Kuitattu luetuksi. Jopas oli taas tekstiä tullut
Nimistä mä en ole esitietolomakkeeseen laittanut niitä nimiä, mitä ajateltu ekaksi nimeksi, vaan sellaiset, mitä toisiksi nimiksi ollaan ajateltu. Jos hätäkaste jouduttaisiin tekemään (onneksi harvinaista), niin nimenhän voi vahvistaa eri nimeksi sitten myöhemmin. Toiset nimet oli kyllä sellaiset, mitkä sitten luultavasti tuleekin toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Meillä ei ole miehen kanssa nimiasiasta ollut keskustelua pitkään aikaan. Parempi ehkä odotella, että nähdään, kumpi meille tulee ja keneltä hän näyttää
Meillä silloin jossain vaiheessa oli miehen kanssa ihan erityylinen nimimaku, vaikka kahden lapsen nimet ollaan saatu hyvässä yhteisymmärryksessä päätettyä.
Ristiäisten viettopaikasta en vielä tiedä, esikoinen kastettiin mun vanhempien luona, heillä maatila ja hyvät tilat ja silloin itse asuttiin kerrostalokolmiossa, missä meidän kanssa asui miehen veli, joka vähän kuin meidän "ottopoika". Kuopuksen ristiäiset vietettiin merenrantahuvilassa, mitä kunta vuokraa, samalla oli mun veljen lapsen ristiäiset, heillä kun on vaan 2 pvää ikäeroa. Katsotaan kuinka paljon väkeäkin olisi tulossa, äkkiä meillä tulee noin 20 henkeä ja ylikin ihan lähisuvusta.
Kummeja ollaa mietitty, mutta varmaksi ei vielä ainakaan kaikkia päätetty, että ketä kysytään. Paljon olisi hyviä vaihtoehtoja, ketkä ei vielä ole meidän lasten kummeja.
Kastemekon äitini aikoinaan esikoiselle hankki ja kuopus kastettiin samassa ja niin varmasti tämä pikkukolmonenkin.
Vessaan mäkin herään melko samoihin aikoihin joka yö. Vauvan liikkeisiin en herää, mutta iltaisin liikkuu aina kovasti, kun itse menen pitkälleen. Tänään veti kunnon jumpat, kun olin amm. yhd. hallituksen kokouksessa, alkoi naurattamaan, kun vatsa heilui puolelta toiselle :heart:
Jennuskaliini kyllä ihmettelen tuollaista kommentointia, miten joku kehtaa tulla mitään tuollaista sanomaan?! Itse meikkaan melkein joka päivä, jos vaan johonkin muualle kuin ulkoilemaan/lenkille olen lähdössä kotoa.
Ihania masukuvia olitte laittaneet!
Luomista oli ollut juttua. Mulla tuli viimeksi raskausaikana rintakehän alueelle, olkavarsiin ja kaulaan useampia pieniä luomia, mitkä sitten lähti pois jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen. Nyt ehkä muutamia tullut.
Pinniksen pehmuste meilläkin ollut käytössä molemmilla ja hyväksi havaittu.
Nyt nukkumaan. Esikoisen vien aamulla kouluun, kun TAAS lupasi melkoista pakkasta ja jos vielä tuulee lisäksi, niin täällä rannikolla saa lisätä kyllä aika paljon pakkasasteita siihen, mitä mittari näyttää. Iltavuoroon menen huomenna, onneksi työkaveri pyysi vaihtamaan aamuvuoroni iltavuoroksi, niin ei tullut kolmea aamuvuoroa peräkkäin. En ole mitenkään aamuvirkku
Empuuulle piti vielä, että en kyllä mäkään ole sun kuvista ajatellut sua yhtään normaalipainoista isommaksi
Hyviä vointeja kaikille :hug:
siru 27+5