neuvola takana.. kaikki ok, en vaan taas muista minne kortin lykkäsin kotiin tullessa... :ashamed:
Kelan hakemuksia pitäis alkaa täyttämään..
Mitens se meni mitä pitää ruksia jos/kun hakee "kaksi lasta kolmenvuoden aikana"-periaatteella?!?
Varmaan netin kautta laitan hakemuksen eteenpäin..
Hävettää oikeesti kun on näin huono muisti, hyvä kun oman nimensä muistaa... :ashamed:
Jos koittaisin taas vähän kommentoida (mitä muistan teidän jutelleen..
)
Alkoholista sen verran, meillä ei juoda oikeastaan ollenkaan. Enpä edes muista koska olisin viimeksi juonut.. Tais olla kevät/kesällä kun koitin saunassa ottaa siiderin, miehellä sama..
Nuorempana ehti senkin edestä..
Talvitakeista.. Tilasin ellokselta sellaisen a-linjaisen villakangastakin. Otin "vaan" yhtä kokoa isomman mutta varmana mahtuu isompikin masu alle, eli olis voinut vaihtaa omaan kokoonkin vaan en jaksanut vaivautua..
Tosi kiva tuokin on päällä, ja vaikka tilava onkin istuu hyvin olkapäiltä ja hihoista.
Eihän se ihan käytönnöllisin ole tuolla puistossa seisoskellessa, mutta lämmittää varmasti..
JOllain oli rannekipuja (anteeksi etten muista kenellä.. :ashamed: ) Mulla aiemmissa ollut ja se on kuulema aika normaali raskausoire, eli rannekanava jotenkin turvotuksen ym takia oireilee, virallisesti kai rannekanavaoireyhtymässä pelkästään sormet puutuu mutta kyllä mulla ainakin on ihan kyynärpäästä alaspäin tuntunut "puutuneelta".
Itsellä auttoi pahimmillaan ollessa kun idealsiteellä tuin käden iltaisin. Lastoittamallakin kuulema saa oireita pienemmäksi..
Nyt ei ainakaan vielä ole oireillut, eikä vielä muitakaan kipuiluja onneksi ole tullut.. Jaksamista kipujen kanssa "painiville".. :hug:
Kantoliinoista ja kestoista oli muistaakseni kanssa.. Meillä pari liinaa, pitkä kudottu (vauva-lehden tilaajalahja..
)ja kanga, viimeksi mainittu minusta ihan ykkönen kun on vastasyntynyt, saa niin ihanasti sinne "kengurunpussiin" pienen mukaan.. :heart:
trikoista olen kovasti haikaillut, ehkäpä vielä sen ehdin jostain hankkia..
Kestoja ompelen jonkin verran, jos taas kokeilisin käyttää..
No enpä sitten enempää muistakaan.. Täytyypi lisäillä jos olikin jotain..
:flower: vielä Santin synttäreistä ja kaikille muille joilla hyviä ultra-tms kuulumisia..
Fantastic4 rv 22+4