En oo kyllä ikinä kuullu! :xmas: Olisko murre saná.Alkuperäinen kirjoittaja hapsiainen80:Hihih, vanna on se vauvan kylpyamme. Eikö tuo nimitys ookaan kaikille tuttu. Onkohan se jotain mun omaa kieltä....???
Meillä sanotaan punkka.
En oo kyllä ikinä kuullu! :xmas: Olisko murre saná.Alkuperäinen kirjoittaja hapsiainen80:Hihih, vanna on se vauvan kylpyamme. Eikö tuo nimitys ookaan kaikille tuttu. Onkohan se jotain mun omaa kieltä....???
Hassua, en tuollaista edes ajatellut kun tuota sanaa käytin. Meillä punkka ois kyllä sänky...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:En oo kyllä ikinä kuullu! :xmas: Olisko murre saná.Alkuperäinen kirjoittaja hapsiainen80:Hihih, vanna on se vauvan kylpyamme. Eikö tuo nimitys ookaan kaikille tuttu. Onkohan se jotain mun omaa kieltä....???
Meillä sanotaan punkka.
Tää on kopsattu suoraan vau.fi sivulta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Mulla paino arvio oli 2300g.Vaikka mulla näitä odotuksia takana onkin,mulla ei ole oikeastaan tietoa minkä kokoinen vauva näillä viikoilla pitäis olla että onko tää pieni,sopiva vai suuri viikkoihin nähden?
Onko jollain tietoa? :wave: