Hehkutukset heti alkuun -->> JEI! Meidän vauveli ei ollutkaan perätilassa vaan hienosti
raivotarjonnassa tänään neuvolassa käydessä!!
Kaikki muutenkin hyvin. Seuraavan ajan sain 3 viikon päähän jolloin on lääkärineuvola ja tehdään painoarvio, jos en oo sit synnyttäny sitä ennen. Mutta toi lääkäripäivä on 7.4. ja mähän olin ajatellu synnyttäväni 8.4., joten se menis hyvin jos menis samanlailla kun pojan kohdalla. Sillon siis kun kävin lääkärillä painoarviossa, niin poika synty seuraavana päivänä
Sf-mitta oli mulla nyt sama kun esikoisen syntyessä rv 37+3.
Mut terkka sano, että ei täältä mitään jättivauvaa tuu kun äitikin on niin pikkunen..
Toivottavasti ei!!
Raksunaksu Mä oon joskus lukenut jostain, että kun
limatulppa tulee, niin useimmiten synnytys käynnistyy viikon (7vrk) sisällä.
Mulla itsellä tuli esikoisesta limatulppa perjantaina ja poika synty lauantaina
Mulla on
sairaalakassi edistynyt sen verran, että kassin sisältä löytyy lappu johon oon listannu mukaan otettavat tavarat, sekä pari vauva lehtee
Taitaa ne kaikki muut tavarat jäädä pakattavaks sit kun lähtö tulee, niinkuin esikoisenkin kohdalla
Niiskuneiti Juu ollaan ostettu
uus patja, mut ihan vaan sen takia, kun ostettiin uus pinnis ja vanhan patja ei käyny siihen. Muuten oisin kyllä pitäny vanhan patjan. En usko että toi patjan "värjääntyminen" mitenkään haittaa. Ja luulisin, että toi haljennut poikkipuu ei vauvan painosta rikki mee.
Ja mun mielestä noi sun vauvan kotiintulo vaatteet on ihan riittävät kun sulla kerta toi kaukalopussikin on.
Nyt aloinkin itse miettiin, et tarvinko sittenkään sitä kaukalopussia, kun mulla on toi vanuhaalari?
Mitä ootte mieltä? Vaik kyllähän se sit syksyllä ja talvellakin menis vielä..
Empuuu Joo toi haalari on ihana =) Mulla oli jo valmiina toi body ja housut ja sit kun näin ton haalarin ja oli samaa sarjaa niin oli pakko ostaa. Ja pipokin vielä! Täytyyhän pienen nyt olla sävy sävyyn ja kaikkien sopia yhteen
Nellustiina Mulla kans tuntunu liikkeet tuolla alhaalla ja sen takia epäilinkin että olis perätilassa, mutta eipä sit ollutkaan kun tänään neuvolassa kävin. Ja ihmettelinkin et miten vauvan jalat voi tuntu niin alhaalla..
Mut kai se on siellä sit jotenkin ihan solmussa
Pidän peukkuja et sun vauva ei olis perätilassa! :hug:
Hilipatuinen Joo musta tuntuu välillä et vois kaikki kirjottaa ylös muistiin
Eilen just miehelle kirosin, että kun enää muista mihin tavaroitani jättelen ja sit menee hermot kun en löydä niitä
Tulipas pitkät tekstit..
Katyana & NaNNa <3 33+5