Unipussista, meillä on niin lämmin asunto (vaikka olisi patterit kiinni jne), että kaikki unipussit ovat tuntuneet liian kuumilta, lukuunottamatta trikoista "yöpuku-unipussia" (pitkä trikoomekko, jonka helman saa kurottua umpeen narulla), mulla on noita pari kpl, suoraan 70-luvulta, ja niitä on käytetty aika paljon. Olen myös pari unipussia noille edellisille itse ommellut, vaunuissa niitä tuli lähinnä käytettyä, sekä turvakaukalossa, ompelin niihin nimittäin aukot turvavöillekin. Nekin vaan olen ehtinyt jo myydä pois... Heh. Kaikki joutuu aloittamaan tällä kertaa ihan alusta.
Äitiyspakkauksen peitto on ollut kyllä "käytössä", eli illalla se laitetaan päälle, ja sitten hetkinen, ja kohta on peitto jalkopäässä myttynä. No, ei toki ihan vastasyntynyt sitä osaa pois potkia, mutta ei siihen oppimiseen kauaa mene.
Mulla on edelleen
lonkka ihan törkeän
kipeä. Ostin jo tukivyönkin, mutta en mä kykene pitämään sitä kotona ollessa, istuminen on silloin liian ahdistavaa, ja kaikki muukin. se menettelee kyllä ulkoillessa ja kauppareissuilla, mutta muuten en pysty sitä näköjään käyttämään. Selvästi on joku hermo jumissa tuolla lonkassa, ihan älytön kipu. Kai sitä on pakko kohta lääkäriin lähteä, en vaan usko, että siitä paljoa apua on. Sairaslomaahan sitä sais, mutta kotiäiti ei sillä oikein mitään tee...
Ehkä mä kuitenkin vielä koitan jumppapalloa, josko se auttaisi...
Vessassa ravaamisesta, mä olen todennut myös tämän "rakon kouluttamisen" hyväksi metodiksi. Loppuvaiheessa saattaa joutua vessassa ravaamaan, ainakin sen kerran yössä, mutta alkuvaiheenkin onnistuin olemaan ilman yöllisiä seikkailuja. Mä juon myös paljon, ja varsinkin illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla herätessä, on "pakko" tankata oikein kunnolla vettä...
Mutta, migreenini on hellittänyt! Jotain positiivista siis tapahtuu! =) Jospa migreeni pysyisi nyt poissa ihan synnytykseen saakka!!! (Sormet kaikki ristissä ja varpaat myös!) Migreeni on kyllä tätä lonkkakipua pahempi vaiva, joten pitäisi olla ihan tyytyväinen nyt. En kyllä ole... :ashamed:
Bliss ja pikkuinen 21+3