Myöhäistä iltaa tältäkin suunnalta!
Iltavuorosta kotiuduttu, jo hyvän aikaa sitten. Kyllä on ihanaa, että enää 2 vuoroon pitää mennä. Vaikka vointi on ihan ok, niin tuntuu mukavalta jäädä pitkälle lomalle. Vaikka ei sitten niin lomailua oliskaan sanan varsinaisessa merkityksessä...
Sain painoarviota vauvasta ja nyt olis 2.1kg. Eli vähän keskivertoa pienempi tapaus, mikä sopii mulle oikein hyvin. Pakko oli kaivaa kuopuksen neuvolakortti esiin ja oli 33vkolla ollut 2kg painoarvio hänestä. Että aika samoissa mennään, tai ehkä tämä vähäsen pienempi, mitä hän sitten aikoinaan, vaikka olen koko ajan ajatellut, että olis isompi. No, puntari sen sitten lopullisesti näyttää synnytyssalissa =) Mutta ei ole sitten mun herkuttelut kovasti vaikuttaneet tyypin painoon ja kuitenkin olen harva se päivä jotain hyvää syönyt
Jastu hienoa, että olet jo paremmalla mielellä :hug: Ei sitä painoasiaa kannata stressata, kyllä ne kilot sitten synnytyksen jälkeen karisee. Toivottavasti
Feles on jo myös paremmalla mielellä :hug:
Maitohappobakteereista mä kirjoitinkin jo jokin aikaa sitten tuosta, että etenkin loppuraskaudesta ja imetysaikana kannattaisi syödä, niin voi vähentää lapsen riskiä allergioihin. Ei maitohappobakteereista mitään haittaa ole.
Kaksplussan kerhoon voisin liittyä, mutta fb:en en, kun olen siitä kerran onnistunut irti pääsemään. Inhoan olla koukussa mihinkään ja siihen aloin olemaan, niin en tahdo takaisin. Laitan sulle Buam yv:tä ens vkolla joku pvä.
Arvista ei ole tullut missään raskaudessa, eikä muutenkaan missään vaiheessa. Ihan kiva, vaikka eipä se nyt olisi niin harmittanut, vaikka olis tullutkin, kunniamerkkejähän nuo raskausarvet on.
Nyt nukkumaan, että jaksaa aamuvuoroon nousta.
Voikaahan hyvin kaikki :hug:
siru 34+2