Sinnlos ja
hömppä78 :hug: voimia surun keskelle.
kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille onnea ihanista uutisista =)
neliApina ja
Cheetah Minä en myöskään käy varhaisultrassa. Mulla on syyskuun puolessa välissä np ultra. Ja aikaisemmissa raskauksissa en oo käynyt np ultrassa, vasta rakenneultrassa siinä puolivälin raskauden aikaan. Eli on meitä jännääjiä täällä muitakin jotka vielä joutuu odottaan uutisia
Aspen Minä varasin neuvola ajan rv 6 ja mulla on se vasta lähes rv 11. Oli neuvola tätillä vähän kiirusta vissiin kun niin myöhään sain ajan. Mutta ehtiihän sinne. Oon varmaan viimeisiä ensineuvolan kävijöitä. innolla luen muiden käynneistä.
Pai78 minä olen myös pyörinyt sängyssä viimeiset viikot. Iltaisin nukahdan kyllä hyvin mutta muutaman tunnin jälkeen alkaa pyöriminen ja hikoilu. Se on ärsyttävää, kun yleensä oon sellainen vilukissa niin nyt hikoiluttaa
Repäisykipuja on nyt ollut, varsinkin kun flunssan kourissa yskin ja aivastelen. Tissit on ajoittain arkoina. Ja kuvotus jatkuu vaan. Vähitään kahden tunnin välein pitää syödä, mieluiten useamminkin. Ja hajuherkkyys on ihan hirvee kun
kaikki haisee :x
Viikonloppuna kerroin siskolle raskaudesta ja se ei kyllä kuulostanut yhtään innostuneelta. Lähinnä siltä, että voi vitsit minkä menitte tekemään. harmittaa koska sikoni on aina ennen ollut mun paras tukiani kaikessa...
No, töissä yksi työtoveri sai selville odotukseni. Hän odottaa itsekin joten on sellainen sielunsisko nyt jonka kanssa jakaa tuntemuksia. Mutta
paras vertaistuki olette kyllä viel toistaiseksi
te kaikki täällä =)