Huomenta.
Perhanan kirjakauppias herätti ysin aikaan, ei ois pitäny vastata :kieh:
Onnittelut poksuville :flower:
Katyana Sillon ku meillä oli ultra, nii sama homma. Vähän säikähdettiin molemmat, kun se kätilö jäi kattelemaan ja tutkimaan sydäntä pitkään. Jälkeen päin kun puhuttiin niin molemmat aateltiin, ett sydämessä on jotain vikaa. Kai se sit vaa halus tarkistaa kunnolla sen sydämen, mutt ois voinu silti sanoo ett kattoo vähän tarkemmin eikä säikäyttää tollasella hiljasuudella.
Toi
unipussi vaikuttaa aika kivalta jutulta, mutt toistaseks taidan sen hankinnan jättää. Aion tosissaan vasta ens vuoden puolella alkaa kattelee vähän lisää vaatteita yms. Turvakaukalo ja telakka ostetaan myös vasta ens vuoden puolella. Onhan tässä vielä aikaa...niin kauan kunnes hätä tulee
|.) Tuli kyllä eilen todettua, ett oon oikeesti blondi (hiustenväri ei kuitenkaan sitä ole). Menin eilen sit sinne palkanlaskijan luo ja selviski, ett minun ois pitäny just se lomake minkä ite täytin viedä sinne. Se ois sit laittanu sen hakemuksen ja todistuksen Kelalle. Mutt mistäs perhanasta minäki tollasta voin tietää, ett halus just sen kaavakkeen sinne. Pitääköhän tästä lähin käydä
kaikki kysymässä ensin ennen kuin mitään tekee omatoimisesti :kieh: No sano pärjäävänsä sillä todistuksen kopiolla ja sillä lappusella missä näkyy ne äiiys- yms. rahojen ajanjaksot. Mulle on nyt pääasia, ett palkanlaskennassa nyt tietävät minun pois jäännistä. Sillä 6kk tuloilla ei meinaa mulle ole yhtään mitään merkitystä, koska ne on huonommat kuin vuoden 2008 tulot. Tulipas pitkä ja monimutkanen omanapanen selostus :ashamed: :ashamed:
Lisäys: En ees muka löytäny kohtaa minkä työnantaja täyttäs siitä neuvolasta saadusta lomakkeesta. mutt mulle iha sama, tehkööt mitä tykkää...oon oman osuuteni tehny ny
Tuitulla oli eilen jotku megabileet käynnissä. Tuntu siltä, että yritti puskee itteesä läpi. Tänään ei oo tainnu vielä edes herätä tai sit se liike on niin huomaamatonta etten tiedä olevan hereillä. Mutt tosiaan eilen aamupäivästä lähtien säännöllisin väliajoin alotti kyllä sellasen nyrkkeilyottelun ettei oo tosikaa. Rauhottu sit jossain vaiheessa iltaa kuitenkin. Mutt tietääpähän ainakin olevan elossa
Mutta jospa lähtis kattelee toista kupillista kahvia ja aaamupalaa.
Kivaa viikonlopun alkua! :wave:
JääKyynel ja Tuittu