Fantastic4, kiva kun joku muukin innoissaan tästä aiheesta Sitä kirjaa en löytänyt, kun katoin kirjaston hausta. Ehkä se on ihan divarikamaa jo... Se aktiivisynnytyshän löytyis, voisihan sen lukaista... Yksi tuttava kovasti kehui sitä joogaa, ei käynyt edes tavallisissa valmennuksissa, kun sieltä sai niin hyvät eväät silloin 10 vuotta sitten ennen esikoistaan. Nyt on viisi poikaa synnyttänyt Olen kyllä valmistautunut siihen, että synnytys etenee omalla tavallaan ja täytyy tilanteen mukaan mennä. Mutta valmistautumisesta on ainakin henkisesti se hyvä puoli, ettei synnytys tällä hetkellä ainakaan pelota niin paljon, kuin jos ihan tietämättömänä menisin puskemaan
Sain mieheltä lokakuussa synttärilahjaksi lahjakortin kasvohoitoon, kun olin kuulemma ilmaissut sellaista hoitoa tarvitsevani (itse en muista ) Ja nyt varasin ajan, reilun viikon päähän. Ihanaa, en ole koskaan ollut :ashamed: Nolo nainen...
Sain mieheltä lokakuussa synttärilahjaksi lahjakortin kasvohoitoon, kun olin kuulemma ilmaissut sellaista hoitoa tarvitsevani (itse en muista ) Ja nyt varasin ajan, reilun viikon päähän. Ihanaa, en ole koskaan ollut :ashamed: Nolo nainen...