Pumpuli-81 Ihaa kuulla, että Taavi on pysytelly masussa. Tässä onki astetta jännempi jolukalenteri avaliltavana 5.päivän aja ja toki siitä eteenpäinki. Nyt voi todellaki sanoo, että päivä kerrallaan rauhassa
. Mukava kuulla, että sulla on ihan ok oltavat. Seki varmasti edesauttaa.
Jazzi Pikaista paranemista. Tarkoittaen joka sanaa (ettei jäis näin päälle ku itellä on tauti jääny). Noi liitoskivut on kyl tylsiä. Onneks (toivottavasti) vaan hetkellisiä ja palaavat vasta sit keväällä ilahduttamaan loppuodotusta. Kivista kyllä kannattaa ottaa yhyetyttä lääkäriin. Ihan varmistaaksesi tilanteen.
Aobhinn Hyvähän noita tavaroita on jo ostella. Helpompaaki nyt. Ja tuo ihanaa tunnelmaa kaikki vauvatavara. Itekki toivon, ett olis jo pian muutto, että pääsisin kattoo tytön vauva-ajan vaatteista pojalle sopivat vaatteet
Tuo yskiminen on kyl inhottavaa mahan kannalta. Mulla on välillä ihan kosketusarka maha, ku saa köhiä jatkuvasti.
Champion Mulla on ihmeen kohtuullista tuo valkkari (hyvä niin ku en suojia oo koskaan "oppinu" käyttää).
minimami Ite kyl kävisin näytillä ä-polilla vuodosta. Vaikka uoto tuliskin esim.limakalvoista, niin kyllä verinen vuoto on hyvä aina selvittää. Jo ihan senki takia (vaikkei oliskaa se pahin), että kyseessä oi olla ihna joku tulehduksi mikä pitäis hoitaa. Eli itse ottaisin yhyetyttä ä-polille ennen reissuun lähtöä.
Täällä Jyväskylässä ei saanut kelakorvausta. Tämä siksi, että kaupunki tarjoaa rakenneultran ilmaiseksi. Olishan se ollu ihan kiva muutama kymppi saada hinnasta alas, mutta toisaalta, kerran se vaan kirpas. Ja olis tosi miellyttävä lääkäri, mikä ultras ja huolellinen. Tunnin tutkaili pikkuista ja saatiin kuvaa ja DVD:tä mukaan. Ja mikä parasta, pikkuisella on edelleen kaikki hyvin niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Ja kokokin vastasi kaikilta mitoilta lähes "oikeita" viikkoja, päivän ero tais jossain olla.
Mun pitäis saada tää flunssa jo hemmettiin. Alkaa väsyttää ku yöt on mitä on.
Mukava ku vkl vaihtuu taas viikot ja joulu lähestyy. Ihanaa!
Oikein leppoisaa viikonloppua kaikille ja joulutunnelmaa kaikkien koteihin :xmas:
Marimi ja pikkuinen poikanen 24+5