Hemmi Vai oli Emmalla pippeli.
Mutta onnea pojasta! :heart:
Marylene Onpa ihana maha! :heart:
Buam Kuulostaa tosi ikävälle tuo käsisärky. Äläkä huoli siitä Buranan puolikkaasta, ei jaksa uskoa että siitä tulisi mitään kuitenkin kun olet jo noin pitkällä. Onhan sitä sanottu että vaikkei Buranaa suositella otettavaksi niin joissain tilanteissa se on sitten sallittua varsinkin keskiraskaudessa.
Piipa Älä huoli niistä liikkeistä. Vaikka helpommin se on sanottu kuin tehty. Kyllä ne liikkeet vielä alkavat tuntua. :hug:
KiiajaVille Paranemisia sinne! Onkohan sulla jotain mahatautia?
:hug:
Nuo
Reiman tehtaat on vähän turhan kaukana.
Ja sitten oli jotkut valitettelleet tuosta jatkuvasta
pissahädästä. Täällä sama homma, pissattaa tosi usein, mutta harvoin sitten kunnon hätä on kun vessaan menee. Tulehdusta ei ollut ainakaan vähän aikaa sitten.
Lisää näitä "ällöjuttuja". Mulla on aivan tolkuttoman runsasta valkovuotoa. Onko ketään muuta kohtalontoveria? Ei tule kuuloonkaan että olisin ilman pikkuhousunsuojaa. Ei tuo vuoto haise eikä ole kokkareista, normaalin oloista mutta sitä tulee vaan tosi paljon.
Inhottavaa kun on usein "märkä" olo.
(.) Huomenna olis se "suuri päivä", eli rakenneultra.
Odotan kyllä niin kovasti sitä, sormet ja varpaat on ristissä että sieltä tulis hyviä uutisia! Kaikkia kauhutarinoita olen ehtinyt käymään jo mielessä mitä huonoa sieltä voisi tulla.
Viime yön unet jäivät ihan tolkuttoman lyhyiksi. Ensinnäkin menin nukkumaan eilen töiden jälkeen päikkärit, sitten en saanutkaan illalla unta. No valvoin siihen asti kunnes mies palasi hirvestysreissulta ja enhän mä sitten saanut nukuttua. Enkä mä malttanut pistää miestä sohvalle nukkumaan niin kuin olin suunnitellut, sanoin sille että eiköhän se olisi oirehtinut jo jos olisi possutartunnan saanut. Ensin sanoin että saa tulla sänkyyn jos ei koske muhun, lopulta kuitenkin minä olin sen kimpussa ja koskin vähän enemmän.
Oli vaan niin tolkuton ikävä, jotenkin nyt viikonlopun aikana huomasi taas sen kuinka tärkeä tuo toinen onkaan ja kuinka paljon sitä voi rakastaa. :heart:
Sitten mies nukahti ja tietysti paljon valvoneena nukkui niin raskaasti että kuorsasi lähes koko yön ja oikeastaan missä asennossa vaan! Enhän minä osannut siinä nukkua. Kävin välillä sohvalla pyörimässä mutta ei vaan nukuttanut. Sit kaivoin korvatulpat ja yritin nukkua niitten kanssa.
Muutamaan tuntiin tais viime yön unet jäädä.
Mutta huomenna saan nukkua vähän pidempään. En mene ennen ultraa töihin ja ultra on vasta 9.30 joten nukun pidempään kuin normaalisti
Mut nyt on jatkettava taas töitä. Plaah.
- Hapsiainen ja Herne 19+6 Huomenna poksuu jeeeeee!!