***HUHTIKUISET Marraskuussa***

JääKyynel Juu niin tuntee todellakin hieman tyhmäksi itsensä aina välillä! :/
Mutta kiva kuulla että jollain muullakin on tuntemuksia aina suht samassa kohtaa.. Nyt vaan odotellaan vielä muiden kokemuksia :) Missä kohtaa suunnilleen sulla tämä tuntemus on yleensä?

Ultrakuulumisia: rakenneultrassa kaikki ok. Mun vahva tyttö-olo osoittautui oikeaksi, mikäli tytöllä kuuluu olla pippeli =)

Jenskuliini Sen perusteella mitä olet kihlatustasi kertonut, niin uskon että sinun on oikeasti parempi ilman häntä. Saatko tukea vanhemmiltasi? Sinuna laskisin nyt enemmän heidän kun kihlattusi varaan. Ei sinun tarvitse olla mitenkään yli-itsenäinen tai aikuinen nyt kun odotat lasta ja olet (ainakin ollut) parisuhteessa. Itse sain esikoiseni 30-vuotiaana onnellisesti parisuhteessa olevana, ja silti tukeuduin myös vanhempiini lapsenhoidossa. Jos olette olleet yhdessä vain noin vuoden, miehesi on tuskin täysikäinen, ja on jo pettänyt sinua, niin en pysty uskomaan että hänestä on ainakaan vielä sinulle puolisoa. Pahoittelen että joudut käsittelemään tällaisia asioita nyt kun olet raskaana, mutta usko pois että parempi nyt kuin myöhemmin. Ehkä kihlattusi myös alkaa enemmän arvostamaan lastanne kun hänestä ei tunnu siltä että hänelle tuputetaan velvollisuuksia joka suunnasta. Et ansaitse tulla kohdelluksi näin, mutta selviät tästä. Voimia!!

Heinekeeni & poikavauva 20+

Anteeksi kun teidän huhtikuisten pinoon tuppaudun. :ashamed:

Itsellänikin on LA huhtikuussa ja esikoista odottelen, tällä hetkellä menossa rv 17+5. Raskaus on ollut oireeton, eikä masuakaan vielä näy tai liikkeitä tunnu. Pientä jomotusta ja selkäsärkyä on ajoittain ollut, mutta nyt huoleksi on muodostunut vihlovat kivut emättimessä, mahdollisesti kohdun suulla? Siksi kyselenkin onko jollain esiintynyt vastaavaa tai tiedättekö mistä on kyse? Kaikki tuntemukset raskauden suhteen ovat niin vieraita, ettei tässä enää tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Nuo vihlaisut ovat olleet tänään melko ilkeitä, mutta niitä on tullut vain noin 1-3 kpl / tunti, ja päivällä harvemminkin. Ovat kovia vihlaisuja, menevät kuitenkin sekunneissa ohitse ja tuntuvat aina tuolla emättimessä sisällä. Pitäisiköhän jo huolestua? Voivatko ne liittyä kohdun kasvuun ja olla ihan normaali ilmiö? Olen kuullut ns. sukkapuikkotuntemuksista ja voisin kuvitella nuo vihlaisut sellaisiksi, mutta saako niitä jo näin varhaisilla viikoilla esiintyä? Eikö nuo ennakoi jotenkin kohdunsuun pehmentymistä?

Kiitollisena odottelen josko joku teistä osaisi vastata.

Ja onnea vielä kaikille odotukseen :heart:

Torstaina olin neuvolassa ja siellä kaikki oli hyvin :) Nukuin neuvolaa edeltävän yön erittäin huonosti koska pelkäsin etten kuule sydänääniä, mutta sieltä ne äänet ja liikkeet kuuluivat. Ja nyt alkaa ensimmäisiä varmoja liikkeitä tuntumaan :p

Rapunen ja Paavo 19+0

Beny - tervetuloa mukaan. Vihlaisuja mulla on ollut kyllä, emättimen kohdalla ja peräsuolen. Olen tulkinnut normaaleiksi liitoskivuiksi koska tämä on jo kolmas raskaus kun niitä on. Ja itse olen nimittänyt niitä juuri sukkapuikkovihlkaisuiksi. Eivät ne yleensä liity kohdunsuun tai - kaulan muutoksiin mutta tietenkin kannattaa keskustella lääkärin kanssa jos huolettaa. Eli liitoskipuna ymmärrän sen että vauva painaa häpyluuhun. Lantion liitokset rutisee kun kroppa tekee tilaa kasvavalle kohdulle.

Huomenta.

Tulipas taas nukuttua huonosti, ei voi tajuta. Kai sitä sit nukkuu niin kevyttä unta, ett häiriintyy avokin pyörimisestä. Ärsyttää suunnattomasti, ett on todella levoton nukkuja :kieh: Hän ei oo edes mistään kevyimmästä päästä, niin sen kyllä tietää millon vaihtaa asentoo. Pitää nyt toivoo ettei ala missään vaiheessa väsyttämään tolkuttomasti.

Tosiaan kotiutu eilen pikkujouluristeilyltä. Toi mulle Hugo Bossin hajuvettä, sen jo tiesinki. Sit sillä oli Tuitulle yllätys, oli ostanu ihanan muumi- pehmolelun jolla oli sininen Silja Linen huivi kaulassa. Se on nyt Tuitun toinen pehmolelu. Ekan sai viikko sitten, kun tosiaan isosisko tuli käymään. Taitaa olla Pentikin pupu, eikä kyllä sanonu ett on Tuitulle, mutt oletan sen sille olevan. Niin tätä kokoelmaa alkaa kertyä ;)

Onnittelut Heinekeeni hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Täällä olis rakenneultra huomenna. Eli noin vuorokauden kuluttua saadaan kuulla tuomio. Vielä ei jännitä, mutt voisin veikata, että tulee toinen huonosti nukuttu yö heti perään. Onneks toi on heti aamusta, niin ei tartte jännittää.

Jaa, jos menis aamukahvin keittoon. Nykyään sekin taas maistuu silloin tällöin aamuisin, vaikkei varsinaisesti tee mieli niin kuin ennen raskautta oli itsestäänselvyys :) ...ja jättisämpylän tekoon :p

JääKyynel ja Tuittu

Huomenta!

Voi tsiisus et mulla on paikat jumissa viime yön jäljiltä! Oon nukkunu jotenki tosi huonosti ja nyt särkee selkää ja niskaa koko ajan. Niska ihan jumissa.

Jastu ja jääkyynel oli keskustellu liikkeistä, ni kyllä ne mullakin vahvimmin tuntuu samassa paikassa, navasta vasemmalla puolen, mut alempana. Toisaalta nyt tuntuu et liikkeet on vähentyneet, mut eiköhän nuo pian sieltä ala tökkiin kunnolla kun myykin siellä kasvaa.

Mies tuossa silitteli mun masua eilen, olin aika ihmeissäni, kun ei se sillain oo ruukannu sitä hipelöidä, mut kivaahan se oli, en valita. Niin kysyin siltä et onko se jotenki erinlainen, ni se sano et ei, mut isompi se on. Isompi entä ennenku olin laihduttanut - 15 kg. Eli kai se on kasvanu sit =)
Tosiaan mä viime tammikuusta aloitin laihduttamisen ja luulen et tää myykin sai alkunsa sen ansiosta, kun mulla on todettu pco ja siihenhän auttaa myös laihduttaminen. Tosin laihdutin muista syistä, en vauvan vuoksi. Niin nyt kaiken kaikkiaan mä sain laihdutettua ennen raskautta -18 kg. Tuntuu silti nyt niin hassulta, et kun tän raskauden myötä kaikki mulle sanoo et eikö sun pitäis lihoa kun vain laihdun, ja siis missään nimessä en enää laihduta, vaan syön herkkujakin :D
Mut on tuo masu pompannu jo esiin, ei sitä tarvi enää arvuutella.

Nukkumiseen mulla on tullut sellanen ongelma, et lonkat venyy ja paukkuu ja ei voi nukkua kyljellään, eikä selälteen oo hyvä ja sit mahalleenkaan ei voi mennä niin sitten kuitenkin herään jossain vaiheessa siihen, että nukun ihan täysin mahallani. Toivottavasti tuo myy ei siellä litisty. vaan vielä tässävaiheessahan voi nukkuakkin, jos se onnistuu. Nyt on vaan paikat niiiii jumissa että!!
Raivostuttavaa!

Ai niin, eilen tuli muutama harkkasuppari, tässä illalla ku mässäilin sipsejä ni alko tulemaan niitä suppareita. Eihän ne sattunu, vaan inhottavasti kirras. Huomenna mä alotan sen harjottelun. Katotaan miten se onnistuu. Onneksi on tuttu ja kiva paikka minne mennä, niin tietää jo ihmiset etukäteen ja voi sitten sanoa et jos mä ottaisin vähän rauhallisemmin jos alkaa suppaileen.
Paitti et pois mä sieltä jään, jos alkaa tuntuun vähänkään siltä ettei onnistu.

Nyt hauskat sunnuntain jatkot!!!!

buam ja pikkumyy 17+4

Juu siis mullaki tuntuu vähän navan alapuolella oikealla tai sit tosiaan oikealla puolen napaa, kai se vähän vaihtelee ;) ...näin jälkikäteen tarkemmin asian selitän. Vois siis olettaa ett joku tuolla on elossa :) Tosin eilen oisin voinu vannoa, ett pari kunnon muksasua tuli, kun istuin sohvalla, mutt ne oliki sit navan alapuolella alamahalla :) Nää on näitä omia päätelmiä.

Tuli muuten mieleen tosta rakenneultrasta. Kaikki jotka ootte käyny siellä, niin onko kaikilla se ultra tehty mahan päältä? Tehdäänkö se aina mahan päältä? Kyselen taas tyhmiä, koittakaa kestää :D

JääKyynel ja Tuittu 20+5

Yeb
JääKyynel, eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan :) Mulla myös liikkeet tuntuu useimmiten navasta vähän oikealle alaviistoon. Myös navan alapuolella ja vasemmalla tuntuu, mutta useimmiten suunnilleen samassa kohdassa. Rakenneultrassa todettin vauvan olevan perätilassa (kuulemma melko yleistä vielä tässä vaiheessa niinkuin jollekin muullekin oli todettu) ja potkuja tuntuu joskus tosiaan tulevan myös tonne alas :$

Rakenneultra taidetaan aina tehdä vatsan päältä. Kävin tässä raskaudessa viikolla 13+3 ultrassa kontrolloimassa sitä pikkuisen napatyrää ja ensin lääkäri ultrasi alakautta mutta vaihtoi sitten vatsan päälle ja sanoi ettei oikein enää onnistu alakautta kun vauva on jo niin iso :) Nythän se vasta iso onkin siihen verrattuna!

Jenskuliinille paljon jaksamista tosi inhottavassa tilanteessa! En kyllä osaa edes sanoa mitään järkevää, tosi törkeää ja epäkypsää käytöstä "mieheltäsi" :headwall:

Onnea kaikille rakenneultrassa jo käyneille, kellekään ei oo onneks tainnut tulla mitään huonoja uutisia :hug: Kaikkea hyvää myös niille monille keillä se on edessä ihan pian :)

Taitaa olla tosiaan aika paljon poikia tulossa tähän pinoon? Eikös joku muukin ihmetellyt samaa?

Mäkin kävin lueskelemassa tota marraskuisten pinoa, kamalaa että kahdelle on tullut täysiaikainen enkelivauva ihan lähiaikoina :'( Toivottavasti kellekään tässä pinossa ei käy niin! Onneksi tuntuu tosi harvinaista olevan täällä, miten onkin sitten yhteen pinoon sattunut kaksi.

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Yeb 21+1

Kiitos kaikille :flower: teistä on ollut apua ja tukea :hug: :hug: =)

tein varmasti elämäni kamalimman virheen, mutta annoin anteeksi..... Hän kertoi itse mitä on tehnyt ja miksi.... Kuulin myös vahvistukset yhdeltä tutultani, joten hän puhui totta.... "Kihlattuni" itse sanoi että haluaa yrittää vielä...lapsen takia... En tajunnut sitä kun se epäili että lapsi ei ole sen :eek: mutta ei hän kuulemma oikeesti niin epäile.... Kyllä "miehet" on vaiketa :headwall:

Ainakin se myönsi suoraan että on pettäny mua.... Suutelemalla kylläkin (tarkistin niiltä muijilta, ne pelkää mua...) Juuri sitä muijaa ketä epäilinkin ja sitten jongun sen vanhan hoidon luona se oli yötä.... :( Kyllä se sattuu, mutta hän lupasin korvata sen minulle....

Hän oli polltanut jotain..... ja juonut hieman... Sitä en hyväksy, sanoinkin että jos tuo toistuu niin voit hakea kamsa ja painua sinne minne haluat....!!!

olinko ihan tyhmä kun annoin anteeksi ja kun kokeillaan vielä?

Heinekeeni onnittelut pojasta :heart: :flower: meillä samat tuntemukset,mäki olin aivan varma tytöstä ja sit Emmalta löytyki pippeli :D
Vauvan liikkeistä,mä olen kai sit aika onnekas kun tunnen liikkeitä tosi vahvasti jo,ja pitkin päivää,illalla pieni oikein innostuu monottelemaan ja heittään volttia :D
Jääkyynel onnea huomiseen ultraan,hyvin se menee =) meinasittekko muuten kysyy kumpi siellä on?Ja ainaki minulta tehtiin vatsan päältä se ultra.

Hemmi ja Papu 20+5

Hei taas =)
Tosiaan JääKyynel tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Minäkin olen lukenut että rakenneultra tehdään aina mahan päältä. (Ja niin minulle on AINA aikaisemminkin tehty.)

Jenskuliini ymmärrän että haluat yrittää ja antaa anteeksi. Kuinka monesti jaksat, sehän on itsestäsi kiinni. Toista ei voi muuttaa, sinuna edelleen soittaisin perheterapeutille HETI.

Täällä alkanut supistella myös =( juuri kun imuroin niin maha aivan kovana sen jälkeen useita kertoja ja voi että minä inhoan niitä. Pelkään että ne tekee liikaa hommia tuolla.

Tänään tehdään jotain hyvää ruokaa illaksi ja nautitaan perheestä :heart:
Eipäs muuta, nyt pyykit narulle.

-Chiq ja Taneli rv 18+2

ps. kun tuolla joku kertoi olevansa kiitollinen Jumalalle, niin kysyisinkin että kuinka moni teistä uskoo tai mitä uskotte ihmisille tapahtuvan kuoleman jälkeen? Itse uskon vahvasti Jumalaan ja lapsetkin kasvatetaan siihen että hyvät pääsevät taivaaseen ja pahat joutuvat helvettiin. Silti meillä käy joulupukki, jonka tontut on tehnyt osan lahjoista ja osa lahjoista tulee vanhemmilta, isovanhemmilta ja sukulaisilta, pukki jakaa kuiten lahjat. Miten muilla ?

Pitkästä aikaa kerkeän käymään täällä! Kiva lueskella muiden juttuja kun itse olen ollut viime päivät ihan hermoraunio tämän masuasukin suhteen. Eilen tyyppi ei antanut mitään elonmerkkejä itsestään koko päivänä ja illalla olin jo ihan varma, että jotain on pielessä. Noh, liikkeet tuli illalla kymmeneltä ja riemulla ei ollut rajoja :)
Eilen alkoi myös kävellessä sattua alavatsaan, supistaa ja sattuu. Onneksi meillä on ultra tulevalla viikolla niin saan vastauksia kysymyksiin.
Tuleva rakenneultra jännittää, koska sairastin rajun fluenssan alkuraskauden aikana. Olen pessimistisesti varautunut jo huonoihin uutisiin. Pessimistihän ei pety koskaan ;)

Jukra 20+

Voi ei Jenskuliini.. :hug: Harmillinen tilanne, mutta sanonpa minäkin suoraan, että ei siitä sun kihlatusta varmaan isäkskään oo, jos kerran tekstiviestillä jättää sut..? Mutta toivottavasti saisitte asiat selvitettyä! =)
Ton kirjotettuani huomasinkin, että olit laittanut teidän palanneen yhteen.. Mä oon sitä mieltä, että pelkän lapsen takia ei kannata palata yhteen. Miten voit olla varma ettei hän enää petä sua, kun jo kerran on pettänyt?

Liikkeistä Mä oon tuntenut jo jonkin aikaa liikkeet välillä myös mahan päältä ja eilen mieskin tunsi ekan kerran =) Ja meidän poikakin oli niin ihana, kun tuli kans laittaa kätensä mun mahalle :heart: Nyt olenkin miettinyt, että kyllä se istukka on varmaan jossain muualla kuin edessä kun nyt jo kerta tuntuu mahan päältäkin liikkeet??
Mulla tuntuu liikkeet yleensä joko oikeella tai vasemmalla puolella, muutaman kerran on tainnut tuntua myös keskellä.

Mä taidan olla erikoisuus, mutta mä kyllä nautin raskausajasta viimeks kyllä ihan koko ajan. :D Mut mulla ei kylläkään ollut minkään näkösiä vaivoja ja mahakin oli viä loppuvaiheessa suht pienikokonen..

[/URL][/img]

Tässä kuvaa eiliseltä, eli rv 17+2 :D

Katyana & Väpä <3 17+3

Sunnuntaita!

Voi rähmä, ei se eilinen tainnutkaan olla linea negra, koska se on KADONNUT! Mitä ihmettä? :eek: Ei se ollut mikään painaumakaan, koska en pitänyt eilen housuja kuin mahan alapuolella ja nekin oli tosi löysät. Mysteeri, mä en kestä. :LOL:

Katyana Kiva massu! :)

Mä olen kans nauttinut raskausajasta, kun pahoinvointikin on jo taaksejäänyttä ja energiaa alkaa olemaan ihan normaalisti. Tai nauttia on ehkä liian voimakas sana, aika normaalia eloa ollut nytten, tasaista. :)

Tuohon uskomiskysymykseen...Mä kyllä uskon Jumalaan, olen kasvanut uskovaisessa perheessä jne. Ei tuo usko silti aina arkielämässä näy, en kuulu mihinkään kirkkoon tai käy missään, mutta kyllä se toisinaan lohtua antaa. Eiköhän meillä lapsille lueta iltarukoukset jne., vaikka mies ei mitenkään uskonnollinen ihminen olekaan. :)

Beny Älä turhaan anteeksi pyytele, sinähän kuulut huhtikuisiin myös. :D Nuo sinun kuvailemat kivut kuulostaa ihan normaaleilta, mulla ollut myös samanlaisia.

Mä oon nyt viikonloppuna nukkunut tooosi hyvin, semmoiset 11h yössä. Huomenna alkaa taas typerä arki. :headwall:

Empuuu ja Anni/Elmer rv18+4

Kiitos onnitteluista :)

Painonnoususta
: Paljonko teillä on paino noussut tähän mennessä? Minulla on viikkoja varmaan 20+6 tai 21 ja paino on noussut 4,5 kg. Viime raskaus eteni suunnilleen samalla lailla ja lopussa kiloja oli kertynyt noin 14.

Jenskuliini: Sinä teet itse omat ratkaisusi ja olet meistä ainoa joka niiden kanssa elää. Itse en voisi samantien (jos koskaan) antaa anteeksi pettämistä eikä tämä kirjoitustesi perusteella ollut edes ensimmäinen kerta. Jos elät parisuhteessa missä sinua kohdellaan huonosti ja kestät sen kunhan tuo toinen ei vain jätä sinua, niin siinä lienee onnellisuus kaukana. Toivottavasti saat muilta positiivisempia kommentteja.

Uskosta: Uskon Jumalaan ja voin täysin kompata Empuun kanssa.

Heinekeeni + poikavauva

Jenskuliini, lisää haleja miulta :hug:
Täytyy myöntää, että itsekin vähän kriittisesti suhtaudun tuohon tulevaan lapsesi isään, mutta jos sinusta oikealta tuntuu antaa mahdollisuus niin se sinun on tietenkin tehtävä. Muista kuunnella sydäntäsi vain äläkä enää ota paineita siitä millainen sun kuuluu olla. Nyt on meinaan miehelläsi näytön paikka. Saa todellakin osoittaa olevansa arvoisesi! Suosittelen myös sitä perheterapiaa, jotta saatte ulkopuolelta apua. Äläkä pelkää vaikeita ratkaisuja jos niitä on tehtävä, tulet vain tänne niin saat päätöksillesi meidän täyden tuen =)

uskomisesta Itselläni on aika yleisuniversaali asennoituminen, arvostan kaikkia tapoja elää henkisesti eli uskontoja, ja itse uskon johonkin korkeampaan tarkoitukseen tietämättä oikein mihin :) Lapsille varmasti välittyy jollain tasolla henkisyyteni, vaikken tule sitä heille suoraan opettamaan, saavat itse sitten kehittyä suuntaansa. Mieheni pelkää vähän hörhöilyjäni, kun välillä toivoo, etten heille sitten opeta mitään omia uskomuksiani.

Paino oli laskenut viime neuvolassa 8 kiloa, nyt en ole punninnut :/ Tosin se on laskenut 72:sta 64:n, joten vararavintoa on ollut =)

Mulla on rakenneultra reilun viikon päästä, saa nähdä kuinka käy mun tyttöololleni :D

Beny kyllä tänne mukaan mahtuu, tilaa on vaikka kuinka!

Jenskuliini rakastunut nainen antaa yleensä anteeksi ihan mitä vain, MUTTA onko se viisasta ja naisen (tässä tapauksessa myös lapsen) edun mukaista on aivan toinen asia. Nyt mielestäni olisi tärkeintä, että saatte apua perheneuvolasta ja sinä rakennat/vahvistat tukiverkostoasi. Sinulla on vastuu syntymättömästä lapsestasi ja siitä millaiseen ympäristöön hänet synnytät. Elämän ei pidä olla vain selviytymistä päivästä toiseen vaan sinulla on ihan oikeasti oltava sellaisia ihmisiä ympärillä, jotka auttavat ja tukevat ja joihin voit luottaa. Käytöksellään lapsesi isä ei ole osoittautunut kovinkaan luotettavaksi, aikuiseksi tai vastuuntuntoiseksi. Tietysti olisi hienoa, jos hän kokisi nyt ahaa-elämyksen, ryhdistäytyisi ja kasvaisi hetkessä aikuiseksi, mutta miten todennäköistä sellainen on? Se vaatii häneltä itseltään hurjasti sitoutumista ja pelkät puheet ja lupaukset eivät siinä paljoa paina kun tarvitaan ihan oikeita tekoja. Voimia tilanteeseesi! Pidän tassut ristissä, että osaisit tehdä viisaita päätöksiä!

Emman vaunuista joku kyseli. Meillä oli esikoisella Emmat. Ihan toimivat pelit, mutta metsäteillä epäkäytännölliset. Kaupunkiolosuhteissa olivat kyllä ihan mukavat, mutta täällä landella jousituksen puute on pitkä miinus ja siksi ostimme Oran yhdistelmät kätettyinä. Ovat ihanat!

Väsyttää niin kamalasti, ettei pää toimi joten toivottelen mukavaa sunnuntaita kaikille ja lähden muistelemaan mitä tänään pitikään tehdä.

Donu

Niin se päivä on taas hurahtanu. Tuli sit tehtyä lasagnea, salaattia ja jälkkäriä (vielä syömättä ) ja avokki oliki sit vähä ihmeissään, ku tuli töistä. Mikä siinä nyt nii ihmeellistä on jos ruoka on valmiina, kun töistä tulee. Ollu ennenki :D No okei, pöytä oli katettu ;)

Hemmi Kiitos. Vähän sitä mieltä oon/ollaan ettei sukupuolta selville haluta. Mutt jos jostain syystä se selviää niin sit ei voi mitään (4D kuvia saadaan myös, luulisin), mutt varmaan tulee se sit pidettyä salassa. Minen meinaa haluu avokin puolelta mitään "hössötystä" siitä, ett ostelevat läjäpäin tyttö- tai poikavaatteita. Ihan ok jos ostavat, mutt ite kuitenki suurimmaks osaks haluun päättää mitä sille puetaan. Jokaisella on kuitenkin niin erilainen maku jo vauvan vaatteidenkin suhteen :) Mutt jos nyt ei mentäs asioiden edelle, huomenna näkee miten käy.

Uskonasioista. Ite voin sanoa, ett tavallaan sitä uskoo johonkin, mutta ei se päälle päin näy. Pienestä pitäen on tullut iltarukous luettua, nyt aikuisiällä se on jääny vähän vähemmälle. Ei varmaan pahaa tekis opettaa uudelle tulokkaallekaan sitä. Meidän perheessä isä on uskovainen, mutta ei sitä julista kenellekkään eikä tuputakkaan. Siis puhuu uskostaan, mutta ei samalla tavalla kuin "tuputtajat". Kai se on sit kotoo lähtöisin tääkin uskonasia.

Tänään on varmaanki masussa taas myllerretty ihan koko päivän. Kovin on pitkiks venähtäny Tuitun viikonloppu bileet :D

Nyt maitokauppaan ja sit sauna lämpiämään. Sen jälkeen voiski syödä sitä jälkiruokaa :)

JääKyynel ja Tuittu 20+5

Me kokeilaan nyt miten tämä edistyy...jos yksikin tälläinen tapahtuu niin miehelle tulee lähtöpassit....!!!! Sitten saa kyllä luvan mennä ja nauttia elämästä..... :kieh:
Rakastan sitä vaan niin paljon....en vaan haluis elää ilman sitä, mutta ellei se nyt yritä tosissaan, niin en sit jaksa enään....

Kiitos kaikille...teille on ihanaa kertoa pahaa oloa ja murheita :flower: kiitos siitä :hug: Minulla kun ei ole kavereita kelle kertoisin asioita ja murheita.... :'(

jenkuliini: Ota rauhassa ja kuulostele omia fiiliksiäsi, et miltä tuntuu ja pystytkö loppupeleissä hyväksymään. Tarkistele tukiverkkoasia myös täältä mielipide. Ja tuo mitä on jo tullut esille niin yhydessä pariterapiaan vois olla hyödyllistä. ja paljon voimia sinulle! :hug:

liikkeistä tuntuuko ne sarjoita vai yksittäisiä tuntemuksina? (tää ei oo ihan varma olisko jonkin sortin liiketuntemuksia, mut kattelleen ja kuulostellaan)

Uskomisesta Täällä ehta pakana, joten kai se vauvakin sinne suuntaa kallistuu, toki saa valita mille alkaa kun asioista ymmärtää.

Muuten tänne wow yli 12h hereillä eikä juuri väsytä ;) kummallista. noo viimeyönä tuli nukuttua kunnolla kyllä ja herääminen osui melko hyvään kohtaan et olin pinnassa kun kello soi eli ei kesken syvän unen ;)
Tosin tänään on urakalla viillellyt nivusia ja alamahaa (asiaan kuuluvaa kait). Ja alaselkä ja paraka kans ollut viiltelyn uhrina onneksi ei oo vienyt jalkoja alta mut kurjaa kun särkee (ja juu en oo ottanut särkylääkettä kun ei oo ihan koko aikaista ;))
Yllättävän paljon saanut kuitenkin aikaiseksi tänään. Siis siihen nähden mitä yleensä on viimeaikoina saanut aikaiseksi.
Tuntuu et maha on parissa päivässä kasvanut palloksi... no seuraillaan...

Unico ja Toukka 17+2

Yhteistyössä