Kellopeliappelsiini Hui! Toivottavasti haukku paranee! :hug:
Santille tervetuloa! :flower:
Päänsärystä Mulla on särkenyt nyt reilun viikon päätä. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Itse luulen että mulla johtuu aika pitkälti niskoista, päätetyö ja huono työasento niin ei paljoa muuta tartte. Jos ei perjantaina olevan hierojan jälkeen helpota yhtään niin sitten johtuu vissiin jostain muusta.
(.) Meille muuten ostettiin vastoin mun/meidän periaatteita jo häkkisänky. Miehen kaveri tarjos hyvän sängyn todella edullisesti niin ei sitten enempää mietitty vaan suostuttiin ottamaan se. Viedään se nyt vielä mun vanhemmille säilöön, lähinnä pois mun silmien alta. Eikä meillä ois kyllä tilaakaan, täytyy sitten talvella kehitellä jotenkin tilaa vauvan tavaroille, mutta ei vielä.
Niin ja olihan anoppikin mennyt ostamaan jo parit vaatteet vauvalle, vaikka ollaan sanottu ettei vielä saa hankkia mitään.
Se näytti ne mulle mutta miehelle ei kuulemma saa sanoa kun se tietää että sieltä tulee sanomista.
Kivallehan ne näytti, mutta kun en haluais vielä ajatella mitään tuollaista, ehkä tää on sitä taikauskoa tai jotain...
Tänään yllätin itseni ja sain syötyä oikeaa ruokaa ensimmäistä kertaa koko raskausaikana. Kävin tuolla työpaikkaruokalassa syömässä lihapullia ja perunamuussia ja hyvin maistui. Näyttäis myös sille että ei nyt ainakaan ole heti potkimassa takaisin.
Viime yönä muuten heräsin aivan järkyttävään kipuun vatsassa. Olin unissani liikahtanut jotenkin niin että ilmeisesti se oli joku repäisykipu tms. Kipu kesti hetken mutta sattui ihan älyttömästi. Mutta tuollaiset repäisyt lienee normaalia?? Onhan? En jotenkin jaksa nyt huolestua tuosta, ajattelin sen vain olevan normaalia.
Niin ja mua pissattaa ihan koko ajan, hyppään töissä tosi usein veskissä. Juon kyllä suht paljon vettä päivän aikana, mutta jotenkin se tulee tavallista nopeammin ulos. Onko muilla mitään vastaavaa?
Nyt takaisin työtekoon, vaikkakin tällaisena myräkkäpäivänä parasta olisi maata peiton alla piilossa tuolta sateelta.
- Hapsiainen ja herne 15+0 *POKS*