Huomenta!
En onneksi joutunu osastolle. Mutta hiivatti että oli päivä! Ensin menin sinne äippäpolille ja lääkärin luokse pääsin aika pian. Protskut oli toissapäivänä synnärillä yhellä +. Eilen ei sitten olleet, olivat normaalit. Verenpaineetkin oli suht. alhaiset. Koholla, mutta alapaine alle 90. No, lääkäri teki siinä tutkimukset, tutki nyt lähinnä vauvasta kaikki mahdolliset virtaukset, napanuoran, istukan ja aivot ja sydämen, kaikki luojan kiitos siellä ok ja oikeestaan kuulemma priimaluokkaa
No, sitten siihen pölähti äitipolin ylilääkärikin vielä miettimään mitä mun kanssa tehdään, koska oireilua selkeästi on siihen, että verenpaineet heittelee. Siis kova päänsärky ja pää on raskas ja kipee yms. No, ne sitten yhdessä tuumin soittivat neurologille, kun epäilivät onko mulla aivoissa joku laskimotukos tms. No, ensin siitä sitten verikokeeseen ja sitten kävellä toiselle puolelle oysia ja neurologille, siellä ootin siihen mennessä jo pari tuntia kun huudettiin TAAS verikokeeseen, osa oli samoja kun mitä äitipolilta otattivat. No, ei siinä, minähän taas luovutin verta siinä ollessani ja odottelin neurolle pääsyä.
Sitten vihdoin lääkärin luo ja olin siinä jo, että JES, nyt mä pääsen kohta kotiin. Ni paskaa....
Lääkäri tekee tutkimuksiaan siinä ja samalla sanoin sitten että nyt kyllä tuo pää on tosi kipee, mut kipee siitä, että oon ollu koko päivän syömättä kun aamulla kasiks menny tonne äitipolille ja aamupalan söin kotona sillon ku poika heräsi, eli jotain 5.30 aamulla ja tuohon mennessä kello oli jo jotain puol kolme. No, sain ruokaa mutta samalla lääkäri päätti, että kun se vannemainen kipu on päässä edelleen ja ollut jo viidettä vuorokautta putkeen, että nyt laitetaan tipalla lääkettä ja samalla nesteytetään...
okei, ei siinä pisteltäväksi taas...
Sitten oli kyllä jotenkin tylyn olonen sairaanhoitaja joka teki juttuja siinä, otti kokeita muitakin ja sitten alko laittaan tippaa, ni ei IKINÄ ole käyny tipan laittaminen niin helkutin kipeetä!
Mulla on nyt käsivarsi molemmin puolin mustana kun tää kyseinen hoitaja pisti "pariin" otteeseen suonesta läpi....JA on tosi kosketusarkana kokonaan!
No, lopulta pääsin kuitenkin kotiin, ens viikolla sitten uus käynti äitipolilla ja pissan stiksaus jatkuu kotona joka toinen päivä ja AINA huonon olon sattuessa.
Että tämmöstä...
Ja juu, ei lähteny pääkipu ei, vasta kotona kun pääsin levähtään, autto se paremmin siihen ku mikään muu...
Sori omanapaisuus, laittelen myöhemmin sitten kommenttia sinne...
buam 31+2