oijoi, piti tulla myöskin ilmoittamaan, että puoliväli saatutettu
mahtavaa, toivottavasti on vielä monta viikkoa jäljellä..
itse en ole
vauvavakuutuksiin tutustunut, mietinkin tässä, että voidaanko meille semmoinen myöntää, kun on näitä jo tiedossa olevia vaikeuksia? sairaalassa oloa ja kontrolleja syntymän jälkeen tulee aika varmasti olemaan, koska tämä tuskin helpompi tulee olemaan, kun kakkonen.
pitääpä varmaan tutustua asiaan, meillä on kaikki vakuutukset lähivakuutuksella, että onko siellä edes tarjota mitään vauvalle. olenkin ollut tässä viime aikoina vähän lähemmin vakuutuksen kanssa tekemisissä, kun toissa viikolla olin lähössä töihin, niin peruutin meiän autoa autokatoksesta suoraan lapsenvahtien auton kylkeen :kieh: voi perse, että otti päähän. varsinkin, kun tiesin tasan tarkkaan, että auto siinä takana oli, en vain muistanut sitä. tilanne oli ehkä vähän koominen, koska mieheni istui pelkääjän paikalla, mutta aloin hänelle tunnustamaan edellisen päivän tapahtumia, kun olin vahingossa ajanut liian lähelle kaupan seinää, että nokka kolahti siihen.. samalla rysähti sitten takaa.. arviolaskua mahtavista ajotaidoistani kertyi n. 1700e, koska takana olevassa lexuksessa oli yli-harvinainen värisävy ja auton kylkeen jäi meidän auton puskurin ääriviivat. mieheni kiitti bonusten menetyksestä
meiän autoon ei tullut kuin muutama hassu naarmu, ei muuta. maantai-aamuna katsoin miehen jäljiltä peruutuskaarta, samanlaiselta näytti kun omani, joten en olisi autoa varmaan edes katoksesta saanutkaan omakätisesti poies, mutta eipä lohduta paljoa. hyvin siis saa vahinkoa hitaalla peruutusnopeudellakin, en kuitenkaan suosittele kokeilemaan
ehkä juuri minun tapaisten naisten takia ajotaidoista kuulee vittuilua, ja tällä kertaa ihan syystäkin. joskus olenkin lukenut, että autolla ajaessa vahinko sattuu yleensä n. 2km säteellä kotoa, tässä tapauksessa tuo 5-6m riittää hyvin.. mutta vahinkoja sattuu, ei voi mitään.
vähän rupeaa tuo helsingin keikka jännittämään, ei itse toimenpide, vaan junalla tuleminen. periaatteessa kun tietää pääpiirteittäin napasuonipunktion kulun, niin sitä ei niin jännitä, mutta junalla en ole itsenäisesti ikinä lähtenyt,kun ei ole ollut tarvetta. lisäksi täältä joutuu jonkun aikaa ajamaankin, että pääsee juna-asemalle, niin enpä ole aiemmin vain kulkenut. on mullakin siis huolet taas "oikeassa" järjestyksessä..
heituska 20+0 :heart: