T
ervetuloa Jozzu85! Uskallatko olla vielä ihan täysillä menossa, vai oletko levossa? Heti aletaan täällä kyseleen
itse vaan asiaa pohdin öitä myöten, tai varsinkin silloin. Mua siis supistelee, välillä ihan harkkoja, mutta jo paljon kipeestikkin. Viime yönäkään ei oikein meinannut rauhoittua. Mitään edistystä eivät ole kuitenkaan saaneet vielä aikaiseksi ja pohdinkin, että kuinka paljon uskallan liikkua, käydä töissä jne. Lääkärit laittavat helposti saikulle, mutta kun mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut, niin mietin jo että kuvittelenko koko tilanteen ja plaah...ajatukset ihan sekaisin. Esikoisesta mulla ei supistellut ja meni 2vko yli, kuopuksesta siis jäin lepoon n vko 24, kun paikat alko kypsyyn, mut pysy kuitenkin hyvin matkassa ihan täysiaikaiseksi (38 jotain).
Ja täälläkin poksutaan 19+0, pian se puoliväli on jo käsillä
Hain muuten eilen sellaisen
carriwellin tukivyön, kun mulla on ennestään ollut se Anitan ja musta tuntu et se aiheutti suppareita, no mut niin musta tuntu että tämä carriwellikin, vaikka ei edes ole kovin tukeva. Voiko olla mahdollista, vai vaan sattumaa?? Kokemuksia?
Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida ja teksti häviää, jos käyn kurkkaamassa. Rentouttavaa vkl kaikille, jos en lähempänä enää intoudu kommentoimaan.
Pomppuli ja muru 19+0:heart:
No mutta uusista ultrakuulumisista piti kommentoida ja onnitella uusista tyttölupauksista, joita saatu poikien rinnalle. Eiköhän aika tasan mene, kun sitten syntyneitä lopussa katsotaan