Sapfo ja tiitu, onnea puolivälin saavuttamisesta! Mahtavaa! :heart:
Tohelin Mulle sanottiin eilen neuvolassa että 5 vrk rokotuksen jälkeen on jo jonkinlaista suojaa tautia vastaan, mutta täydellinen suoja on vasta 2 viikon kuluttua. Toivotaan kovasti ettei sulle tule sitä tautia!
Oman äidin raskausajasta Mulla on ollut äitini kanssa keskustelua sen raskauksista ja ei sillä ole yhdessäkään ollut tuollaista pahoinvointia kun minulla. Minusta esim. ei ollut oksentanut kertaakaan. Myöskään mun siskon raskaudet (yksi lapsi, yksi keskenmeno) sujuivat ilman pahoinvointia.
Lemmikit Meillä ei ole lemmikkiä, joka asuisi aina meillä. Vaan mulla on mun entisen avopuolison kanssa yhteinen koira, joka pääsääntöisesti on exällä. Tosin kesät se on oikeastaan mulla ja aina silloin kun exä tarvitsee sillä hoitopaikkaa. Nyt pyysin koiran pidemmäksi aikaa tässä talven koittaessa. Olen kyllä niin koiraihminen että tuntuu välillä ikävälle kun ei ole sellaista 24/7 -koiraa täällä.
Tarkoitus oli miehen kanssa ottaa nyt keväällä koira, mutta sitten tulikin tieto tästä ihmislapsesta joten koiranhankinta saa siirtyä hieman.
Ajan kulusta Musta tuntuu kyllä että aika matelee. Vaikka toisaalta kohta on JO puoliväli, mutta silti. Olen ollut jo iäisyyden raskaana.
Liikkeistä Mulla on nyt mahassa ollut melkoisia jumppatuokioita, yritin äsken lepäillä hieman niin tuo Herne oli erimieltä. Tuli oikein kunnon muksahduksia välillä. Eilen mieskin tunsi varmuudella pienen liikkeitä. :heart:
Omaa napaa vielä sen verran, että eilisestä possupiikistä johtuen mun vasen käsi on aivan järkyttävän arka. Mies joutui laittamaan aamulla mun hiukset kiinni kun en ite taipunu niitä laittamaan. On muuten nätti ponnari.
Niin ja siitä possuflunssasta, tosiaan työkaverilla (sillä joka oli kipeänä töissä viikolla), on nyt mitä ilmeisemmin possuflunssa. Mutta eiköhän tuo olisi jo jotain merkkejä antanut mussakin jos se olisi tarttunut...?
Nyt sitten uusi jännitys tulee siinä kun mies lähtee tänään hirvestysreissulle ja samaan mökkiin tulee myös mies jonka vaimolla on
todennäköisesti sikaflussassa. Mutta onhan noita mahdollisuuksia nyt jo niin paljon että turha kai sitä on enempää stressailla. Se tauti tulee sitten jos on tullakseen, sen tartunnan voi saada jo melkein mistä vaan.
Kunhan nyt olis ens viikon keskiviikkona vaan terveenä niin pääsis sinne rakenneultraan.
- Hapsiainen ja Herne 19+2