Jos nyt koittaisin aktivoitua edes muutamaan riviin useammin kuin kahden viikon välein.. =)
Marylene: Jaksamista ison masun kanssa!! :hug:
Kattosin just omasta tuplakortista, että viimeinen sf-mitta on otettu vikalla perusneuvolakäynnillä rv36+5 ja oli 48cm ja kiloja oli tullut 23 siihen mennessä. Sen jälkeen tosiaan on "vaan" polikäyntejä joista ei niin tarkkoja merkintöjä mun kortissa..
Mulla auttoi repeilemiseen viileä/kylmä oliiviöljypohjainen vartalovoide.. *vink vink*
Tosta
uudelleensynnyttäjän vesien menosta, neuvolassa sanoi vaan viimeksi että kun ei vielä ole laskeutunut niin lanssilla mentävä. Sanoi että on jo kai aika alhaalla että varmaan seuraavalla kerralla olis laskeutunut "riittävästi"..
Mutta eipä ne vedet ole aiemmistakaan menneet.. Esikolta tosin tihkutteli vähän ilm.ylhäältä, mutta loppupeleissä puhkaisivat kalvot salissa.
Omaa valivirttä... Sain sitten ensimmäisen tuntemattoman masuntaputtelijan, eikä kovin mieltäylentävä kokemus ollut vaikka kai ihan omastamielestään oli kiltti ja kiva..
Lähdettiin siis lasten kanssa puistoilemaan ja kun tuo vajaa neljä vee ei aina ole ihan yhteistyöhalukkain matkan teko kesti.. Tulipa sitten takaa joku eläkeläistäti joka ensin kysyi oletkos perhepäivähoitaja (
) -johon totesin että ei kyllä nää ihan omia on kaikki.
No siitäpä täti suoraan muitta mutkitta taputtelemaan ja päivittelemään että "ja lisääkin on vielä tulossa, kuinkas monta te oletta ajatelleet tehdä?"
:headwall:
Jatkoi sitten vielä tarinansa siitä kuinka sitten teini-iässä tulee olemaan ongelmia ja vaikeata kun teini-ikäiset on niiiiin vaikeita nykyisin.. |O
Jotenkin vaan alkoi sitten korpeamaan koko tilanne, teki mieli sanoa rumasti... Onneksi sain pidettyä suuni.. :x
Sorry tästä purkautumisesta, mutta jotenkin edelleenkin sapettaa.. Hitsiäkö se kuuluu jollekin mummelille montako lasta meillä on ja miten aiomme heidät kasvattaa... |O |O
Kiiajaville on selvästi toteuttanut sen mitä minä en ole uskaltanut.. Tosin mulla kutominen jäi (muistaakseni) seiskaluokalle kun piti kutoa lapaset. Toinen on kai edelleenkin keskeneräinen..
Mutta nyt olen vähän himoinnut kokeilla, marttojen sivuilla taisi olla ihan näppärän näköiset ohjeetkin sukille... En vaan "uskalla" kokeilla..
Neuvolaankin on vielä viikko aikaa.. Ensi viikko tosin on hiihtoloma viikko, siksipä se menikin seuraavalle..
Esikkokaan ei sitten halunnut mitään ohjelmaa. Sanoi että ennemmin käy kentällä luistelemassa ja pulkkamäessä milloin kenellekin kaverille käy.. (tästäkö se mummon varoittelema vaikea kausi alkaa... ?!?
)
Nyt lähtis venyttelemään noi muutamat jooga-asennot ja odottelemaan miestä töistä..
Loppuviikkoa mammat!!
Fantastic4 32+5