Itse en myöskään
ruokavaliota paljon muuttele, mun ruokavalioon ei kyllä juuri kuulukaan mitään riskialtista tuotetta. Ja verenpaine on tuhottoman matala, niin siinä ei muutama salmiakit ja lakutkaan vielä missään tunnu. Raskausvitamiinia syön ja noita maitohappobakteereja (olen ollut huomaavinani vaikutusta suolen toimintaan jo parin päivän sisään, "liukkaammin" sujuu
). Kalaa en syö hirveän paljon niin pitää vielä vilkuilla, että tarviiko jotain omegatabuja nappailla lisäksi. Raskausvitamiinia käytän ihan siksikin, kun olen laktoosi-intolerantti ja siinä on kalsiumit mukana. Viime raskaudessa myös tarvin rautalisää ja magnesiumia levottomiin jalkoihin. Niin samahan noita on popsia jo etukäteen eikä odotella oireita
.
Ferrera: Pidetään peukkuja pystyssä. Ajattelin itse juuri, että jos tässä menee kaikki hyvin niin tämän palleron jälkeen asennellaan sitten kierukkaa. Nuo pillerit ei oikein mulle tunnu sopivan, miedoimmatkin vaikuttaa mielialaan, ja niitten kumien kanssa tuuskaaminen on vaan niin epäkäytännöllistä. En ollut kyllä ennen kuullutkaan, että kierukan poiston jälkeen olisi suurempi km-riski. Missä sellaista tietoa on?
Mainitsin aikaisemminkin jo muistaakseni, mutta täällä on
kerrottu vain mun äidille ja sen miehelle. Varhaisultran jälkeen kerrotaan sitten muille lähimmille ja saa nähdä sitten kauanko menee, että julkistetaan ihan kaikille. En ole mitään tarkkaa aikataulua suunnitellut
.
Niin, ja minäkin täältä P-Pohjanmaalta, ihan Oulusta.
Kaikki etenee täällä hyvin, väsymystä on jonkun verran ja outoja masutuntemuksia. Sängyssä kääntyessä tuntunut pari kertaa vähän repäisykipuja. Nälkä vaivaa enemmän ja taitaa pissattaakin vähän kovemmin, mutta mitään tolkutonta vessassajuoksua ei ole vielä ilmennyt. Saas nähdä milloin ellotus iskee, yleensä en kuitenkaa oksentele, viime (ja ensimmäisessä ) raskaudessa en kertaakaan.
Mmm.. pitsaa tulossa kohta ?
Tällä kertaa en aio lihoa 25 kiloa
, mutta en jaksa nyt mitään kaloreita tai hiilihydraattejakaan laskea. Pitää mennä fiiliksen mukaan, koittaa kuitenkin olla kauheasti ahmimatta ja turhia herkuttelematta. Lähtee ne kilot sitten nopeaa poiskin jos vaan viitsii hieman vaivaa nähdä.