Heippistä!
championille jaksamista haastaavaan tilanteeseen! Hienoa, että sulla on hyvä tukiverkosto, se on tärkeetä
.
Mulla on kans
närästänyt nyt jo tosi aikasessa vaiheessa ja aika paljonkin. Esikoista odottaessa närästi tasan kerran ja olin siihen todella tyytyväinen. Mitään inhottavampaa kuin hirveä närästys illalla kun yrittää saada unta.
Raskausarpia tuli mullekin esikoista odottaessa navan yläpuolelle kun siinä on joskus aikoinaan ollut napakoru, josta jäänyt arpi sitten "levisi". Näyttää niin kuin navasta tulisi auringonsäteet :> Muuten tuli yhdet viirut molempiin kylkiin ja tissit sitten maidon noustessa raidoituui hetkeksi. Ne vaaleni tosi nopeesti, mutta tuo napa ja kyljet ei ja ne onkin nyt jo venyneet taas auki uudestaan.
Vatsa on ollut sekaisin täälläkin. Ärsyttävää kun voi vatsa kääntyä ympäri ihan millon vaan ja sit pitää juosta vessaan. Ja sit taas välillä on niin kovalla ettei tosikaan.
4d-ultraan ei varmaan tälläkään kertaa mennä. Esikoista odottaessa selvittiin ihan hyvin ilman niin eiköhän nytkin. Oishan se toki kiva, mutta taidan käyttää sen muutaman satasen mieluummin rattaiden hankintaa.
Kuumia aaltoja löytyy täälläkin. Hetkessä saattaa normaalista vaihtua hikiseen ja sit taas kohta paleltaa hulluna. Mahtavaa kun töissä yhtäkkiä tuntuu niin kuin ois lämmöt laitettu täysille ja hiki haisee
Syömisessä ei oo ollu ongelmaa, koska mulla tulee niin heikko ja huono olo jos en syö ajoissa. Pakko on siis syödä joka päivä ajallaan.
sale81, Mulla myös niskahartiaseutu aivan jumissa ja siksi tulee sitten ihan hirveitä hedareita. Tuntuu, että melkeen päivittäin särkee päätä :/. Todella raivostuttavaa. Pitäisi varmaan käydä hierojalla ennen kuin pää räjähtää.
Pituudesta oli puhuttu. Mä itse olen 183cm pitkä ja koin raskauden tosi helpoksi kun vatsa ei kasvanut kovinkaan isoksi vaikka lapsi oli nelikiloinen ja yli 50cm pitkä. Kyllähän se raskauden "kestäminen" riippuu varmasti myös vartalon "soveltuvuudesta raskaudelle" kuin pelkästään pituudesta. Mutta mitä nyt noita kavereita ja tuttuja on katsellut niin kyllä lyhyemmillä ihmisillä on ollut isomman näköiset vatsat kuin pidemmillä.
(.) Päänsärky jatkuu. Ja kiukku. Ja väsymys. Pläääääääh. Tuhatsata asiaa tekemättä, mut mitään ei jaksa :/
Adalmis ja kerttu 18+3