JEI! Viimeinen työvuoro takana
Niin ihanaa kyllä, että nyt meillä alkoi vauvan odotus-loma kuopuksen sanoin, hänelläkin viimeinen tarhapäivä takana. Sen kunniaksi meillä oli vielä aamullla keskustelu tarhatädin kanssa ja hän tuumas, että hienoa, kun teille tulee vauva, mutta harmi, että poika lopettaa hoidossa
Kerhossa jatkaa kuopus 2x viikossa, että tuleepa tuota järjestettyä toimintaa siinä ja jumpassakin käy. Samoilla työvaatteilla vedin loppuun asti, mitä vähän ihmettelin, että ne meni, kun omasta mielestä vatsa olis isompi kuin viimeksi. Mutta ehkä aika kultaa muistoja
Ja painoarvio oli kuitenkin keskimääräistä pienempi, parin viikon päästä se nyt vielä tarkastetaan siellä synn.suunnittelussa.
Synnytysjännityksestä sen verran, että synnytystä "kuuluukin" miettiä ja jännittää jonkin verran, kuuluu raskauden kulkuun. Mutta niinkuin jotkut jo ovatkin sanoneet, palkinto on mitä parhain :heart: jostain kummasta niitä voimia tulee, ehkä se on se äidin vaisto, minkä kanssa pystyy ihmeellisiin suorituksiin. Mulla on kaksi aika hankalaa synnytystä takana, ja siltikin sitä odottaa, että pääsee tositoimiin =)
Kaukalopussia en ole hankkinut, vaan ihan noilla haalareilla ajattelin pärjätä. Turvakaukaloon meilläkin on vauvat mahtuneet aika pitkään ja ihan normaalikokoisia ovat olleet. Ehkä se on juuri noin kuin Chiq kirjoitit kuulleesi, että vähän turhan aikaisin kaukalosta siirrytään seuraavaan istuimeen.
Me ostetaan pinnikseen patja, mutta samasta syystä kuin aika moni muukin, että tulee eri pinnis kuin viimeksi. Alkuun tulee sellainen rottinkisänky, mikä saadaan kummipojalta lainaan.
Synnytysajankohdasta mulla toiveena olis, että syntyis reilun viikon etuajassa, niinkuin molemmat sisaruksensakin. Mutta eipä tuohon kauheasti voi itse vaikuttaa. Ja aika useinhan terkkarit ym. helposti sanoo, että kohta on aika käsillä ja sitten oikeasti menee vielä pitkähkökin aika... Meillä kaikki kolme ässää olleet ihan normaalisti käytössä koko raskauden, että eipä ole niistä apukeinoja. Akupunktiota meinaan alkaa jossain vaiheessa kokeilemaan, jos ei 38+ viikkoon mennessä lähde käyntiin itsellään. Vähän riippuen synn.suunnittelukäynnistäkin, että mitä painoarvioksi siellä saadaan ym.
Nekkuselle ja miehelle ihanaa kahdenkeskistä aikaa :heart: On kyllä tärkeää järjestää välillä sellaista! Me oltiin siellä vknlp:n vietossa 10v.hääpäivänä ja tuli vähän mieleen, että useamminkin pitäisi järjestää aikaa kahden. No nytpä menee taas piiiitkä aika, että sellaista haluaa suunnitella
Mun vanhemmat just totes, että eihän he sit taas saa vauvaa pitkään aikaan hoitoon
ihan jo imetyksenkin takia meidän lapset ei ole ekan vuoden aikana juuri hoidossa olleet edes päiväaikaan/iltaisin, saati yökylässä...
Nyt jos hipsisi sänkyyn päin. Huomenna ohjelmassa neuvolaa ja amm.yhdistyksen hallituksen kokousta (kuulun siis kahteen amm.yhd. hallitukseen, siksi näitä kokouksia on harva se vko). Meinaan kyllä jättäytyä tästä hallituksesta nyt huomisesta kokouksesta alkaen.
Supistuksia niitä toivoville toivottelen ja jaksamista kaikille!
siru 34+5