***HUHTIKUISET Lokakuussa***

Heips!

Täälläkin sataa vettä kaatamalla ja on kauhea myrskytuuli! Siitä huolimatta oli aamulla raahauduttava vaunuilla paikkakunnan perhetupaan, jota olen lupautunut vetämään tämän syksyn ajan. No, tulipahan ulkoiltua... Ilman tuota en olis varmaan pistänyt koko päivänä nokkaani ulos.. :whistle:

Yeb, toivottavasti saatte punktiosta hyviä tuloksia! :hug:

Vaunuista. Kehuin täällä aiemmin Brion Kombi-yhdistelmiä ja olen edelleen samaa mieltä. Ajattelin kuitenkin mainita vielä sen, että jos etsii ns. näppäriä kauppakeskusvaunuja shoppailukierroksille, niin sitten nuo kombit eivät välttämättä ole paras valinta. Ovat nimittäin melko isokokoiset ja loistavat juuri ulkokäytössä tai isoissa marketeissa. Pienissä kaupoissa vaunutellessa meinaa mennä joskus hermot. Noihin saa kuitenkin hankittua sen sisarus/seisomalaudan ja sellainen ollaan aikeissa hankkia itsekin.

Päänsärkyä podetaan täälläkin ties kuinka monetta viikkoa. Välillä se on migreeniä, välillä takaraivossa jyskyttävää lihaspäänsärkyä. Esikoisen odotusaikana multa katosi migreeni kokonaan enkä muutoinkaan kärsinyt pääkivuista, mutta nyt on täydellisen päinvastoin. :(
Myös mulle lääkäri sanoi, että parasetamolia voi - ja kannattaakin - ottaa kerralla 1g eli 2kpl 500mg:n tabletteja. Se on kuulemma esim. buranaa pienitehoisempi lääke, mistä syystä sitä suositellaan otettavaksi yleensä tuo gramma kerrallaan.

Oma napa: vaikka eka kolmannes on jo takana, ei piristymisestä näy vielä merkkiäkään. Oman osansa tähän tuonee kuitenkin tuo esikoisen erittäin levoton nukkuminen, jolloin omatkin unet jää tosi vähälle. Rinnat on ihan jättikokoiset ja tuntuu kasvavan joka päivä. Rintsikat peittää enää juuri ja juuri nännin, tai ei oikeastaan enää sitäkään. En ole silti jaksanut vielä lähteä ostoksille, väsyttää liikaa. Pahoinvointia on edelleen ja kaikki ksylitolituotteet ja hammastahnat varsinkin saa todella pahan maun suuhun. Ainoastaan hedelmäpurkkaa voin syödä. Omituista. Ja ruuista tosiaan maistuu parhaiten leipä, kaurapuuro, maito, appelsiinituoremehu, mandariinit, viili ja tonnikala. Niitä olenkin syönyt melkein koko raskausajan... :p Paino on pysynyt samassa eli kesästä +3kg, mutta äitiysvaatteisiin en ole vielä siirtynyt. Housut alkaa tosin jo puristaa siihen malliin, että kohta taitaa olla pakko..

Piipa rv 13+1
 
Ai niin, unohtui kysyä Hapsiaiselta, että miksi vastustat pinnasänkyjä? :)
Onhan ne tietty sellaisia "häkkejä", mutta saahan niistä tosi kauniita pienin keinoin (nätit pinnasuojat, mahdollisesti uudinverho jne). Mä ainakin koin, että elämä oli paljon helpompaa, kun ei tarvinnut koko ajan pelätä, että esikoinen tippuisi sängystä nukkuessaan. Itse asiassa, kun nukuimme jossain vaiheessa perhepedissä, tyttö olikin sitten miehen lähdettyä töihin ryöminyt sängyn laidalle minun heräämättä ja tippui siitä niin pahasti, että sai aivotärähdyksen ja oksensi pari kertaa. Sen jälkeen loppui meillä täysin perhepedissä nukkuminen (paitsi nyt siinä ollaan taas, kun tyttö osaa tulla meidän sänkyyn jo itse).
 
Heisan,
Voi kun on taas tullut tekstiä... En pariin päivään ole "ehtinyt" lukemaan ja nyt meni ainakin tunti.. :D
Enkä yhtään muista mitä piti kommentoida.. mutta koitetaas...

Kellopeliappelsiini: Haukulle isosti paranemisia.. Vaikkei meillä eläintä olekaan niin kovasti ovat lähellä mun :heart: .

buam: ihanan raikkaat vaunut sait, ja toosi edullisesti.. Minäkin vähän haaveilen yksöstenvaunuista vielä vaikka noihin tupliin saankin kaikki mahtumaan, siis laudalle yksi tai liinaan vauva..
Josta aasinsiltana vaunut+ lauta yhdistelmään.. Hilipatuinen -kos kyseli..
Meillä on siis vain tuplat+ lauta mutta luulisin että yksösenvaunuissa toimii samoin.. Siis meillä Emmaljungan tuplat joissa Emmaljungan oma lauta, ja olen tyytyväinen toimintaan. Ainoa miinus oli kun lauta ei ollut käytössä se "roikkui" mukana, kunnes keksin virittää sellaisesta kuminauhasta (onhan se mustekala nimeltään) "telineen".

Päänsärky: Täällä kanssa kohtalotoveri.. Onneksi ei niin pahasti mutta lähes kokoajan tuntuu sellaista "taustajomotusta".. Ja kun yöt menee vaihtelevan heikosti.. Ei yhtään helpota.. :(

( . ) Eilen oli kokopäivän melkein outoja kipuiluja, kävin tytön kanssa uimassa (siis tyttö ui.. ;) ) Ja sen jälkeen tuntui koko vatsa oudolta.. Ja ilm. kiinnikkeistä johtuvia viiltelyjä tuntui kanssa.. :(
Mietin vain johtuikohan tuo kun paljon vietettiin aikaa lämminvesialtaassa, olin siis itse napaa myöten siellä ja uitin tyttöä..
Muuten edelleen jatkuu aika seesteisenä tämä olo. Hermot edelleen olemattomat mutta luultavasti johtuu eniten väsymyksestä.
Vähän on ehkä tisut alkaneet kasvaa, masulla aavistus kumpua havaittavissa.. :) Lähinnä makuulla kun muut ylimääräiset asettuneet.. :LOL:

Hypelsin vähän mammavaatteitakin tänään kun H&M:llä käväisin, ja tietty pikkuruisia vaatteita.. :D
Ei vaan mammavaatteissa taas mitään mikä miellyttäis silmää.. :ashamed:
Kai se on kaivettava esille tuo vanha "säkki" ja tutkittava mitä siellä on, ja sitten uudelleen mitä todella tarvii.. :D



 
Sapfo Tuo sun teksti rokotteesta sai mut kyllä miettimään asiaa uudestaan.. Saas nähdä sit mihin ratkasuun päädyn kun sen aika tulee.

Kellopeliappelsiini Voi kuinka kurjasti teidän koiralle käynyt. :( Toivottavasti paranee pian ja onneksi ei käynyt pahemmin!

Vaunujen jousituksesta/heittoaisasta Meillä on (edelleenki :D) ne Brion Happyt ja kun niitä silloin aikoinaan käytiin katsomassa ja kokeilemassa niin en tykännyt yhtään heittoaisalla olevasta mallista, koska jousitus oli niin olematon, tai oikeastaan sitä ei edes ollut. Ja ostettiin sitten ilman heittoaisaa olevat kärryt. Missään vaiheessa en oo heittoaisaa kaivannut, koska koppa on niin helppo kääntää haluttaessa!

Omaan napaan ei muuta kuin väsymystä.. Tosin varmaan johtuu siitä kun poika valvotti yöllä pari tuntia kun huusi suoraa huutoa :/

Katyana & Väpä <3 10+6
Huomenna poksuu taas :D jei!
 
Seisomalaudasta tulin omat kokemukseni kertomaan. Meillä otettiin käyttöön seisomalauta kuopuksen syntyessä silloin 2v 10kk vanhalle esikoiselle ja oli kyllä toimiva ratkaisu. Toisinaan, oikein pitkillä kävelyillä (5-10km) on lauta edelleen käytössä, vaikka esikoinen on jo 5,5v. Kuopus (nyt 2v11kk) pääsee samalle laudalle nyt sitten keväällä, toistaiseksi on kyllä istuskellut vielä mielummin kyydissä. Meillä seisomalaudassa (Bugaboo) on kiinityskuminauha valmiina, eli kun laudalla ei seistä, sen saa kätevästi pystyyn. Pikkuisen pitkä tuo lauta on, eli hiukan sivussa joutuu työntäjä kulkemaan, mutta koska meillä nuo Bugat on niin ketterät, ei se ole homma eikä mikään. =)

Bliss
 
helou,

mä en oo päässy moneen päivään tänne palstalle. :/

Np-ultrassa kävin maanantaina ja kaikki ok. kävin sitten kuitenkin siinä veriseulassakin kun se hoitsu "vängällä" laitto lähetteen sinne kun se kuulemma kuuluu kyseiseeen toimenpiteeseen...plaplaplaaa...
kuvia saatiin ja mahtava kasvokuvakin ....sitä mä oon nyt tuijotellu.

Selkä on ilmeisesti sanomassa yhteistyön irti ja on todella kipeä..aamulla oli melko tuskasta töissä ja aattelinkin jo lähteä kesken päivän pois mutta sinnittelin loppuun... lauantaina meinas jo jalkaa viedä alta :|
noh, onneks nyt tulee muutaman päivän vapaa jos jaksais töissä vielä kaksi päivää...

KiiajaVille mä taidan tietää sen kaupan jossa on vain se yksi välikkö leveille rattaille eikä ees oo käytössä koskaan...aina portit suurinpirtein edessä...oon duunissa siellä jos vaan sattuu samainen kauppa olemaan :whistle: ;)
Mä oon siitä sanonu muutaman kerran et haloo, koittakaa korjata asia sillä lapsiperheitä käy melko mukavasti meillä... ;)

wc mä saan hypätä kokoajan vessassa. ei kivaa...yöt onneks pärjää illan käynnillä mut aamulla saakin sitten kiitää... :whistle:

ainiin, lasketuksiajaksi meille tuli 25.4.2010 et sen sais vaihtaa...

Nyt hommeloihin...

Nasum. +¤ 11+3
 
Piipa Niin en mä vastusta häkkisänkyä, vaan en haluais vielä tehdä yhtään mitään hankintoja.
Jotenkin vielä tuollainen isompi hankinta ensimmäisenä ei tunnu hyvälle. Oltiin päätetty ettei osteta mitään ainakaan ennen rakenneultraa, ja minä olin ajatellut että vasta joulukuun puolella alkaisin katselemaan hankintoja.

Tää on ehkä tätä taikauskoa tai jotain...

Ei siis mitään häkkisänkyjä vastaan. :)
 
nasumasunen: HH on kysessä, liekö sitten sama liike?
Sai siis tädit sut tuohon seulaan menemään.. mulle tuli kans jotenkin semmoinen tunne että olisi ollut pakko, mutta sinnikkäästi siitä kieltäydyin ja jotenkin jäi semmoinen tunne ettei se täti siitä oikein tykännyt :/
 


mulle sattu äsken kumma juttu, nousin sohvalta nopeesti ja alavatsalle tuli semmonen puristus ja maha meni jotenki kovaksi (?) tuntu tosi kummalta, ei oo ennen sattunu vastaavaa. pikkusen säikähin oli sen verran vahva tunne, siihen liitty myös pientä nipistelyä säteili nivusiinkin.. :eek:

 
dopplerista.. Mulla sellanen kans on ja ihan hyvin löytyy.. mutta pitää olla sitä geeliä ja alussa piti vähän painaa sitä ei kauheesti tietystikkään.. mutta jos ottaa ihan ajan kanssa ja menee ihan rauhassa navasta alaspäin.. siitä alavatsan ympäriltä niin löytyy sellanen nopein syke minkä löydät vain on sen vauvan.. meillä on 160lyöntiä min.
Taustalta kuuluu myös oma syke ja kaikkea muuta pulinaa.. +vauvan liikeet. :)
sillon alussa kun kuuntelin niin pieni löytyi aina siitä häpyluun kohdalta.. :) eli kannattaa siltä koekeilla jos pieni vaik olis siellä piilossa. :)
 
Ultrassa kaikki hyvin. Siirryn kuitenkin tuonne toukokuisiin, kun la muuttui 15päivää eteenpäin ja nyt la on 6.5. Tiesinkin, et tulee muuttumaan jonkin verran, mutta en ihan noin paljoa veikannut. Vauvelilla oli kaikki hyvin. Sydän löi vahvasti ja heilutteli käsiä ja jalkoja. :heart: Rakenteita ei nyt edes katsottu, kun oli sen verran pieni vielä. Mutta uuteen ultraan en kuitenkaan mene kuin vasta joulun lähellä rakenneultraan. Huh, iso kivi vierähti sydämeltä, kun pienellä oli kaikki ok. :heart:
 
Voihan se olla, et jatkan täälläkin, mut siinä mielessä "kiva" mennä tuonne toukokuisiin, niin tuntuu, et on pidemmällä, kun täällä toisilla on niin paljon enemmän viikkoja. :saint:

Tosin tämä tulee syntymään huhtikuun puolella joka tapauksessa, jos siis suunnilleen loppuun asti menee, kun mulla käynnistetään rv38, jos ei ole jo syntynyt sitä ennen. Syöksysynnyttäjä kun olen. Mutta mulla tuppaa syntymään lapset jo rv37, joten tuskin käynnistykseen tarvii mennä. Tai mistäpä tuota vielä tietää. :whistle:

Olen sitten varmaan molemmissa pinoissa. :p
 
Onnea kaikille jotka on saanu ultrasta hyviä uutisia! :)

Uudet tervetuloa ja onnittelut tietysti. :flower:

Kellopeliappelsiini, hurja ja kurja juttu tapahtunu koirien kans. Mut hyvä ku ei käyny pahemmin.

Vaunuista ootte jutelleet, meillä Britax Paco yhdistelmät, jotka ostettiin uusina ku tyttö synty eli ne on vm.08. Toisina vaunuina on Teutoniat (niiden mallia en nyt muista.) Hyviä vaunuja molemmat, menee sekä metsäteillä että kaupungissa. Britax - vaunuissa tosin sais olla isommat pyörät. Teutonia vaunuissa ne on mahtavat, rullaa haastavissakin oloissa. Heittoasia on vaunuissa mielestäni ehdoton. Ja se et tilaa riittää, ettei tartte uusia olla ostamassa heti ku vauva vähä kasvaa. Pitäs vielä ostaa rattaat, jotku tosi kevyet, simppelit jotka voi helposti ottaa mukaan ja jotka mahtuu pieneen tilaan. Mut uudelle tulokkaalle siis ei tarvi ostaa vaunuja. :D

Huomenna ois taas neuvolakäynti, kiva päästä näkeen pieni ultrassa. Nyt uskaltaa jo suurinpiirtein luottaa kaiken olevan kunnossa kun vauva liikkuu masussa paljon..
Huomenna poksuukin, alkaa jo rv 16!

Syysmama & muru 14+6 :heart:
 
Onnittelut taas kaikille hyvistä ultrakuulumisista =)

Rattaista/vaunuista: meillä on nyt tällä kolmannella ollut I'coon yhdistelmät ja oon ollut tosi tyytyväinen :) Isot pyörät joilla mennään säässä kuin säässä, ja etupyörät kääntyy, joten pääsee kaupoissakin pujottelemaan! Itse en meinannut hankkia tuplarattaita, ikäeroa kolmannella ja neljännellä tulis 1v10kk (jos sinne asti päästään *kopkop*). Ajattelin pärjätä Manducalla ja seisomalaudalla, voi sitten lähtiessä aina miettiä ja sompailla millä kokoonpanolla lähdetään. Talvellahan sitten toi poitsu menee pulkalla kivasti =) Niin joo ja vielä ratas-asiaan lisään, että en ole pitänyt heittoaisaa tärkeänä enkä ole sitä kaivannut :wave:

stoppis ja OivaIines 14+1
 
Se on kuulkaa tyttelit nyt sillä lailla, ett tää alkaa nyt täällä terrorisoimaan :kieh: Tänään vihdoin ja viimein tää netti aukes. Aamusta asti tää ois jo pelittäny, mutt hölmö en kokeillu vaihtaa toiseen modeemiin. Tolla mikä tässä koneessa on aina ollu ei toiminu netti, mutt heti ku vaihto tohon toiseen olemassa olevaan, nii joha alko toimimaan.

Täällä on juteltu vaikka mistä, joten en edes yritäkkään päästä kärryille. Hienoja kuviaki ultrista laitettu, harmittaa ku omaani en sillo pystyny laittamaan. Mutta tiedä vaikka vielä laitan, eihä se oo ku kolme viikkoa sitten otettu :) No joka tapauksessa nyt pystyy oikeesti kommentoimaan kaikkiin juttuihin eikä vaan tyytyä lukemaan niitä.

Ja tosiaan tervetuloa uudet ja onneksi olkoon muillekin hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Taitaa olla paras mennä parantelemaan oloa punkan pohjalle. Josta tuli mieleen, että oon nyt äänetön. Multa lähti sit ääniki ja jotain yritän epätoivosesti kähistä. Pitää kuiskailla, nii saa selvääki minun puheesta :LOL:

JääKyynel ja Tuittu

 
Uusille tervetuloa! Mukava oli myös lukea paljon iloisia ultrakuulumisia!

Yeb mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa!!!

marjutti86 kyllä tuo kuvailemasi tuntemus kovasti harjoitussupparilta kuulostaa. Harjoitussupistukset ovat vaarattomia, joten niistä ei kannata huolestua. Toisilla niitä on paljonkin pitkin raskautta, toisilla ei ollenkaan. Sitten jos harjoitussuppareita on kovin usein tai muuttuvat kivuliaiksi, kannattaa asiasta ottaa neuvolaan yhteyttä.

ON: Kävimme kylpylälomalla, joten muutama päivä meni taas kuin siivillä. Ja mikä ihaninta, pystyin syömään kunnolla!!! :D Aamupalallakin vedin mahan aivan täyteen sapuskaa ja muutenkin paha olo pysyi koko reissun ajan poissa! Toivottavasti tämä jatkuu näin.
Rautaa aloin popsia kun hemppa on laskenut selvästi. Siitä siis hillitön väsymyskin johtuu. Jospa se tästä lähtisi nousuun kun ruokaa voi vihdoin syödä paremmin ja rautatabut saisi jättää pian pois.

Muutaman liikkeen olen bongannut, mutta ovat niin satunnaisia, että en ala niitä vielä fiilistelemään sen kummemmin. Ja esikoinen pitää sen verran kiireisenä, ettei sitä oikein ehdikään raskautta mietiskellä muuten kun täällä käydessä.

Paranemisia sairastelijoille ja voinnin kohenemista pahoinvoiville!

Donu ja Pikkuinen 12+2
 
Huomenta!

Täällä hoidetaan kipeää poitsua, tuli eilen kuumeeseen hoidossa. Mikä lie sitten on, ku ei oo ku kuume vain. Aamulla sillä oli ihan normi lämpö, mutta nyt selkeesti taas nousussa kun välillä pötköttää ja välillä pelaa pleikalla. Nyt saa pelata, eikä äiti välitä ku kipeenä on niin paree ku vaan on rauhassa, ettei mene henki ahtaalle. Meillä siis poitsulla on hankala hoitonen astma, niin tuppaa oleen aina niin, että ollaan loppu pelissä sairaalassa, kun menee niin huonoksi.... :/
Välillä rohisee jo, mutta ventolinet kehiin ni auttaa...mut saa nähä. Jos musta ei kuulu mitään, ni sitten ollaan jo varmaan sairaalassa.

Vaunuista ootte pulissee täällä, niin noi mitkä mä ostin on briot, muttei hajuakaan et mitkä niistä. Mutta tosi tyytyväinen olen, korkeat ja isot renkaat, joten täällä maallakin pääsee sit lumessa hyvin, kun on vielä hyvät jousituksetkin. Täällä ku on ongelmana se, että aina ei aamuisin ole vielä teitä aurattu ja esikoinen pitää viedä päiväkotiin, vaikka vauva onkin. Meillä on se, että poitsu on kuntoutuksellisista syistä tuolla päiväkodissa sen puheen vuoksi, niin "joutuu" jatkamaan hoidossa vauvan synnyttyäkin. Ja syksyllähän alkaa esikoulu sit. Mut se voi olla et alkaa oulussa, niin kulkee sit taksilla täältä kouluun ja takas.

Tuosta angelsounds-dopplerista, niin mä olen kyllä sillä kuullu äänet, ihan ilman geeliäkin, normi perusvoiteella. Mut nyt oon niiden äänien kuuntelun jättäny pois, koska selkeästi tuo saa aikaan mulle vaan lisästressiä. Ja jotenkin nyt on vaan niin varma olo, että tää ei enää täältä pois tule. Enkä ala enää ajattelemaan kehityksen pysähtymistä, vaan nyt "nautin" tästä raskaana olosta. Mulla se pahoinvointi edelleen on läsnä, mutta vaihtelevasti. Kahvikin maistuu jo, mutta VAIN aamuisin. Muulloin sitä ei voi juua....

Onnea kaikille ultrassa käyneille ja uusille sydämmelliset tervetulotoivotukset!

Mulla vielä tasan viikko siihen np:hen, sitten saa varmuuden tuohon LA:an. Mutta sinänsä mä en sillain usko siihen, enkä elä sen mukaan, koska esikoisella LA muuttui, en muista tarkkaan et kuinka paljolla, mut esikoinen synty sit kuitenkin menkkojen mukaan tasan laskettuna päivänä.

Nyt kuitenkin hoitaan tuota esikoista, joten päivän jatkot!!!

buam 11+1
 
Huomenta!

Rupesin kommentoimaan noita juttuja, mistä olette puhelleet.. Päänsärkyä on monella ollut. Sama vaiva täällä. Luulen sen kyllä johtuvan siitä, etten saa nukuttua öisin. :( Rupeen kyllä nukkumaan kymmenen maissa, mutta herään vessaan kahden aikaan ja valvon pari tuntia. Puoli seitsemän aikaan soikin sitten kello, että ehtii töihin. Pahasta olosta olen myöskin kärsinyt, mutta onneksi se alkaa helpottamaan. Esikoista odottaessa pahoinvointi kesti 15. viikolle asti, mutta silloin ei päänsärkyä ollut ollenkaan. Esikoinen on poika, ja poikafiilis on nytkin. Miehellä taas tyttö-fiilis. Saapi nähdä, kumpi tulee.

Vaunuasiat meillä järjestyi oikein mukavasti. Myin viime syksynä esikoisen vaunut tuttavalle, ja tuttava meinasi ne myydä nyt takaisin, kun ovat saaneet jostain toisetkin vaunut. Muutama viikko sitten harmittelin miehelle, että pitikin mennä myymään ne vaunut. Ovat muistaakseni Carenan (??) yhdistelmät. Meillä oli esikoisella aluksi Dorjan-yhdistelmät, mutta ne olivat tosi isokokoiset ja hankalat kuljettaa jopa farmariauton peräkontissa. Noissa dorjaneissa ei ollut heittoaisaa vaan koppaa piti käännellä, ja minusta se oli tosi työlästä. Ostin sitten nuo Carenat, joissa on heittoaisa ja ovat muutenkin näppärämmät. Sateenvarjo- tai matkarattaat varmaan hankitaan vielä lisäksi kaupunkireissuja varten. Muuten hankintoja ei olla juuri suunniteltu. Esikoiselta ei ole juuri mitään tallessa, sillä meidän silloinen vuokra-asunto paloi, kun esikoinen oli 1,5 v.

Alkuraskauden ultrista puhuitte jossain vaiheessa. Meillä kunta järjestää nykyään varhaisultran. Esikoista odottaessa neuvolan ultrat oli viikolla 12, n. 26 ja n. 36 viikoilla (en mene ihan takuuseen noista viikoista, edellinen äitiyskortti meni myös tulipalossa enkä voi tarkistaa). Lisäksi nt-ultra. Rakenneultraa ei silloin vielä tarjottu. Tässä raskaudessa kävin eka neuvolakäynnillä 9+3, ja ultrassa 9+4. Toissa päivänä oli nt-ultra ja joulukuun alussa on rakenneultra. Lisäksi on ilmeisesti vielä nuo 26 ja 36 viikkojen ultrat. Seuraava neuvola on parin viikon päästä. Neuvolat on aluksi kuukauden välein, jossain vaiheessa 2 viikon välein ja lopussa viikon välein.

Mukavaa päivän jatkoa!

Santi ja masukki 12+5
 
Santi Meillä on näköjään suht sama unirytmi. :D Mä alan nukkumaan kymmenen-yhdentoista välillä. Sitten herään kahden-kolmen maissa veskiin ja valvon parisen tuntia kun en saa uudestaan unta (vaikka yleensä väsyttääkin). Sitten aamulla seiskan pintaan ylös.

Viime yönä raivostutti varsinkin taas tuo valvominen, olis väsyttänyt mutta ei vaan uni tullut. En muista milloin olisin nukkunut kunnolla kokonaisen yön.

Nyt vessassa ramppaaminen on mennyt niin, että ensinnäkin juuri ennen nukkumaanmenoa käyn veskissä, sitten menen sänkyyn, mutta yleensä turistaan miehen kanssa jotain tai luetaan, niin ennen kun alan nukkumaan niin käyn vielä uudestaan. Sitten puoliltaöin käyn kerran ja sen jälkeen tuo kahden-kolmen aikoihin tapahtuva käynti. Ja yritän välttää ylimääräistä juomista iltaisin.

Tätä ollut siis koko raskausaika tähän asti. Olen opetellut siis hienosti jo yöheräämiset. :D

Nyt en näköjään ehdikään sitten mennä muihin asioihin. Työkaveri huhuilee mua ruokkikselle. Mennään tänään hampparille, se on nyt sellainen mitä mun just nyt tekee mieli. :p

- Hapsiainen ja hieman ehkä jo turvonnut herne 15+1 :D
 

Yhteistyössä