Heipat!
Kirjoitin jo viestin mutta se vissiin hävis bittiavaruuteen....
Poikaolo osoittautui täälläkin oikeaksi ja poikaa odotellaan! Näkyi ultrassa sen verran selkeästi ettei jättänyt kellekään mitään arvailujen varaan...
Tai kätilö sanoi että olis kyllä kovasti ihmeissään jos tästä tyttö tulisi...
Onko täällä pikkukakkosta odottavia, joilla esikoinen on vielä rattaissaistumisiässä (n. 2-3v.)? Ootteko pohtineet ostavanne tuplarattaita? Jos kyllä niin millaisia? Meillä esikoistyttö (kohta 3 v.) istuu paljon vielä rattaissa ja mietin olisko sellaset kätevät.... Varmaan vaunuja tulee käytettyä eniten, silloin kun typy on hoidossa ja ollaan vaavin kanssa kaksin, mutta sitten muuna aikana jos lähdetään kävelylle tai kaupungille...
Supistuksia on mulla ainakin ollut pari viikkoa jo päivittäin. Ei kovia, mutta ihan selkeitä. Mä olen tosin kärsinyt aina megalomaanisista menkkakivuista (sellasista 3-4 x Burana 800 päivässä), joten tää on sinänsä ihan tuttua...
Suppaileeko vielä muilla?
Alavatsan vasemmalle ja oikealle puolelle tulee aina inhottavia pistoksia kun kävelee korttelin verran pidemmälle... Samaa oli esikoistakin odottaessa. Sitten vaan pitää himmailla ja tepastella ihan rauhakseltaan. Rasittavaa, mutta ei vaan voi mitään. Mä en nyt muista mitä ne neuvolassa tän sanoi olevan, mutta joillain vaan näitä on, mutta eivät ole vaarallisia... Oliko nyt liitoskipuja vai jotain kiinnikkeitä... Äh, en muista. Mutta ovat erilaisia kuin supparit. Vähän samantyyppinen kipu, kuin jos lähtee heti ruoan jälkeen juoksemaan ja alkaa pistämään... Samanlainen kipu, mutta vähän eri kohtaan.
Kohdunpohjan korkeus huitelee mulla yläkäyrän yläpuolella, että saa nähdä mitä se merkkaa, vai merkkaako mitään. Maha on kyllä paljon isompi kuin esikoista oottaessa, mutta niin kai se voi usein olla toisen kohdalla näin....
Milloin synnyntystapa-arvio tehdään, tietääkö / muistaako kukaan? Mä en muista milloin se oli ekasta... Oliko viikoilla 35 tietämissä? Jänskää sitten nähdä, oliko esikoisen perätila rakenteellisista seikoista johtuvaa, että istuuko tämä tyyppikin täällä sitten pää ylhäällä ja tuleeko tästäkin sektio, vai mikä on meininki... No, jos se sektio olisi, niin olisin oikeastaan vaan helpottunut, niin iisipiisi se oli!!! Että jos jollekin sellaista sitten olisi tiedossa niin voin sanoa että oli tosi jees juttu. Oon verranut sitä hammaslääkärikäyntiin.
No, mutta kasvatellaas tässä vielä vähän näitä meidän kupuja.
Sopivasti tuo joulukin tulee