Huomenta!
Täällä ollaan silmät ristissä. Pitäisköhän opetella menemään aikaisemmin nukkumaan? Pinja on taas alkanut nukkumaan koko yön putkeen (20-07), mut ei se paljon auta jos itse menee vasta puolenyön jälkeen nukkumaan :ashamed:
Eilen kun istuskelin siellä TAYSsin kahviossa, niin siellä taisi just päättyä joku tutustumiskäynti synnärille. Tai näin ainakin oletin kun yht.äkkiä paikalle pemahti toistakymmentä vauvamasuista äitiä miehineen =) Mä tahdon kanssa vauvan.....
Juu vauvakuumetta pukkaa... en olis koskaan uskonut
Mut jospa nyt vielä malttais, niin saatais toi mieskin eka kuntoon.... jos sitten ens kesänä alkais yritys =)
Jokos muuten jollakin on uusi vauva "projekti" menossa?
Se
vuotaraaputtimen laittama kuva oli muuten tosi hauska...
Välillä tekis mieli tehdä just noin!!! Tää meidän ikiliikkuja ei meinaan pysy enään sekuntiakaan paikallaan kun vaihdetaan vaippaa tai puetaan. Kokoajan kääntyy mahalleen. On meinas aikasta hikistä puuhaa!! Ja auta armias kun puetaan ulkovaatteita... kamala huuto ja protesti :kieh: Miten se voikin muka olla niin kurjaa. Ja huuto loppuu ku seinään siinä vaiheessa kun vedän haalarin vetoketjun kiinni!!!
Me muuten tapellaan täällä extrafilmin kanssa! Kun tilattiin ne kuvat niin nehän oli ihan pärseestä!!! Ja niiden ehdoissa sanottiin et jos ei ole tyytyväinen niin kuvat saa palauttaa ja tilalle saa joko rahat takas tai uudet kuvat. No nyt ne sit keksi et tuo ei pidä enään paikkansa. Sitä ei vaan ollut ehditty vaihtamaan sinne ehtoihin!!! No hitto... ei kai se meidän vika ole jos ei ole ehditty... niillä ehdoilla ne kuvat on kuitenkin tilattu! Katsotaan kuin käy? Tulostettiin kuitenkin ne ehdot siltä varalta et ne oikeesti menee nyt muuttamaan niitä ja sit väittää et ei siellä niin ole lukenut :headwall:
Ja olen kanssa ajatellut tilaa isovanhemmille tuollaiset kalenterit joululahjaksi.. mut tilaan ne ifolorilta. Sieltä saa ainakin rahoilleen vastinetta =)
Joanna ja Pinja 6,5kk