***HUHTIKUISET Joulukuussa***

Jääkyynel....voi ei meilläkään ikinä ukkeli muista vaikka kuinka sanon että muista nyt kohtuus. Taitaa olla oikein miesten vika. Ja vaikka toi mies täyttääki jo 39v ei yhtään oo oppinu.
Eilen sillä oli palokunnnan pikkujoulut ja joutu oleen selvinpäin kun ei saanut päivystäjää tuuraamaan. No 19 päivä ottaa sit takas kun ryyppäävät "moottorikerholaisten" kans. Ärsyttää jo etukäteen.

No mutta hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille. Illalla tarttee mennä kattoon soihtukulkuetta kun oma tyttö taas siinä kävelee:)
 
hapsiainen ihanalta kuulostaa noi sun tämän päivän suunnitelmat. Itsekin ottaisin sellalisen päivän heti jos saisin. Nauti =)

Miehellä ei ole tänä vuonna pikkujouluja koska jäi työttömäksi syyskuun lopussa. Joten sitä pelkoa ei siis tänä vuonna ole B) Tosin, melkein aina juo onneksi. kohtuudella. Joskus (oikeesti tosi harvoin) niitä ylilyöntejäkin tulee, ja ei ne kyllä mun mielestä kivoja ole... Itse en ole kohta 3 vuoteen juonut muuta kuin viime keväänä kaverin polttareissa ja muutamana iltana miehen kanssa vähän viiniä. Raskaus+imetys + uusi raskaus nyt on tehnyt siis musta melkein absolutistin ;) Kesän ulkomaanreissulla olisin viiniä maistanut, mutta kun siellä reissussa sen + testin tein niin jäi nekin maistelut sitten välistä (ei kyllä haittaa ne :D ).

Veronpalautuksia ollaan vähän käyty tuhlaamassa. Jatkettava sänky tilattiin esikoisella, mutta nekin taitaa tulla mulle takaisin, kun vanhemmat halusivat ostaa sen meille joululahjaksi. Sinisiä pieniä vaatteita käytiin ostamassa eilen hennesiltä. Alkaa kohta olemaan jo kotiinlähtövaatteet kasassa pojulle =). Muutama päivä sitten kävin varastossa penkomassa esikoisen vaatteita, ja kyllä sieltä 1 banaanilaatikko löytyi joka sopii myös pojalle (valkoista, beigeä, ruskeaa, vaal.sinistäkin <-- ei tosin esikoisella pidettyä).

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille :flower:

Toivottaa migreenistä toipuva Poppeliini ja poja 20+3 (Emma-nimi ei kyllä enää käy, joten uusi nimike on hakusessa...)
 
Hyvää itsnäisyyspäivää kaikille :flower:

Eilen olin kaverin kanssa kaupungilla tuhlaamassa veronpalautuksia, oikein huolella! Klo 12 auto starttasi pihasta ja vähän ennen klo 19 kaarsin takaisin. Käytiin välillä kahvilla ja päivän kruunasi 3 ruokalajin ruokailu ravintolassa. Voitte uskoa että olin illalla väsynyt! Onneksi lapset mummilassa joten aamulla heräsin 9:25.
En ollut uskoa kelloa kun sitä vilkaisin kun oli jo niin paljon.

Eilen siivoiltiin aamupäivä myös, mies kävi ostamassa uuden imurin joten nyt on joulumieltä.
Piparitalo ja -linna on koottuna. Talon kaavoituksessa on sattunut jonkinmoisia mittavirheitä joten tuuletus pelaa siinä erittäin hyvin, ehkä vähän liiankin hyvin :D
Ja niinkuin joka vuosi aikaisemminkin, myös nytkin poltin sormeni siinä kuumassa sulassa sokerissa. En koskaan opi. Mies suunnitteli että ens vuonna käy ostamassa kaikki palorasvat apteeksita ennen tätä operaatiota kun kuitenkin sormeni poltan.

Nyt mies on salilla, tulee kyllä ihan kohta. Lapsetkin on kotiutunut joten "arki" palannut meidänkin kotiin.

Alkosta ei ole meillä ollut ongelmia moneen vuoteen. Miehen isä aikoinaan myrkytti sen käytöllä suhteen perheeseen ja sukuun joten mies on onneksi siitä oppinut. Toki on joskus tolkuttomassa, jestaksen pöhnässä ollut kuten itsekin mutta ei enää aikoihin.
Edellisessä työpaikassakin kun hänen piti juhlissa olla edustamassa niin ei voinut asiakkaiden nähden ihan tolkuttomaan kuntoon itseään juoda, silloinkun siihen oli mahdollisuus = ei ollut autolla matkassa.
Ja kun vielä tietää sen etten sääli yhtään krapula aamuina/päivinä vaan saa osallistua perheen elämään täysillä vaikka kuinka päässä peltisepät takois, itepähän on valinnut sen missä kunnossa on. Ilkeää ehkä, mutta mutta.. :saint:

Mutta kaippa sitä pitäisi jotain ruokaa perheelle keksiä.. tosi paljon houkuttelisi edelleen helpoin vaihtoehto, mutta eipä taida tulla kyseeseen..

KiiajaVille 23+2
 
Pöly laskeutunut. Ei toi nyt onneks liikaa läträä, paitsi joskus joutuu huomauttaa jos jatkuvaan rupee kaljaa kantamaan kaupasta. Oon tehny jo suhteen alussa selväks, ett minen sit mitään "juoppoo" kattele, joten on kyllä tietonen asiasta. Tänään vaan jotenkin erityisesti palo käämit, kun on kuitenkin itsenäisyyspäivä ja olin/oltiin suunniteltu tälle päivälle tavallaan ohjelmaa. Aattelin jopa tehä "paremman" ruoan, joka sit loppujen lopuks syötiin sohvalla (perunamuusia ja poronkäristystä )! Ja muutama muukaan asia ei menny putkeen. Mulla oli siis aihetta mökötykseen. Mulle kuitenkin tämä itsenäisyyspäivä merkkaa jotain. En sano etteikö avokillekin merkkaa, mutt ku oli nyt krapuloissaan. Nooh, kai tää tästä. Näköjään tunteet jatkuvasti pinnassa ollu tän koko raskauden ajan :ashamed:

Mutta jospa menis nyt saunaan.

P.s. Olettehan muistaneet laittaa klo 18-20 kaksi kynttilää ikkunalle. Täällä palaa keittiön ikkunalla kaksi sinivalkoista kynttilää.

JääKyynel ja Tuittu 22+5
 
mäkin oon huomannu et tunteet on todellakin herkemmässä nyt ku normaalisti, vähästäkin saattaa alkaa itkettää tai mökötyttää.

tänään tunsin ekan kunnon potkun käteen! kun siis tunnustelin masua. vähänkö säikähdin, aivan kiljasin ja sitten aloin nauramaan :D
tai en oo varma oliko se potku vai punkiko vauveli esim. pyllyä kättä kohti =)

linnan juhlia katellaan täälläkin, ja mussutetaan suklaapukkia :p

huomena alkaa 20. viikko :heart:
 
Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa!
Tässä linnanjuhlien lomassa jätän elonmerkkejä itsestäni.


Tunteet pinnassa täälläkin koko ajan. Meillä ei kyllä alkoholin läträyksestä ole koskaan ollut kinaa. Kohtuudella käytämme molemmat. Itse tosin en moneen vuoteen ole päässyt paljoa maistelemaan. Raskaus, imetys, raskaus mullakin syynä.

En muista keille on pitänyt tässä viikonlopun aikana kommentoida. Eli jatketaan huomenna päikkyjen aikaan taas.

(.) Sukkapuikkokipua ja jotaa outoa painetta tms kohdussa tuntunut viime päivunä.
Piksu käy nykyään johonkin outoon asentoon alamasuun. Kai vaakasuoraan selkä ulospäin. Oikeen sattuu se asento. Siinä mies kyllä saa tunnustella Piksua kädellä kunnolla, mut se lapsen asento sattuu..
Väsymys on tänne tullut myös takaisin.

Voimia väsyneille, kipuilijoille ja lepoon määrätyille!

Greddy ja Piksu 22+4
 
Joulukuuta vaan vihdoin munkin puolesta kaikille! =)

Ajattelin tulla vähän kuulumisia laittaa. Oltiin meinaa rakenneultrassa torstaina. Kaikki oli masu-Anterolla hyvin. Kasvaa ja kehittyy hyvin ja normaalisti. Niin, ja meille luvattiin sit toinen poika! :heart: :D Oikein kätilö esitteli meille kivekset ja pippelin siitä kuvasta, ettei tosiaan jääny arvailun varaan. Mä oon niin onnellinen, et meille tulee toinen poika, esikoinen saa leikkikaverin. Mies tosin oli vähän pettynyt, ettei tulokas ole tyttö. Mut eiköhän tuo viimestään parin vuoden päästä ole poikien kanssa palloa potkiessaan oikein tyytyväinen tähän mitä meille annettiin. =)

Selvis sit ultrassa syy siihen, kun mulla tuossa nelisen viikkoa sitten oli veristä vuotoa, et mistä se johtui. Mulla on ollut vielä silloin osittain etinen istukka, joka nyt kaikeksi onneksi oli siirtynyt nyt kokonaan takaseinän puolelle. Vuoto kyllä silloin säikäytti kunnolla, kun ei esikoista odottaessa ollut mitään sellaista, niin nyt ehti pelätä silloin pahinta.
Oli mulla tuossa tiistai-iltana yli 1 1/2 tuntia oikein kunnon supistuksiakin, jotka ei meinannu mennä sit millään ohi. Alkoi olla jo aika tuskainen ja stressaantunut olo, kun tajusin ettei ne lopu millään, vaik miten yritin olla. Siinä rakenneultrassa se kätilö sit tarkasti sillä ultralaitteellakin tuon kohdun suun tilanteen ihan niiden supistusten takia ja käski ottaa jatkossa yhteyttä sinne polille, jos vielä tulee vastaava tilanne. Toivottavasti ei tule!

Pakko myös valittaa tuosta ukosta... :ashamed: Tuo on taas oma vee-mäinen itsensä. Jouduin sillon, kun supisteli hirveesti, pyytää sitä jättää treenit väliin, et kattois poikaa kotona. Niin tuo hyväkäshän meni tietysti siitä pyynnöstä loukkaantumaan ja kun kotiin sit kuitenki jäi, niin ei tehnyt MITÄÄN. Painui sänkyyn mököttää ja jouduin itse poikaa hoitaa ja huoltaa, ja mulla oli oikeesti aivan kamala olo silloin. Etten sitä tosiaan kiusallani pyytänyt kotiin jäämään. Eilen se sit jopa kysyi multa ekaa kertaa jotain tähän raskauteen liittyen. Kysymys oli, et milläs viikolla sä nyt olet. Kun kerroin, et 21.:llä, niin oli et ai, joko niin pitkällä... Juup, niin se aika vaan rientää :kieh:

Rebel+masu-Antero
 
Huomenta!

Sainpa kerrankin nukkua vähän pitempään. Eilenki heräsin vasta puol kymmenen ja tänään puol ysi. Johtuu kyllä varmasti ihan jo tuosta unen puutteesta ja heräilystä öisin, mut teki terää. On ku uus ihminen ku sai edes aamusta pitemmän unen pätkän.

Täältä "löytyy" kanssa samanlainen mies + viina kun Jääkyyneleellä. Mua ärsyttää suunnattomasti jos mun mies ottaa, kun tiiän ettei siitä hyvää seuraa. Ainoo, jos mä olen mukana, olen sen saanut suht. iisisti ottamaan, mutta jos ottaa kavereidensa kanssa, ni se on väistämättä, et otetaan "koomat". Eli käytännössä niin, että tullaa kotiin puoli tiedottomassa tilassa ja esim oksennellaan mihin sattuu. Ei kovinkaan kauaa aikaa ole, kun herra oksensi meidän sänkyyn. Sai muuten herätä aikasin aamulla pesemään sänkyä. :kieh:
Mut, ei, onneksi se ottaa harvon nykyään, mutta silti joka kerta oon raivossani siitä...En tykkää yhtään et se käy. Mut suurin osa johtuu tuosta, että mä en jaksa, enkä halua paapoa sitä sitten loppu yötä.
Ite oon tainnu juoda viimeksi kesällä, sillonki tais mennä muutama vain ja tosiaan, tästä tais mennä viikko, et menkat oli myöhässä joten plussakin pärähti, mutta tuosta ei kuulemma mitään haittaa ollut, kun raskauskin ollut niin alussa. Mut mulla tulee enää harvemmin juotua ittiäni humalaan jos bilettämässä on käyny. Enemmänki "pieneen sievään" =)
Muutenki mun bilettämiset on n. 4-5 krt vuodessa... :D

Olikohan muuta mitä olitta kommentoineet?

Rebelillä oli kanssa ollut miehensä kanssa inhottava tilanne. On ne nuo miehet kun ei voi auttaa sillon ku on tarvis...
Mulla on onneksi nyt mies alkanu oleen enemmän kiinnostunu tästä raskaudesta, ja jutteleekin jopa vauvasta. Mutta varmaan se konkretisoituu hällekkin, nyt kun alkaa raskaus toden teolla näkymään ja tuntumaan hällekkin, muullakin tapaa kun mun kiukuttelulla. Ainakin meidän perheessä on mies tosiaankin saanut omansa tästä mun kiukuttelusta. Ehkä vähän liikaakiin.... :ashamed:

Mut nyt lukeen muutkin jutut ja jatkeleen päivän hommia sen jälkeen...

buam ja myy 19+5
 
Hohhoijaa, eikös hyvin levätyn viikonlopun jälkeen PITÄISI olla pirteä? Täällä olo on kaikkea muuta. Nukuin kyllä yön ihan suht hyvin, mutta sain rampata ihan koko ajan veskissä, sen siitä saa kun söin vähän sipsejä illalla, sit janotti ja join hulluna vettä ja siitä seuras sitten vessareissu jos toinenkin yön aikana. :(

Mies ja viina keskusteluun munkin pitää osallistua sen verran, että oon aina ihan varpaillani kun mies lähtee johonkin, en nimittäin siedä yhtään humalaista miestä, tai siis sellaista örvelö-kännissä olevaa. Olen ihan skitsona sitten kun toinen palaa kotiin että milloin se herää oksentamaan sänkyyn tai mitä muuta tyhmää se keksii tehdä. Ja tämä kaikki johtuu pelkästään siitä kun exä tai paremminkin exät oli sellaisia että tulivat baarista ihan hirveässä kunnossa, oksentelivat ja muutenkin hortoilivat pitkin yötä ympäri kämppää.
Tää nykyinen ei ylipäänsä edes käy juuri missään ja sitten kun se käy niin se osaa kuitenkin ottaa sillain kohtuudella, eli turhaa mun pelko on, mutta en vaan ole päässyt noista menneistä yli.
Multa ei saa oikein minkäänlaista sympatiaa krapula-aamuina, en tiedä oikein mikä ihme mua siinä niin kamalasti ärsyttää. Varmaan heittäisin ukon pihalle jos se oksentaisi sänkyyn. :eek:
Mutta onneksi siis tämän nykyisen kohdalla ei tuollaista ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan..

Buam Mulla on kans viimeinen biletysreissu ajalta kun Herne oli jo kasvamassa, mutta olin tehnyt silloin perjantaina negatiivisen testin joten uskalsin ottaa.

Lopulta sitten tuon biletysviikonlopun jälkeen mulla oli ruumiinlämpö edelleen selvästi kohollaan niin soitin lekuriin josta käskettiin tehdä uusi testi ja kappas sit se olikin positiivinen. :D Mä en siis voinut pienessä mielessäkään edes kuvitella plussaavani, ainoastaan se kohonnut lämpö mua ihmetytti. Menkathan mulla oli niin pirun epäsäännölliset etten edes oikein tiennyt milloin niiden pitäisi alkaa. Eivätpä sitten alkaneet milloinkaan. :)

Nyt mä yritän keskittyä töihin. Motivaatio jäi kyllä sinne peiton alle vielä nukkumaan...

- Hapsiainen ja Herne 23+5
 
Huomenta! :wave:

Otanpa osaa tuohon mies+alkoholi-keskusteluun. Meillä mies juo lähes viikottain kaljaa, mutta ei mitään änkyräkännejä oikeastaan ikinä. Viikonloppuna saattaa ottaa kaljan tai pari, kun puuhailee perhojensa parissa, viinilasillinen menee silloin tällöin. Joskus sitten juo enemmän, esim. jos on menoa kavereiden kanssa. Tietää kyllä, että en ala juoppoa miestä katselemaan ja aion sanoa, jos menee yli. Osaa käyttäytyä hyvin humalassa eikä kärsi pahoista krapuloista. :)

Mies suunnittelee jo kalareissuja pojan kanssa. :D Mä en oo mikään innokas rannalla istuja, mutta kai sitä pitää mahdollisesti jo ensi kesänä raahautua miehen mukaan. Puhutaan aika paljon vauvasta ja tulevaisuudesta, kumpikaan ei malta odottaa, että poika putkahtaa maailmaan. :heart:

rv 20+5
 
heti alkuun kommenttoin tuota mies+ alkoholi asiaa. Mieheni juo todella harvoin kun lähtee viihteelle kaveriporukan kans eli nyt la-su yön oli siel pikkujouluissa ja kuulemma ei krapulaa ollu kuin vaa kova väsymys. miehellä muutenki tulee nykyään äkkiä se stoppi ettei pysty ottamaan ku tulee se paha olo yms.

Kun esikkoa odotin mieheni oli usein kavereiden kans menos viihteelle ja mä tykkäsin tietty huonoo ja joskus olinki kuskina yms.

mut miestä ei nykyää innosta kovi lähtee viihteelle.

mutta nyt lähtää typykän kans pulkka lenkille koiran kera sitten klo 13.30 on neuvola :) tänään on yövuoroon meno et nukkuakki jossain välis muutaman tunnin et jaksais yön töissä :) mies ei huomen lähde töihin et saa typykin nukkua aamulla pitkään ja kun tulen aamulla nukkumaan murujen viereen :)


arska äippä + "poika" 20+3
 
Alkoholista ja miehestä - meillä samanmoista kuin Empuuulla eli mies juo viikoittain alkoholia kuten saunakaljan tai voi ruoan kanssa viikonloppuna ottaa pari lasia viiniä. Kuten minäkin kun en ole raskaana. Eli meillä alkoholia kyllä käytetään säänöllisesti mutta hallitusti. Miehellä oli pikkujoulut kanssa perjantaina ja makasi sängyssä lauantaina, näinhän se menee. En itse lähde vaatimaan että älä juo niin ja niin sillä onhan juhlissa kiva olla ja pitää hauskaa ilman että pitää noudattaa vaimon määräyksiä ;) Eikä hän niitä kyllä noudattaiskaan. En usko että minäkään pitäisin siitä että jos tyttöjen kanssa menisin tanssimaan niin pitäisi kelloa katsoa jotta ehtii kotiin kun on luvannut. Menisi vähän maku illasta. Toki jos tulisi ongelmia alkon tai muun kanssa niin sitten keskusteltaisiin uudestaan.

Ymmärrän kyllä hyvin jos on taustalla alkoholismia tms. niin voi tulla kontrollin tarvetta.

Onnea ultratuille :flower:

 
Huomentapäivää.

Oon ollu niin aikaan saava, ett sain vasta nyt tilattua hammaslääkäriin ajan. Sinne on jono puoli vuotta! Siis huh, tää muksu on kyllä jo siihen mennessä putkahtanu maailmaan. No ei voi mitään, on se silti ilmanen vielä syntymänkin jälkeen puol vuotta, kun kysyin asiaa. Mutt onpas hyvällä mallilla asiat täälläkin kunnallisella puolella. Aikaa en siis saanu, joten oletan, ett se tulee sit myöhemmin...

Tosta miehistä ja alkoholista vielä. Ne sotkut mitä siivosin, ei onneks ollu mitään oksennus yms. sotkuja. Minun avokilla ei oo tapana oksentaa mikä on hyvä asia. Ärsytti vaan suunnattomasti se, ett joutu keittiötä vähän siivoamaan, kun oli vähän pientä purtavaa syöny (ei paha sotku). Eikä onneks nyt ollu missään örvellys kunnossa, ollu pahemmassaki. Nyt vaa jotenkin ärsytti niin suunnattomasti, kun oli kuitenkin itsenäisyyspäivä seuraava päivä. Ehkä kärjistin asiaa liikaa :ashamed: :ashamed: Mutt oikeesti joudun sille joskus sanomaan tosta kaljottelusta, kun isäsä on taipuvainen juomaan jopa salaa. Minun avokilla ei onneks ole sitä...ainakaa vielä (kai?)!!! Ja harvoin minä sille mäkätän tosta juomisesta, ostanha iteki sille aina sillo tällöin saunaoluen. Mäkätän vaan sillon, jos se on luvannu ottaa muutama, mutt tuleeki sit pahemmassa kunnossa kotiin. Mutt antaa nyt olla ja mennä, ens keväänä ei olekkaa enää niin yksinkertasta.

Mutt nyt syömään eilistä poronkäristystä ja sit taas iltaan töihin. Onki enää kaks viikkoo töitä ennen joululomaa.

JääKyynel ja Tuittu

 
EILEN ISO ISO POKS* RV 20+0*

Eilen siis touhuiltiin vaikka ja mitä ja nyt on selkä taas niin kipee et lekurille soitin ja illalla pääsen siis sinne klo 18:00. iltavuoroa ois ollu mut enpä viitti itteäni kiduttamaan mennä.

Aamulla koitin kans siivoilla jonku verran mutta joutu lopettaa kesken kun jumittaa ja juilii...'

johan tänne nyt on poikia tulossa :D meijän neitillä on sitte valinnanvaraa :LOL: :whistle: ;)

ruoka porisee hellalla ja lapset kattoo töllöä...isukkikin kohta onneks kotiutuu :)
ihana kun on tullu pikkusen lunta maahan ettei oo niin pimeetä kokoajan :) ja joulu tulla jolokottaa :xmas: :D

jennuli meillä isukki sanoi silloin ekan lapsen syntymän jälkeen että oikeestaan sillo vasta kun sai vauvan syliin ekaa kertaa tunsi sen rakkauden joka on ollu taka-alalla odotusajan..ja sitä tunnetta ei osaa sanoin kuvailla kun sen pieokaisen ekan kerran rinnalleen saa :heart: oijoi...innolla odotan kun mussukan saa taas nähdä :) :heart:

nyt on pakko mennä jatkamaan ruuanlaittoa!

Hauskaa maanantai-illan jatkoa kaikille!!

nasum ja typykkä 20+1 :heart: :heart:
 
Luettu.. Huh.. Olipa taas tekstiä ehtinyt tulla kun ei vähään aikaan ole "ehtinyt" koneelle istahtaa... :)

Poppeliinille kiitokset uudesta pinosta!! :flower:

Koitan ehtiä tällä viikolla vähän paremmin istuskelemaan koneella, alkaa vaan kaiken mailman valmisteluja olla sen verran että ei millään ehtis olla.. Ja poikien iltaunille menosta on tullut todella hankalaa, eli iltaisinkin menee melkein yhteentoista ennenkuin molemmat nukkuu kunnolla ja sitten onkin itse ihan sippi jo.. :(
Ja taas jää se miehen kanssa aikakin ihan liian vähiin... :| :'(
Huomenna neuvola.. :) :)


 
Mä vähän oon tullut nyt siihen tulokseen että meille tulee tyttö, muutenkin on ollut tyttöolo ja taitaa maha alkaa näyttää ns. tyttömahalle ja onhan se nyt tilastollisestikin jo tytön vuoro kun tätä pinoa lukee. ;)

Niin, mehän ei haluttu selvittää sukupuolta ja ei sinällään ei se pieni sitä näyttänyt edes ultraajallekaan, jalat oli visusti ristissä.
 
Neuvolakuulumisia tältä aamulta:
Hb 115
verenpaine 107/58
paino 75,7 ,alusta tullut 4,3 kg lisää
Sf-mitta 18
Syke 150

Kaikki olisi siis ihan mallillaan ja kovasti terkka kehui pienen sykettä teräväksi ja kohdun kokokin vastasi viikkoja. Kelan paperit sain mukaan, pitäis syventyä siihen hommaan jossain vaiheessa.

Seuraava käynti onkin sitten vasta 13.1. jolloin on lääkärineuvola ja sitten mennäänkin jo 28 viikolla. Huimaa!

Olipahan omanapainen luritus, mutta enempää ei ehdi, pitää hakea typy hoidosta.

Ihanaa joulun odotusta kaikille!

manteli ja Sulo 22+4
 
Mullakin neuvolauutisia tältä päivältä: :)

Hb 137 (oli noussu 127:stä)
Verenpaine 116/81 (vähä korkee mun mielestä mut normaaliks sanoivat)
Painoo tullu 460g/vko
Sf-mitta 19cm
Syke n. 140 (pikkunen potki vastaan kun kuunneltiin :D )

Nyt syömää pikaruokaa ja hedelmiä! :p

Feles 22+2 <3
 
Tääl suunnal olis vihdoin huomenna neuvola lääkäri.. Tai siis näiden kipujen takia sinne tänään soittelin.. En pysty enää öisin edes nukkuun kunnolla kun särkee niin.. :(
En tiedä, ei tässä nyt oikein muuta keksi.. kyllä tämä lähes jatkuva kipu jollain tavalla ja tasolla syö hermoja niin ettei tosikaan! :( :mad:

jastu 21+2
 

Yhteistyössä