Heippa!
Olen aivan puhki,oli maanantai ja tiistai kovaa huutoa,ei rauhottunut missään,tänään onneks parempi päivä!
Massu vaivaansa huusi,ei ollu tullu kakkaa 2 päivään ja se tais kismittää,onneks tänään aamulla tuli kunnon pöräykset!Miten voi äiti olla niin onnellinen lapsensa kakkimisesta????? =)
Pahat päivät onneks unohtaa äkkiä ja hyvinä päivinä otan ilon irti tytön hymyistä,ei mikään ole niin ihanaa kun nähdä,kun lapsen hymy tulee huulille =)
Mä oon ollu tosi tyytyväinen siihen,että tyttö herää 2 kertaa yössä syömään,mutta pakostakin olen hieman kateellinen Vivin pojan uniin!Olin itse kuulemma samanlainen maraton nukkuja,mutta huusin sitten päivät,että kyllä tais sillon unet maittaakin!
Huomaa taas,että on kesän pirskeet alkamassa,kaupassa ei meinannu sekään mahtua,kun ihmiset pörräs ympärillä!
Perjantaina tyttö menee ukon porukoille yöksi ja me lähetään 2:n kaveri pariskunnan kanssa mun vanhempien mökille 1:ksi yöksi.
Tulee tarpeeseen kyllä pieni irrottelu,niin voi taas nauttia tuosta suloisesta nyytistä =)
Kävin sitten alkossakin tänään ja papereitakos tältä baby facelta kysyttiin...olin aika otettu vaikkei mulla ikää nyt vielä kovin ole(22v)mutta silti.
Mun maha roikkuu vieläkin aika pahasti...ottaa välillä pannuun,kun kokeilee vaatteita niin joka paikasta puristaa ja tursuaa nuo entiset vaatteet.
Joo,no ajan kanssa...
Kaveri menee ens toukokuussa naimisiin ja oon ihan touhuissani miettimässä jo mitä puen tytön päälle,rimpsumekkoa ja söpöjä kenkiä,Siiri on silloin vajaa 1,2v! =)
Mutta hyvät juhannukset kaikille jos en nyt sitä ennen ole täällä viä sitä toivottelemassa!
ps.pian tulee vuosi täyteen raskauden alustakin,huh kyllä aika juoksee...Ihanaa,kun on saanu kirjotella teille huolia ja onnellisiakin asioita pian vuoden verran,te ymmärrätte ja autatte kiperissäkin asioissa ilman syyllistämistä,kiitos siitä!
(kyllä meni hempeilyksi)
T:Jenni ja tytär 11vko