Huomenta!
Sainpa kerrankin nukkua vähän pitempään. Eilenki heräsin vasta puol kymmenen ja tänään puol ysi. Johtuu kyllä varmasti ihan jo tuosta unen puutteesta ja heräilystä öisin, mut teki terää. On ku uus ihminen ku sai edes aamusta pitemmän unen pätkän.
Täältä "löytyy" kanssa samanlainen mies + viina kun
Jääkyyneleellä. Mua ärsyttää suunnattomasti jos mun mies ottaa, kun tiiän ettei siitä hyvää seuraa. Ainoo, jos mä olen mukana, olen sen saanut suht. iisisti ottamaan, mutta jos ottaa kavereidensa kanssa, ni se on väistämättä, et otetaan "koomat". Eli käytännössä niin, että tullaa kotiin puoli tiedottomassa tilassa ja esim oksennellaan mihin sattuu. Ei kovinkaan kauaa aikaa ole, kun herra oksensi meidän sänkyyn. Sai muuten herätä aikasin aamulla pesemään sänkyä. :kieh:
Mut, ei, onneksi se ottaa harvon nykyään, mutta silti joka kerta oon raivossani siitä...En tykkää yhtään et se käy. Mut suurin osa johtuu tuosta, että mä en jaksa, enkä halua paapoa sitä sitten loppu yötä.
Ite oon tainnu juoda viimeksi kesällä, sillonki tais mennä muutama vain ja tosiaan, tästä tais mennä viikko, et menkat oli myöhässä joten plussakin pärähti, mutta tuosta ei kuulemma mitään haittaa ollut, kun raskauskin ollut niin alussa. Mut mulla tulee enää harvemmin juotua ittiäni humalaan jos bilettämässä on käyny. Enemmänki "pieneen sievään" =)
Muutenki mun bilettämiset on n. 4-5 krt vuodessa...
Olikohan muuta mitä olitta kommentoineet?
Rebelillä oli kanssa ollut miehensä kanssa inhottava tilanne. On ne nuo miehet kun ei voi auttaa sillon ku on tarvis...
Mulla on onneksi nyt mies alkanu oleen enemmän kiinnostunu tästä raskaudesta, ja jutteleekin jopa vauvasta. Mutta varmaan se konkretisoituu hällekkin, nyt kun alkaa raskaus toden teolla näkymään ja tuntumaan hällekkin, muullakin tapaa kun mun kiukuttelulla. Ainakin meidän perheessä on mies tosiaankin saanut omansa tästä mun kiukuttelusta. Ehkä vähän liikaakiin.... :ashamed:
Mut nyt lukeen muutkin jutut ja jatkeleen päivän hommia sen jälkeen...
buam ja myy 19+5