***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

no niinkohta pitäs mennä niitä vakuutuksia kyseleen, laitetaan varmaan muutamaan paikkaanhaku päälle ja katsotaan sitten saadaanko mistään. mitä tuossa nyt ehtii. Sen jälkeen sitten reissun et katsotaan miten kroppa kestää, onneksi on mahkut huilia.

Unico ja Toukka 26+5
 
Stoppis
ihanan iso maha :heart:

Kastamisesta ja nimistä
Meillä ei kasteta lapsia ollenkaan.
Mä oon ollu itsekäs ja laittanu nimiehdotukset Tyksin papereihin. Miehen kanssa ei olla nimistä mitään puhuttu. Kohta olis varmaan jo aika avata suu.

Kivut

Vihlontaa alavatsassa, ikäänkuin olisi tulehdus. Kovia menkkakipuja ja olen kärttyinen.

Marylene ja pikkuiset
31+1
 
Stoppis tosi komea pallo! Kateeksi käy. =)

Nimi meillä on sukupuoli tiedossa, mutta nimestä ei hajuakaan. Sairaalaan ei tarvinne täytellä mitään lappuja ja muutenkin odotellaan, että saadaan tavata meidän pieni ja sitten miettiä mikä nimi sopisi. Mä maistelen kyllä aina sopivan nimen kuullessani miltä se tuntuisi, mutta mikään ei ole noussut vielä yli muiden.

Empuuu painonnoususta - jos yhtään lohduttaa, niin olen katsellut sun kuvia silloin kun olet niitä laittanut ja ihmetellyt miten sulla voisi olla BMI liikapainon puolella kun näytät niin sopusuhtaiselta ja hoikalta. Ja sulla on myös oikein nätti vauvamasu. =)

Liberokeräyksestä olin ajatellut osallistua kun taas tarvitsee ostaa vaippoja ja ne lakanat näyttää niin näteiltä, mutta taitaa olla jo kohta lakanat jaettu päätellen siitä kuinka moni täälläkin on niitä ehtinyt tilata. No, ei voi mitään, nopeat syövät hitaat. :|

Sitten kysymys: liikkuuko teidän masuvauvat paljon yöllä? Kun mun vatsassa on öisin jatkuvasti niin hiljaista, että kevyesti menee tunti ennen kuin välttämättä yhtään selvää liikettä tuntuu. Päivällä taas liikkeitä tuntuu enemmän tai vähemmän koko ajan. Oletan, että toinen vaan vetelee kunnolla hirsiä yöllä, mutta yön pimeydessä on aika ankeaa odotella niitä liikkeitä ja miettiä onko kaikki sittenkään kunnossa ja siksi olisi kiva jos rauhoittaisitte mun hermoja kertomalla, että muillakin on näin. :/

Filuuri 31+
 
Filuuri Olipas kivasti sanottu. :) Taitaa kuitenkin kuvat vääristää sen verran, että ei totuus välity. Riippuu mistä kulmasta kuvaa ja mitä kuvaa. :D

Vauvan liikkeet yöllä Mä en herää vauvan liikkeisiin, joten voi ollakin pitkiä aikavälejä, että pikkuinen ei liiku. Jos herään kesken unien ja vaihdan asentoa, niin yleensä tuntuu edes vähän liikettä masusta. Ei tunnu olevan mikään kova jumppaaja tämä tapaus. :)
 
Emppuuu, minä olen ihmetellyt kuvistasi ihan samaa kuin Filuuri, että kuinka sinulla voi olla ylipainoa, sillä kuvista sitä ei todellakaan huomaa Ja ei tuo kymmenen raskauskiloa näille viikoille mennessä ole minusta mitenkään mahdoton määrä. Useita on tuttavapiirissäni tapauksia, että painoa on tullut raskausaikana yli 20 kg, mutta kaikki / lähes kaikki on lähtenyt imetyksen myötä.

Kastemekko on meillä ollut käytössä minulla ja siskoillani + meidän kaikkien lapsilla, joten tämä vauva tulee olemaan 12. lapsi, joka siinä kastetaan. Koristenauhan väriä vain on aina muutettu lapsen sukupuolen mukaan. Ja kotona kastetilaisuutta vietetään.

Nimistä. Kysin esitietolomakkeeseen piti täälläkin jo hyvissä ajoin nimiehdotukset merkitä. Pojan nimestä päästiin miehen kanssa hyvin helposti yhteisymmärrykseen, mutta kun tulossa onkin tyttö, niin jouduttiin pitämään myöhemmin vielä ihan uusi mietintäkierros. Mies ei tuntunut hyväksyvän mitään minun ehdotuksiani ensimmäisestä nimestä. Lopulta hän itse keksi sellaisen nimen, jonka minä hyväksyin ja toinen nimi siihen olikin helppo yhdistää.

Stoppiksen maha näyttää olevan tosiaankin pelkkää vauvaa, eikä mitään ylimääräistä! Suloinen pallo! :)

Filuuri kyseli vauvan liikkeistä yöaikaan. Minäkään en ikinä herää vauvan liikkeisiin, mutta sitten kun muuten valvoskelen yöllä, niin kyllä niitä liikkeitä tuntuu melko tiuhaan tahtiin. Tämä vauva tuntuukin liikkuvan masussa paljon enemmän kuin esikoinen aikanaan. Mutta jospa sinun vauvasi Filuuri vain nukkuu yöt ja valvoo enemmän päivällä ja toivottavaahan on, että hän säilyttäisi saman rytmin synnyttyäänkin. ;)

Nyt en muista, mitä muuta piti kommentoida, pää lyö ihan tyhjää... mutta :hug: kaikille väsyneille ja kipuilijoille tasapuolisesti!

Rosahdus ja Myyrä 29+6
 
Selvä eli pinnasängyn reunasuojus hommataan! :D Hahh toi kuva oli ihana! <3 :)

libero sitä mä olen täs kans miettinyt että noita lakanoita tuskin jaetaan kaikille halukkaille :/ eli ilmeisesti pitäis nopeesti käydä ne vaipat ostamas et ne sais.. mietin ensin meinaa et ostaisin vasta maaliskuussa ettei suotta olisi kotona kaapeissa tilaa viemässä..

vauvan liikkeistä öisin En mä ainakaan herää siihen että vauva liikkuu, mutta kun käyn vessassa ja muuten nykyään heräilen öisin niin kyllä se vauvakin monesti herää ja sitä temuamista kestää sitten aikansa kunnes hän nukahtaa uusiks :D
Olen muuten miettinyt sitä että mistähän johtuu kun vauva liikkuu ja muksii paljon enemmän niin että minä olen kyljelläni kuin että selälläni.. mutta en minä ainakaan pysty enää nukkumaan selällään.. Oon sit miettinyt että onko sillä vauvalla ahtaampaa sillon kun mä olen kyljellään vai mikä on :D

Nykyään kovasti mua vaivaa myös ylävatsan/rintakehän polttelu! :( sitä on mulla ollut muutenkin ennen raskautta jo kauan, on tähystettykin ym. muttei syytä ole löytynyt. Nyt sitten on alkanut vaivaamaan todella :( Eikä mitkään lääkkeet ole ikinä siihen auttaneet. Täytyy varmaan neuvolassa mainita asiasta parin viikon päästä..

jastu ja vilperi 28+4
 
Neuvola 30+1


Rr 105/62
Hb 117 (ei muutosta viime kertaan)
U-prot -
U-gluk -
Sf-mitta 26,5cm (rv26+1 24cm)
Vauskin tarjonta RT
Sykkeet 136
Liikkeet ++

Terkka tunnusteli aika kovakourasesti masua ja vauvan asentoa. Vauski monotteliki sen jälkeen hurjana doppleria ku kuunneltiin sydänääniä. Terkkaaki meinas ihan naurattaa. Vissiin veti herneet nenuun kaikesta tönimisestä. :D

Satunnaisten suppareitten takia otettiin näytteet tulehdusten poissulkemiseksi. Tulokset saa loppuviikosta.

Sain varmistuksen Nasolinin käytöstäki, voi käyttää huoletta ohjeitten mukaan. Terkka aiko kuitenki pyytää lääkärin laittaan reseptin apteekkiin johonki kortisonipohjaiseen nenäsumutteeseen, jota voi käyttää sit pitempäänki jos nenän tukkoisuus jatkuu. Ah, tukkoisuudesta johtuva unettomuus on vihdoin historiaa!

Seuraava aika oiski sitte jo parin viikon päästä 12.2 ja seuraava lääkärineuvola-aikaki jo varattiin joka on sit 3.3.

Niin se aika vaan vilistää..


Kellis ja Aarre 30+2
 
Nyt muisti palailee pätkittäin, että mitä piti kirjoittaakaan...

Plopp, piti sinulta kysyä, että mitä on se magnesium, jota O-veriryhmäläisille suositellaan? Siis mitä se termi meinasi? (En nyt muista sitä termiä, jonka mainitsit, kun se oli ihan vieras minulle, mutta O-ryhmäläisenä kiinnostuin, kun tavallinen magnesium ei nyt tunnu mulla tehoavan.)

Donu, oliko sinulla ylimääräinen ultra jostain syytä? Vauvan kasvukontrolli tms.? Varmaan olet asiasta kertonut, mutta aiemmin ei tullut palstailtua niin aktiivisesti, että muistaisin. Kaikki siis kuitenkin näytti olevan hyvin? :flower: Meidänkin vauvaa ultrattiin yksi ylimääräinen kerta suulakihalkion havaitsemiseksi, mutta hankala oli ultraajan suun alueelle nähdä. Voi vain toivoa, että siellä on kaikki kunnossa.
 
stoppis aivan ihana maha sinulla!

KiiajaVille kiitos vinkistä, tuohon kauppaan en ollutkaan aikaisemmin tutustunut. Itse olen ommellut ihania pieniä kestovaippoja ja aikun ne on nam! :heart:
Täällä hirvee myrsky, ei tosiaan kehtaa ulos vääntyä -niinpä suuntaan ompeluhommiin taas :D

-Chiq ja Taneli rv 27+5
 
Ihania masukuvia täällä!

Jastu: millaista se sun ylävatsakipu on? Minullakin on ilmaantunut sellaista, tosin vain oikealle puolelle ja se tuntuu myös selän puolella, ikään kuin keihäänä vartalon läpi.

Liberon vaippakoodeja kerätään täälläkin, nyt on viisi koossa. Minä tosin meinasin ottaa sen esiliina-kassi-paketin ja sitten, jos ehditään, niin myös sen pussilakanasetin. Liberolla on mielestäni melko paljon tuollaisia vaippaetuja. Me ollaan käytetty esikoisella vain Liberoja ja ollaan saatu mm. yöasu (paita+housut), vauvanmusacd, soiva pehmopupu, Rukan kurahaalarit, värikäs sadetakki, pallo... Me käyttäjäthän ne viime kädessä itse maksetaan hinnoissa, mutta kun me ollaan niitä muutenkin käytetty, niin onhan tuo kiva lisä. :)

Piipa rv 29+2
 
Aivan ihania masukuvia! :heart:

Rosahdus täällä tarjotaan nykyään neljä ultraa (rv12, 20, 28 ja 36 jos nyt ihan oikein muistan). Kuvittelin tarjolla olevan kaksi ultraa, kuten esikoisen aikana oli, mutta systeemit ovat muuttuneet ja se oli kyllä tosi positiivinen yllätys!

Vuorellinen sadeasu on kyllä ollut hyvä hankinta. Ei tosin pikkuiselle vielä, mutta siinä vaiheessa kun lapsi alkaa tuolla ulkona möyriä. Esikoiselle tuli hommattua ellokselta ja on ollut ehdottomasti käytetyin ulkoiluvaate meidän perheessä.

Vauvan liikkeet öisin valvottavat usein. Sellainen jumppaaja tuolla tuntuu olevan, että huh huh...! Ihan useampaankin kertaan saatan herätä ja aina syyksi paljastuu hillitön biletys mahassa. :whistle: Päivisin väsyttää hillittömästi, mutta eihän tuon esikoisen kanssa saa levätä. Sellainen duracellpupu hän on, että nyt kun päikkäritkin ovat jääneet pois, ei lepotaukoja juurikaan ole. No, aikansa kutakin!

Donu ja Pikkuinen 28+1
 
Piipa75 Joo mulla on se poltto kans välillä tollain seläkin puolella et ylävatsassa ja selässä sit suunnilleen samoilla kohin..
Mulla se on polttavaa tunnetta/kipua ylävatsalla ja sit tosiaa rintakehässä välillä kurkkuun asti.
Nyt mulla ei ole ollut sitä mitä ennen raskautta varsinkin oli ettei ruoka pysynyt sisällä tuon vaivan takia että kun oikein kovin poltti niin sit oli mahakin sekasin..
Mut eipä ole juu vaivaan hoitoa löytynyt.. Totesi lääkäri vain että saattaa olla sit ihan loppuiän vaiva, että kiva! Neuvolassa sanoivat heti ekalla kerralla että vaiva varmaan pahentuu raskausaikana ja nyt se on sit todella tapahtunut.. :/
 
Piipa75: Mulla oli aika lailla samat sokerirasitusarvot kuin sulla, tai kaksi ensimmäistä oli. Paasto: 4,4 (raja alle 5,3), 2. arvo: 9,6 (raja alle 11), 3.arvo: 7,2 (raja alle 9). Ihmettelin vain noiden kahden arvon rajaa, että kun useinmiten olen kuullut 10 ja 8,6 että ne olis rajoina.. Mutta kai ne vähän vaihtelee.

Tällä viikolla on käynyt moneen otteeseen kunnon jumppaus masussa. :hug: Öisin en kuitenkaan ole vielä herännyt liikkeisiin.

Omena ja Möykkyliini 26+5
 
Tänään poksui :heart: 30 Rv:tä :heart:

Nopeasti on menny aika.... :eek:
Muutama kuva oli pakko laittaa....





Täälläkin öisin vauva potkii oikein kunnolla :| Hyvä varmasti se on että pienokainen liikkuu, mutta uni jää vain hieman vähäiseksi.... =) :whistle:

Stoppis Ihana masu :D

Onko teistä törkeää sellainen että joku tulee sanomaan ettei raskaana oleva nainen saisi meikata eikä käyttää näyttäviä vaatteita...?! :eek: Minulle tuli yksi nainen sanomaan kaupassa, ettei ole hyvä asia että meikkaan kun olen raskaana, kun ei raskaana oleva ole kuitenkaan kaunis.... :'( :( :eek: Olin kuin puulla päähän lyöty ja todella loukkaantunut... Minulla oli hieman tumma meikki, mutta ei se minusta paha ole jos raskaana oleva meikkaa.... Onko teistä?

Hyvät päivän jatkot teille kaikille ja nauttikaa kauniista ulkoilmasta =)
 
Meikkaus/ulkonakäynti Täällä yks joka meikkaa ja nyt kun on sairaslomalla niin joskus ihan huvikseen vaan sen takii että on tylsää tai että täytyy lähteä ruokakauppaan :LOL: Normaalisti en todellakaan meikkaa, jos täytyy kauppaan lähteä maitoa hakemaan :) Mä oon miettinyt, että nuo jotka esim. kaupassa tulevat jotain kommentoimaan ulkona liikkumisesta tai meikkaamisesta eivät varmaan normaalistikkaan sellaista niin ymmärrä esim. uskonnon takia tai jotain ja sitten on niitä joiden mielestä elämä loppuu siihen että tulee lapsi...

vauvan liikkuminen yöllä Mä en herää vauvan liikkeisiin, mutta jos käyn vaikka vessassa niin sen jälkeen saatan huomata, että on tapahtuu jotain liikettä :)

Pinniksen pehmuste Myös täällä käytössä ollut ja hyväksi havaittu, sitten kun poika alkoi pyörimään niin paljon, ettei pehmuste enää pysynyt paikallaan niin poistettiin :)

Vuorellinen sadeasu keskustelu oli jostain lähtenyt liikenteeseen :) Mulla oli pojalla jostain alle vuoden ikäisestä sellainen vuorellinen sadehaalari ja oli tosiaan hyvä keväällä/syksyllä :)

Oma napa Oli pakko käydä vähän shoppailemassa vaatteita mikkelin reissua varten, vaikka rahaa ei oikein ole :ashamed: Noo, ostin sentään sellaisia mitä voin pitää raskauden jälkeen ja en mitään älyttömiä summia laittanut haisemaan :) Mummulle ja mummille aattelin käydä ostamassa vielä jotkut lahjakortit jalka tai yms. hoitoon kun joutuvat omia menojaan järjeslemään, että voivat poikaa katsoa...

hilipatuinen
 
Heippa vaan kaikille! :wave:
Jospa itsekin taas tulisi vähän kirjoittelemaan, kun täällä on niin monesta asiasta ollut juttua :)

Pinnasängynsuojaa minäkin ehdottomasti suosittelen. Mä hankkisin nyt Nalle Puh-kuosisen, kun kahdella ekalla lapsella käytössä olleen myin.

Kyllä nyt harmittaa, kun en ole aiemmin tota Liberon keräystä huomannut, enkä noita muitakaan etuja. Meillä kun on Liberoa jo kauan käytetty, niin olisi kyllä jo monta koodia kasassa, nyt vasta yksi :whistle: Pitääpä heti tänään kaupasta ostaa vähän vaippoja varastoon, jos tuollaisen lakanasetin saisi ;)

Meillä on esikoiselle ostettu kastemekko tulokasta odottamassa, jossa on kastettu jo meidän pojat ja mun siskontyttö.
Ristiäiset meinataan tällä kertaa pitää kotona, kun ei varmaankaan hirveästi vieraita kutsuta. Esikoisen oli myös kotona, mutta kuopus kastettiin kirkossa ja ruokailu ja kahvit oli srk-kodilla, kun meidän avioliiton siunaus oli silloin samalla, niin oli vähän enemmän sukua paikalla.

Nimi on jo pojalle päätetty, mikä siis pitäisi olla tulossa, mutta kyllä tytöllekin jo nimi päätettiin, ennenkuin sukupuoli selvisi. Toivottavasti vauva sitten vaan olisi nimensä näköinen :D

Stoppis On kyllä todella ihana masu sinulla! :) Niinkuin tottakai kaikilla muillakin.

Mäkään en kyllä vauvan liikkeisiin öisin herää, mutta vessareissun jälkeen kyllä usein liikkeitä tuntuu, ennenkuin taas saan unen päästä kiinni. Täälläkin nimittäin on joskus vähän hankaluuksia sen asian kanssa. Yhtenäkin yönä melkein kolme tuntia valvosin, kun ei vaan uni tullut ja juuri kun olin nukahtanut, niin kuopus kömpi meidän väliin. Mäkin muuten usein suoritan yöllisen vessareissuni samaan aikaan, kuten joku muukin täällä eli kahden-kolmen aikaan :D

Mulla olis sokerirasitus perjantaina. Kauhulla kyllä sitä syömättömyyttä odotan, kun paha olo alkaa aika helposti vaivaamaan, jos kauan on syömättä, mutta kaipa siitä jotenkin selviää, niinkuin aiemmillakin kerroilla :whistle:

KiiajaVille Mahtavaa, että MVV ja vauva voivat hyvin! :hug:

Buam Todella hienoa, että olet takaisin kotiin päässyt. Toivottavasti raskausmyrkytystä ei koskaan tulisikaan :hug:

Sitten voisin vielä teidän mielipidettä kysyä, että ottaisitteko te minuna jo vauvakaukalon varmuuden vuoksi mukaan, kun maaliskuun alussa sinne kylpylään mennään viikoksi. Sillä reissulla tulee siis rv 33 täyteen. Matkaa meiltä Tampereelle on 160km. Jos aikaisempiin raskauksiin vertaa, niin ei pitäisi mitään vaaraa olla, että vauva jo silloin syntyisi, kun pojat on syntyneet rv 40+2 ja 40+3, mutta eipä kai sitä koskaan voi ennalta tietää... :whistle:

Sairaalakassia en minäkään vielä ole edes miettinyt, mutta kaipa jo kannattaisi pikkuhiljaa alkaa sinne tarvikkeita hankkimaan...

Raskausarpia tai luomia mulla ei ole ainakaan vielä esiintynyt, mutta vieläpä niitä kerkii ilmaantumaan.

Eipä nyt kai muuta kuin iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!

-Niiskuneiti ja Julle 27+1 :heart: -
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuskaliini87:
Onko teistä törkeää sellainen että joku tulee sanomaan ettei raskaana oleva nainen saisi meikata eikä käyttää näyttäviä vaatteita...?! :eek: Minulle tuli yksi nainen sanomaan kaupassa, ettei ole hyvä asia että meikkaan kun olen raskaana, kun ei raskaana oleva ole kuitenkaan kaunis.... :'(
:eek:

Olen sanaton. Voiko tällaista oikeasti tapahtua. Jo on ihmiset muuttuneet röyhkeiksi. Mä meikkaan kyllä jos talosta poistun. Ja mulle siitä tulee ihan kiva mieli että laitan itseäni vähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Alkuperäinen kirjoittaja jennuskaliini87:
Onko teistä törkeää sellainen että joku tulee sanomaan ettei raskaana oleva nainen saisi meikata eikä käyttää näyttäviä vaatteita...?! :eek: Minulle tuli yksi nainen sanomaan kaupassa, ettei ole hyvä asia että meikkaan kun olen raskaana, kun ei raskaana oleva ole kuitenkaan kaunis.... :'(
:eek:

Olen sanaton. Voiko tällaista oikeasti tapahtua. Jo on ihmiset muuttuneet röyhkeiksi. Mä meikkaan kyllä jos talosta poistun. Ja mulle siitä tulee ihan kiva mieli että laitan itseäni vähän.
Samat sanat! :eek: Ei voi kyllä ymmärtää tuollaisia kommentteja :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Alkuperäinen kirjoittaja jennuskaliini87:
Onko teistä törkeää sellainen että joku tulee sanomaan ettei raskaana oleva nainen saisi meikata eikä käyttää näyttäviä vaatteita...?! :eek: Minulle tuli yksi nainen sanomaan kaupassa, ettei ole hyvä asia että meikkaan kun olen raskaana, kun ei raskaana oleva ole kuitenkaan kaunis.... :'(
:eek:

Olen sanaton. Voiko tällaista oikeasti tapahtua. Jo on ihmiset muuttuneet röyhkeiksi. Mä meikkaan kyllä jos talosta poistun. Ja mulle siitä tulee ihan kiva mieli että laitan itseäni vähän.
Samat sanat! :eek: Ei voi kyllä ymmärtää tuollaisia kommentteja :kieh:
Mun mielestä tuollainen kommentti on pikemminkin huvittava kuin loukkaava: kertoo enemmän kommentoijan jäämisestä jonnekin viktoriaanisen englannin aikakaudelle kuin siltä että kaikki kynät olisivat penaalissa.
 
Muiden kommentit

Aina törmää ihmisiin jotka kehtaa tulla arvostelee. Olisko kenties kateellisia :/
Ja sit toiset on nää kyylääjät, vaikka usein en itse huomaa niitä.
Ja sit tietty ärsyttää ihan sikana kun tullaan juttelee ja kuvitellaan automaattisesti tämän olevan ensimmäinen raskauteni.

Kaikkee sitä on kuullutkin ja kaikkeen tulee törmäämään.
*ison mahan kaa ei saa liikkuu missään ja nuorilla ei saa olla lapsi* just tällasii asenteita

Marylene 27v. 9-vuotiaan äiti
 
Hoijja! On noita ihmisiä kyllä joka lähtöön ja muille "neuvoja" jakamaan:) Kauheesti laiskottaa vaikka pitäis tavaroita pakkailla:) Ei viittis nukkuu ku sit ei taas yöllä saa unta.. Hmm.. hankalaksi menee.. Tais poksuu tänää 31..
 
jennuskaliini No on todellakin törkeää! Kuka kehtaa sanoa toiselle noin, oli raskaana tai ei. :kieh: Raskaana olevan pitää ilmeisesti olla kotonaan jätesäkissä, jotta ihmiset olisivat tyytyväisitä. |O Itse en onneksi ole törmännyt tuollaisiin kommentteihin.
 
*merkkaus*

Oon taas tän aamuviikon ollu niin väsyny, niin väsyny etten ole jaksanu tänne kirjotella. Joka päivä oon käyny lukemassa ja puolet varmaan menny ohi tän väsymyksen takia. Olis ollu kommentoitavaaki vaikka kuinka, mutta ei yksinkertasesti ole jaksanu...eikä jaksa nytkään. No ei enää montaa aamua ennen äippälomaa...ja iltaa :) Itseasiassa 16 päivää töitä!

JääKyynel ja Tuittu 30+1
 
Nyt on imuroitu ja pyykätty *puuh* Kyllä huomaa että vatta on jo aika iso kun on hieman tiellä.....

Minusta hän (se joka sanoi minulle kaupasa törkeästi) on juuri sellainen ihminen joka puuttuu kaikkien muiden asioihin ja hänen mielestään olen kai sitten kuolemaantuomittu kun saan lapsen... :( Onneksi tämä on niin pieni paikkakunta että saan kyllä selville ketä hän oli.... Sitten rupee minun suuni käymään jos näen hänet jossain... :LOL: :kieh: Olen joskus ilkeä jos on pakko....
Tuollaista käytöstä en aijo niellä niin vaan....

Täällä hurjat 26 astetta pakkasta :eek: Pukeutukaa lämpimästi.... =)
 

Yhteistyössä