Huomenta!
Voi tsiisus et mulla on paikat jumissa viime yön jäljiltä! Oon nukkunu jotenki tosi huonosti ja nyt särkee selkää ja niskaa koko ajan. Niska ihan jumissa.
Jastu ja jääkyynel oli keskustellu liikkeistä, ni kyllä ne mullakin vahvimmin tuntuu samassa paikassa, navasta vasemmalla puolen, mut alempana. Toisaalta nyt tuntuu et liikkeet on vähentyneet, mut eiköhän nuo pian sieltä ala tökkiin kunnolla kun myykin siellä kasvaa.
Mies tuossa silitteli mun masua eilen, olin aika ihmeissäni, kun ei se sillain oo ruukannu sitä hipelöidä, mut kivaahan se oli, en valita. Niin kysyin siltä et onko se jotenki erinlainen, ni se sano et ei, mut isompi se on. Isompi entä ennenku olin laihduttanut - 15 kg. Eli kai se on kasvanu sit =)
Tosiaan mä viime tammikuusta aloitin laihduttamisen ja luulen et tää myykin sai alkunsa sen ansiosta, kun mulla on todettu pco ja siihenhän auttaa myös laihduttaminen. Tosin laihdutin muista syistä, en vauvan vuoksi. Niin nyt kaiken kaikkiaan mä sain laihdutettua ennen raskautta -18 kg. Tuntuu silti nyt niin hassulta, et kun tän raskauden myötä kaikki mulle sanoo et eikö sun pitäis lihoa kun vain laihdun, ja siis missään nimessä en enää laihduta, vaan syön herkkujakin
Mut on tuo masu pompannu jo esiin, ei sitä tarvi enää arvuutella.
Nukkumiseen mulla on tullut sellanen ongelma, et lonkat venyy ja paukkuu ja ei voi nukkua kyljellään, eikä selälteen oo hyvä ja sit mahalleenkaan ei voi mennä niin sitten kuitenkin herään jossain vaiheessa siihen, että nukun ihan täysin mahallani. Toivottavasti tuo myy ei siellä litisty. vaan vielä tässävaiheessahan voi nukkuakkin, jos se onnistuu. Nyt on vaan paikat niiiii jumissa että!!
Raivostuttavaa!
Ai niin, eilen tuli muutama harkkasuppari, tässä illalla ku mässäilin sipsejä ni alko tulemaan niitä suppareita. Eihän ne sattunu, vaan inhottavasti kirras. Huomenna mä alotan sen harjottelun. Katotaan miten se onnistuu. Onneksi on tuttu ja kiva paikka minne mennä, niin tietää jo ihmiset etukäteen ja voi sitten sanoa et jos mä ottaisin vähän rauhallisemmin jos alkaa suppaileen.
Paitti et pois mä sieltä jään, jos alkaa tuntuun vähänkään siltä ettei onnistu.
Nyt hauskat sunnuntain jatkot!!!!
buam ja pikkumyy 17+4