sellaisen joka pystyy sitoutumaan hommaan pidemmäksi aikaa. Haastattelija painotti monta kertaa miten tärkeä ensimmäinen vuosi on uudessa talossa :p Mut en usko tosiaan että sieltä soittavat niin eipä tartte pohtia, että mitä vastaa.

Ai niin , mulle vois päivittää iäksi 27. Kolmekymppiä vaan lähenee :p

Adalmis ja Kerttujooseppi 21+5
 
Ihania ultrakuulumisia:heart:

Huomenna on meidän vuoro, jännittää jo! Jännitää myös kohdunkaulan tilanne. Päätettiin mennä ennen tuota miehen kanssa kahvilaan aamupalalle, vähän arjen luksusta=)

Hienoja vaatteita oli vauvahaaveella myynnissä, harmi kun meilläkin jo kaapit pursuaa poikien vaatteita tai osa nyt menee kyl hyvin tytöllekkin, retrot yms. kuviolliset. Mut tavoistani poiketen mulla on joku röyhelövaaleanpunavimma jos tulis tyttö, että jos sellasta povataan, niin haluan ostaa kaikkea ylisöpöä. Ite olen aina ollut ihan poikatyttö ja tosiaan nuiden poikien ja yhen ukkelin kanssa kun päivänsä viettää, niin kyllä täällä on niin äijä meininkiä, että hyvää tänne parit vaaleanpunaiset nutut tekiskin. Mut luulen mä, että mun tulevaisuus on miehekkäältä tuoksuvien reenivaatteiden pesijänä, joka pesu-urakan jälkeen saa raahata kotiin pussitolkulla vaasan ruisleipäpaloja ja litratolkulla maitoa ja jooooka päivä:LOL::LOL: Nooh kuinka vaan, onnellinen olen kaikentuoksuisista muruistani:heart:

Nyt vielä viimeisen harkkatyön pariin, jos tänään sais valmiiksi, niin voisi unohtaa koulun toviksi. Saa sitten nähdä koska saan seuraavan kerran inspiksen mennä kouluun takaisin, näin työn ohella se vaatii kuitenkin aika paljon ja sit on jo kolme muksua, voi hellettä.

Iiiihanaa ylihuomenna alkaa joulukuu!!

Mukavaa iltaa mammat

Pomppuli ja muru 20+4
 
mymosa
Ihanat noi vauviksen huutopaketissa olevat froteehaalarit :) Tuollaset vois haluta.

Pomppuli, mulla on kanssa sellanen olo, että jos on tyttö niin haluan pukee sen kaikkeen ylisöpöön vaaleanpunaiseen hörhelöön :D
Tyttö kun ei oo ikinä ollut mikään hameiden ym ystävä, vaan enemmänkin juuri sellainen poikatyttö pokemoneineen ja dinoineen, niin oishan se kiva yksi prinsessakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pomppulille tsempt huomiseen utraan :)

Löllöttelijä: Onnittelut tyttölupauksesta :)

Tilasin tuossa justiin 100€ "äitiyspakkauksen" BabyStylesta :whistle: Ei siis oteta pakkausta vaan rahana niin jo menin tilaamaan tuolta imeystyynyä,kietaisubodeja, kynsisakset ym.ym. Nooh, onpahan jotain taas vähempänä hankittavana :D
 
Moi!

Heti alkuun onnittelut ultrassa käyneille hyvistä uutisista! Minulla rakenneultra edessä perjantaina ja siihen mennessä pitäisi nyt sitten päättää, että halutaanko tietää myllertääkö tuolla masussa Elmeri vai Ellu ;) Esikoisesta ei haluttu tietää, mutta nyt on tullut tunne että voisi ollakkin ihan kiva saada jonkinmoinen lupaus. On myös hieman alkanut jänskättämään, että onko tuolla yksiössä kaikki hyvin.. Eli olispa jo perjantai!! Ultran jälkeen lähdetään sitten tuon miehuuden kanssa Tampereelle kylpylään ihan kaksistaan =)

Vauviksella aivan ihania vaatteita myynnissä :heart:

Muutoin vointitäällä pääasiallisesti hyvä ja juniori pitää välillä melkoisia bileitä tuolla yksiössään ja tietenkin nukkumaan menon aikaan. Eli kova liikkumaan on. Ilmeisesti tuo istukan paikka nyt vaikuttaa nuiden liikkeiden tuntemiseen. Eli esikoisesta oli istukka etuseinämässä ja nyt se oli nt-ultran mukaan takana. Lauantaina olin useamman tunnin shoppailemassa tuolla keskustassa ja illallapa sen sitten kyllä huomasi. Selkä vihoitteli melkolailla :/ Seuraavan päivän aikana kuitenkin onneksi oli jo parempi.

Mutta nyt näin pikaisesti lähinnä oma napaa ja seuraavaksi saunomaan =)

Rv 20+5
 
oih! Olipa tänne tullut taas paljon iloisia uutisia! Onnittelut kaikille yhteisesti! Omaan ultraan on vielä viikko ja aika tuntuu vain matelevan! Kaikenlisäksi työmotivaatio on nyt jotenkin aivan kadoksissa ja viime yö töissä tuntui jo todella rankalta niin väsymyksen kuin selkä ja lonkkakipujen takia. Työpäiville tulee mittää tällä viikolla se 12h/yö niin päivät menee ihan täysin nukkuessa. Turhauttavaa kun ei saa kotonakaan mitää aikaseks. No mutta tätä tällä erää... :)
 
Fanttomi :O:':)hug: Mitä tapahtui?

Josefia mä luulen et ne meinaa sillä pidennyksellä isäkuukauden laittaa kuusi viikkoiseksi jos oikein käsitin. Mut niin tai näin niin ihan loistavaa! :)

(.) Nukkumatti on hukassa ja päässä pyörii vaan huolia. Raha-asiat ei kai ole ihan niin huonosti kun mun pääni antaa ymmärtää ja jotenkin jo mietin et pitäskö jättää hakematta ne uudet vaunut kotiin niin säästäs kovasti rahaa. Mut toisaalta kyl me ne ja se istuin systeemi tarvitts mut 1000e menee siihenkin lystiin ja tän kuun jälkeen niitä ei ole varaa hakea moneen kuukauteen : / Ahdistaa vaan kun noi laskut laahaa koko ajan perässä vaikkei siis mitenkään niin et ulosotto uhkais tms. Miehen työpaikalla lomautetaan 100 henkeä ja onneksi jo 40 henkeä on ilmottautunut vapaaehtoiseksi enkä usko et miestä lomautetas kuitenkaan kun oli viimeksi vuoden lomautettuna vapaaehtoisesti kun oli vastaava tilanne ja kun se lähtee sinne rauhanturvaajaksi kuitenkin niin ei ole tarvetta..

En jaksais yhtään käydä töissäkään ja sain kipeästä kädesä sairaslomaa viikon mutta kun ei anna omatunto periksi jäädä saikulle kun tiedän et ne tarttee mua töissä kipeesti kun oon osaamistaitoni puolesta tärkeä tällä hetkellä joten koitan sinnitellä joulukuun vielä.

Tytöllä on pissatulehdus ja en oo koskaan reagoinut noin voimakkaasti kun eilen kun itketti itteekin kun tyttöö sattui niin paljon ja jotenkin ihan itkufiilis muutenkin.

Maanantaina pitäs mennä Englantiin mut jotenkin sinnekkin lähtö tuntuu ylivoimaselta vaikka tykkään ihan hirveesti käydä siellä ja hauska on varmasti. Mulla on taas tulehdus joten meen yksityiselle gynelle tänään neuvolan jälkeen niin saan kunnon hoivon eikä tartte sit ihmetellä neuvolassa et saako vai eikö aikaa lääkärille. Tää gyne on kiva ja oon ollut sillä ennenkin tulehdusten vuoksi. Ja sit tuo tulehdus ja alaselkäkipu vielä saa sellaisen hysteerisen vauvanmenettämispelon kun ei noita liikkeitäkään nyt liikaa tunne paitsi jos sattuu sivulle potkimaan harvakseltaan.. Valivali, tätä riittäs, mut taitaa olla aika lopettaa hetkeksi tähän..

Champion ja Martti 22+0 (poks)
 
fanttomi: Voi ei :'( :hug: Mitä on tapahtunut?

Champion: Niin minäkin ensin ajattelin, että tarkoittaa isäkuukautta, mutta tuossa puhutaan "isyyslomasta" joka pitenisi viiteen viikkoon ja tässä taas linkki jossa kerrotaan "isäkuukauden" pidennyksestä neljästä kuuteen viikkoon... Isyysloma pitenee ensi vuoden alusta kahdella viikolla | Kohtaamo
Mitähän noissa nyt ajetaan takaa, tarkoittaako molemmat sit sitä "isäkuukautta"?? Kun eikös se isyysloma ole se joka pidetään yleensä heti vauvan syntymän jälkeen ja kestää yht. 18 arkipäivää ja "isäkuukausi" sit se jos isä jää kotiin hoitamaan vauvaa ja äiti lähtee jo sit ajoissa töihin "lomiltaan"?

Pitää tyttö päästää pikkukakkosen sivuille kun tuossa vieressä kyöhnää ja odottaa :)

Josefia ja poika rv 20+4
 
fanttomi Osanotto :hug:

Josefia oli puhunut että ostelee itse ns pakkauksen sisältöä,itseäkin alkoi se kuumottamaan kun jäin äpakkauksessa kaipaamaan kovasti niitä värejä! Haluaisin itse enemmän värejä. Siskon pojalta saadaan paljon vaatteita mut nekin kaikki harmaata,ruskeeta jne jne värittömiä!
 

Yhteistyössä