Hei vain =)
Väsy on kova töiden jälkeen, mutta on silti ihanaa olla töissä taas :heart: Siellä on nyt niin jouluistakin jouluaskarteluineen ja joulusatuineen (steinerpuolella kun tunnelmoidaan oikein extrasti
) Olo on ollut nyt normaali reilun viikon ja sekin on ihanaa :heart: Mulla on siis alkanut tämä ihana keskivaihe, josta nautin täysillä. Tänäänkin söin kaksi annosta lounasta! On niin ihanaa syödä!
Huomaattehan, että kaikki on tällä hetkellä ihanaa mulla
Haikaranpesästäkin tuli tänään tervetulo-toivotus valmennuspäivämäärineen. Siellä on tosiaan kaksi valmennusta, jotka on pakollisia, jos meinaa sinne päästä synnyttää. Lisäksi oli teemailtoja: seksuaalisuus, mielialat, isien keskusteluryhmä ja äitien rentoutusryhmä. Ihan luksusta. Lisäksi työviikkoni muuttuu tammikuussa nelipäiväiseksi, joten saan maanantait vapaaksi, jolloin voin käydä Kampissa Studio Manipurassa joogaamassa ja tutustumassa aktiiviseen synnytykseen. Ja olen myös miettinyt doulan hankkimista. Hän tukisi myös ennen ja jälkeen synnytyksen. Kun ei mulla oikein vauvakokemuksia ole, yhtään
Kellään lähipiirin ihmisellä ei ole lapsia... niin ois sit joku, joka tietää ja voi auttaa esim. imetyksessä ja hankinnoissa.
Teen siis kaikkeni, jotta ensisynnytykseni olisi mahdollisimman positiivinen kokemus! Saa nähdä kuinka käy... Tämä hyöty on Helsingissä asumisessa, kun tähän kaikkeen on mahdollisuus, muuten kaipailisinkin täältä pois
Liikkeistä nekin on ihanat, ja aika samaa rytmiä kuin täällä muutamalla muullakin. Aamulla, keskipäivällä, alkuillasta ja nukkumaan mennessä. Yöt oon saanut nukkua.
joululahjoja hankittu : 0. Paniikki. Kaksi viikonloppua vielä aikaa... kyllä tämä tästä...
Ekat
äitiysfarkut ja
-paidat hankittu tiistaina! Kävin hm:llä. Kokemus oli yllättävän tunteikas. Etenkin sovituskopissa, kun puki ne mammahousut jalkaan ekan kerran. Konkretisoitui jollain tapaa tämä raskaus. Seuraavana aamuna huomasin rintaliiveissä nännin kokoiset tahrat, eli jotain on erittynyt ja epäilen tuota hetkeä äitiysvaateosastolla...
Voimahalit kipuilijoille :hug:
ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:
Sun Rise ja Säde 21+5