***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

Terveiset 6 kk neuvolasta oli neiti taasen kasvannut.
Paino oli 10,9 kg ja pituutta huimat 72 cm :heart:
Pituutta tulee 1-2 kuukaudessa nyt onneksi paino menee tasaisesti omaa käyrää.. Peppi on meitin pötkylä ei siinä mitään :)
 
Meillä on pitkään menty yhdellä syötöllä, mut nyt on tyttö juonu yöllä maitoa kahden tunnin välein. Uskon kuitenkin että tää on vaan tällänen vaihe. Mä en mitään kiirettä pidä sen kans, että kokonaisia öitä alkais nukkuu, ku esikoinenkin alkoi nukkua vasta siitä päivästä kun Annin kans tulin sairaalasta kotiin, eli 1v4kk ikäsenä.
Syötöt meillä menee muuten hyvin, Anni tykkää kauheasti jugurtista ja hedelmäsoseista, kunnon ruokia ei syö, on sen mielestä niin pahaa että oikeen kakoo. Hedelmäsoseilla mennään. Aiemmin velliäkin Anni joi hyvin, mut sit lopetti yhtäkkiä senkin.
Hippo + Nella 1v8½kk ja Anni 5½kk
 
Heippa täältäkin jälleen;-)

Syömisistä ollut puhetta. Meilläkin tästä on tullut hieman haasteellista; ellen lauleskele tms. koko ajan, herran huomio on kanssa koirassa, kissoissa tai vielä ärsyttävämpää, pöristelyssä... Kauhean hauskaa pöristellä ruoka suussa, jolloin kaikki eväät on minun vaatteillani tai naamallani... En ole keksinyt muuta kuin kiellän ja koitan keksiä jotain muuta huomioitavaa, esim. just se, että lauleskelen siinä syöttäessä... Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, millä tämän syömisen saa sujumaan rauhallisemmin?

Miekin olen tuota unikoulua harkinnut, meilläkin Väinö herää kerran yössä syömään. En ole vain vielä saanut aloitettua, pitäisi keksiä hyvä rako, ettei olisi mitään ohjelmaa päivisin, että jaksaa itse valvottujen öiden jälkeen olla :whistle:

Ihana kuva anuuun pojista :hug:

SpookyMama;
Melkoisen iso neiti teilläkin =)

Essi:
Meillä sama homma;-) Fuzzeja tuo ei saa revittyä pois, mutta osa kuorista kun on tarroilla ja yöllä, kun käytämme kertiksiä, niitä herra repii auki kyllä minkä ehtii, ja hekottelee, mokoma :LOL:

Mutta nyt aamupalalle, ihanaa päivää sateesta huolimatta kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Huomenia hiput :wave:

Me kans kuulutaan libero kerhoon. Mä sain ihan samallaisen paketin kuin Anu-78.
Jännää mite noitten pakettien sisältö vaihtelee :/
Joanna laita vaan palautetta paketista :kieh:

Syömisestä ollut puhetta, meillä kans vähän samallaiset ongelmat ku Dooriksen Väinöllä :whistle: Syötän syöttötuolissa. Mut kyl on mukava päristä ku on ruokaa suussa :kieh: ja koiraa pitää ihmetellä ym... :whistle: Mä otan aina jonkun lelun mitä heiluttelen samalla ku syötän Topia. Mut mikä on kyl kaiken paras,ni mun puhelin :D Se kyl jaksaa kiinnostaa ;)
Yöllä meillä ei olla syöty enää 4kuukauteen :D mut tuttia pitää aina joskus käydä laittaa suuhun.

Kyl on anuuun pojat ku ilvekset ;)

Meillä Topi on ihan saman näköinen ku mä 1vuotiaana =) taitaa olla äidin poika ;)

Mut mukavaa syksyistä päivää hipuille :wave:

PS: Profiilissa uus kuva Topista ja Upista.

baby dream ja nuhanenä Topi lauantaina 6kk :heart:
 
Huomenta!

Mimmuli ja muut, meillä syödään suhteellisen rauhallisesti ja hyviä annoksia. Välillä tietty pää kääntyilee ja kissa on paljon kiinnostavampi kuin ruoka mutta hiljaa hyvä tulee. Meillä saatetaan välillä istua ½ tuntia syömässä sitä parin minuutin annosta. Mitään suuria sirkushuveja en ole tytölle ainakaan vielä joutunut järjestämään. Lähinnä nimeä huhuillut, jos on muuta kiinnostavaa. Tarpeeksi kun odottaa, niin kyllä on suu taas avautunu. Ja jos ei enää oo nälkä, niin sit se ei kyllä avaudu.

Vaipanvaihto sujuu kans ihan suht helposti. Nyt on pyörimiset lisääntyny, eli tarkkana täytyy olla. Pesukoneen johto on tosi kiinnostava. Vaatteita on aina saanu pukea ihan rauhassa ilman huutoja mutta monet ystävien lapset ei kyllä siitä tykkää.

Unikoulusta: mä päädyin siihen, että en ainakaan vielä aio vierottaa tyttöä siitä yhdestä yösyötöstä, sillä se ei mua niin häiritse. Yks mun lapsellinen ystävä kertoi, että monet, jotka on alottanu vieroituksen ns. liian aikaisin, niin niille on käynyt niin, että lapsi herääkin sit nälkäisenä ennen kukonlaulua. Enemmän mä ole pähkäillyt sitä tutista vierottamista, niinkun Mimmulikin. Vielä en ole päätyny minkäänlaiseen ratkaisuun. Marikan kanssa siitä juteltiin ja pohdittiin, että onko se sitten niin tarpeellista just nyt.

Mutta mukavia asioita kaikille täältä sateisesta Helsingistä!

KMaria ja Sentti 6kk+
 
Meillä on myös yöt alkaneet mennä ihan päin :headwall:
Eli aleksi herää tasan 2 tunnin välein, jos ei useammin. Ja rauhottumaan ei saa kun tissillä. Alkuyöstä oon yrittäny rauhottaa muutenkin, kun oon ajatellu ettei oo nälkä vielä sillon, mutta siihen menee aikaa niin paljon että totesin että pääsen helpommalla kun annan tissiä....
Tänä aamuna heräsi sitten klo 5 syömään ja heräsin tunnin päästä kun nukuttiin siinä vierekkäin. Ajattelin jättää sitten pojan siihen nukkumaan ja siinähän se äidin kainalossa uni maistui 8 asti :whistle:
Tähän asti kun on herätty aina klo 5-6....
Tavaksi en kyllä tätä vieressä nukuttamista aio ottaa, siinäkin oma hommansa opettaa pois.

Mutta en tiedä mitä tässä keksisi noihin öihin. Ehkä tää on joku ikään liittyvä vaihe, kun kerran tätä yökukkumista on muillakin. Hampaitakin voi tulla. Mistä näitä tietää...Mutta VÄSYTTÄÄ

Meilläkin on välillä syömiset yhtä sirkusta. Esikoisen kanssa oli sama ja opetin ihan turhaan siihen että samalla leikitään kun syödään. VIRHE. Sitten sai olla leikkimässä koko ruokailun ajan. Mutta kaikkea sitä tekee, että saisi lapsen syömään.
Nytkin oon siis joutunu pojan kanssa välillä viihdytystehtäviin. varsinkin iltapuurolla, jos Aleksi on jo väsyny niin pakko keksiä jotain että saa puuroa menemään.
Muuten Aleksi syö äärimmäisen nopeasti ja hyvin, pilttipurkilliseen sosetta menee ehkä 5 minsaa+hedelmät päälle. Tämä siis sillon kun nälkä on kova ja ei ehdi ajatella muuta kuin syömistä :D

Vesisadepäivä, joten ehtii siivoamaan :saint:
 
Anu-78
Heips!
Täällä kans noi syömiset on sirkusta :/ aina vaan pitäs olla joku juttu siinä et menis se ruoka kunnolla mut en enää mitään uutta keksi...huitoo käsillä, pörisyttää suulla, levittää ruuat kädellään pitkin poikin, ja sitä siis joka paikassa ja ruokalaputkaan ei auta vaatteita pitämään puhtaana :/ ...mut mennään nyt sitten näin, jos se vaik jossain vaiheessa rauhottuisi:)
Sit noista liberopaketeista, et siinähän lapussa lukee että ne vaihtelee ne tavarat niissä paketeissa, et luulen että jos joku meinas siitä sanoa et sain erilaisen ku kaveri ni ne vaan sanoo et siinähän luki niin että tavarat niissä vaihtelee, mut kannattaa kuitenki kokeilla:) voinhan olla väärässä...
Ja unikoulua meillä ei onneks tarvita=) Saku on nukkunut jo monta kuukautta silleen et ei herää kertaakaan saatikka edes syömään:) tietty on niitäkin öitä ollut että on heräillyt ja pitänyt syöttää mut aika vähän...
Vaipan vaihdosta ja vaatteiden pukemisesta sen verran et huh, välillä se on aika tuskaa äidille vaippaa vaihtaa ja laittaa vaatteet päälle, poika kun mutkuilee sen minkä kerkee, mut sit oon pistänyt sen leikiks ni sit saa ne hyvin vaihdettua:)

Anu&Saku
 
baby dream onko toi teidän koiruus mikä rotu? chow chow?
meillä kanssa unikouluillaan kun meni niin mahdottimiksi yöt, ja neiti syö kunnon miehen annoksen puuroa illalla (5ruoka menee jo päivässä) et pitäisi jaksaa nukkua. muutama yö menty ja viime yönä kerran laitoin tutin suuhun ja silittelin uneen. 6 syötiin tissiä ja nukuttiin sit viel puol 9 (menee siis illalla kasilta nukkumaan) eli aika voitolla ollaan :)
 
Kerrompa nyt miten viime yö meni jos jotakuta kiinnostaapi :) Eli se meni hyvin....taas paremmin kuin edellinen :D Ihanaa....21.00 nukkuun, nukahti itsekseen ilman tuttia pienen hyörimisen jälkeen omaan sänkyyn ja heräsi seur. kerran n. 4.30, tutti suuhun ja heti jatkoi uniaan...siitä sitten aamu 8 =) Pian jää varmasti tuo yksikin herääminenkin tuosta pois. Olen kyllä tyytyväinen =)

Kutsuhuuto käy :wave:
 
meillä Miska ei ole yleensä milläänsäkään vaipanvaihdosta. mutta hieman on hetkittäin hankala laittaa vaippaa kun jätkä kääntyy heti mahalleen ja yrittää kontata karkuun. niin ja poika on noussut seisomaankin tukea vasten :D kohta se pitää teipata seinään...



eikä ole meidän muksu :LOL:

niin tuosta vaipasta tuli mieleen. Miska yks päivä repi vaipan tarrat auki ja alkoi räplätä pippeliään samalla kun söi päivällistä :LOL: oikein mies!
 
Heipparallaa!

Ollut tässä vähän taukoa. Mies jäi 2 viikkoa sitten vanhempainvapaalle ja mä aloitin loman =D Sitten on reissattu mummilassa ja tehty vaikka mitä. Oli aikamoinen lukeminen, että sain teidät kiinni :)

Ensin omaa napaa. Eilen oltiin 6kk neuvolassa ja mitat oli 66,5cm/7,4kg.

Meillä nukutaan öitä koko ajan paremmin. Ei se kiinteiden aloitus näköjään heti auttanut, mutta pikku hiljaa. Eli kiinteät aloitettiin 5 viikkoa sitten ja nyt syöttövälit yöllä on 1-3. Toi yksi kyllä on todella harvinainen vielä. Niin moni täällä menee yhdellä syötöllä, mutta meillä vaan edelleen tollanen tissitakiainen :(
Nukkumaan käydään yleensä klo 19:30-20 maissa ja herätään n. klo 8. Nukkumaanmenoaika ei vaíkuta heräämisaikaan eli jos käy nukkumaan ysin maissa, herää silti kasilta tai jopa aikaisemmin. Jouduin vaihtamaan vauvauintiajankin, kun se oli niinkin myöhään kuin 19:45, kun neidin seuraava yö ja päivä meni aina sekaisin.

Neidistä on kasvanut itsepäinen tyttö (joka oli odotettavissakin jos yhtään vanhempiinsa tulee) ;) Paukuttelee leluja, jokeltelee kovaan ääneen (tai oikeastaan vaan möykkää ) ja sanoo kovan vastalauseen, jos jotain lelua ei anneta hänelle. Auts. Tullut isäänsä :LOL:

Sitten yritän kommentoida jotain lukemaani parin viime viikon ajalta..

Marika, me käytiin vyöhyketerapeutilla Torpparinmäessä. Sillä oli autotallin perällä sellanen pieni hoitohuone. Mukava nainen, saatiin yhteystiedot neuvolasta.

Myttö meillä sovellettiin myös sitä 6kk täysimetetyn vauvan ohjetta, mutta olin vähän malttamaton ja meillä kaikki ruoka-aineet otettiin kehiin reilussa 3 viikossa sen 5 sijaan. Tosin vielä syödään aika vähän noita hedelmäsoseita, kun ikinä en muista antaa :) Mutta muuten on kaikki lihat, puurot ja muut on kehissä.

elzibelzi Meidän neuvolatätsy ei sanonu mitään eilen, kun kerroin, että 3 viikossa otettiin kaikki ruoka-aineet ja 5 ateriaa kehiin. Ja hyvin on uponnut.

anskui mä aloitan helmikuun alussa hoitovapaan, kun mies menee takaisin töihin ja olen näillä näkymin sitten kotona syyskuun alkuun asti.

mimmuli vaipanvaihto ja pukeminen (hihat tökkii joskus) sujuu meillä hymyillen paitsi jos on väsynyt tai nälkäinen.

Influenssarokotus mietityttää täälläkin, mutta tuskin otetaan. Ei olla koskaan itse sairastettu (eikä otettu rokotusta), mutta voihan se toki tulla mistä vaan. En tiedä, kattoo nyt. Mies ei ainakaan ole sen kannalla. Neuvolassa ei edes maininnut asiasta, vaikka siellä oli ilmoitustaululla siitä tiedote.

Unikoulusta unohdin kysyä neuvolassa, mutta ei me nyt sitä aloiteta vielä kun on noi yösyötöt vähenemässä päin (toivottavasti). Kattellaan sit uudelleen kuukauden päästä.

Vuotis ihana toi kuva! :LOL:

Jaahas, ei kai tässä muuta tällä erää, yritän nyt olla vähän paremmin mestoilla. Nyt on aikaakin, kun oon vielä kotona ja seurailen vaan sivusta iskän ja tyttären tekemisiä. Mua ihan kiellettiin osallistumasta päivärytmiin (olen siis oikeasti lomalla B)). Kun olen ollut poissa kotoa (tähän asti vain 3-5 tuntia), niin tyttö on ollu aika kiukkuinen, selvästi ikävissään. Mutta nopeasti se tottuu. Hyvä näin ettei siitä tule liiaksi "äidin tyttö" ;) Mutta luulen silti, että ensi viikosta tulee mielenkiintoinen..

MB jokameneemaanantainatöihinKÄÄK ja neiti möykkääjä 6kk tänään
 
mimmuli mua ainaki kiinnostaa teidän unikoulu! meillä alkaa sama tavallaan jo tänään. tai siis neuvolasta tulin just ja täti ehdotti että nyt aloitetaan ilman tissiä nukahtamis-harjoitukset ja sit viikon kuluttua ku isoveli menee mumman ja paapan luo aloitetaan varsinainen yösyötöistä luopuminen. sain paljon tukea ja tsemppiä neuvolasta, saa kuulemma soittaa heti jos tarvii (henkistä )tukea projektiin.

Artun mitat oli muutes 9130g ja 69,4cm, ei paljo mitää ollut tullut (tullut kk:ssa vain 300g ja 1,2cm), mut tarpeeksi kuitenkin.

Voi mä repesin tolle v.raaputtimen kuvalle! :LOL:

...meillä pojat on molemmat siinä mielessä lauhkeita tapauksia että ne ei kumpikaa itke pukemista tai taistele uutta vaippaa vastaan. Myös syömiset menee ilman pelleilyjä, molemmilla. Syötän kyllä Artun vielä sitterissä, syöttötuolissa menis kans liikaa maisemien katseluksi ja ku ei se istua tökötä vielä niin kunnolla ettei tarvis tukea niin en viitti laittaa huojuvaa lasta siihen... itelle helpompi vielä käyttää sitteriä.

niin ja sitä piti sanoa ku joku mainitsi että ei viitti unikouluttaa/jättää yösyöttöjä kun ei päivällä syö rintaa tarpeeksi.. Niin mun näkemys asiasta taas on että kun yösyötöt jää niin alkaa se ruoka/maito päivällä maistua. ku jos koko yön syö niin mitä sitä nyt päivällä ruokailemaan ku on jo valmiiksi ähky olo!

no joo nyt pitää mennä syöttämään Arttu.

Anu
 
anuuu kerro sitten miten teillä toi unikoulu sujuu. Meillä se on kuitenkin edessä jossain vaiheessa. En nimittäin usko, että nuo yösyömiset loppuu kovinkaan itsekseen enkä halua odottaa minnekään vuoden ikään..
 
Heips!

Meillä kans mennyt yöt levottomiksi. Pitkään jo meni sillä kahdella syötöllä, mutta nyt sitten muutaman yön ollut rinnalla tunnin välein! Minä jo luovutin ja annan nukkua vieressä niin saan itsekin vähän nukuttua. Eli varmaan täälläkin unikoulua jossain vaiheessa. Meillähän ollaan vielä pelkällä maidolla, niin toiveissa tietenkin on että nukkuminen sitten kiinteiden myötä joskus helpottais ilman unikouluakin. Mutta Anuun kokemiksia odotan mielenkiinnolla minäkin. Eikös ollutkin niin että teilläkään ei syödä tuttia? Kun minua vähän mietityttää just, että miten saa rauhotettua ilman tuttia. Meillä kun kaikille muille lapsille on se tutti kelvannut.

Eilen oltiin Otson kanssa isompien lasten vanhempainillassa. Meni tosi hyvin, Otso oli tosi kiltisti, oli niin paljon katselemista. Tänään mennään sitten esikoisen vanhempainiltaan, toivottavasti taas menee yhtä hyvin.

Ja meillä ei vielä edes ryömitä, niin ei tarvita vielä jeesusteippiä. :LOL:

Puella ja Otso n,5,5kk
 
Onko kukaan muuten tilannut seinäkalenteria omilla kuvilla? Katsoin, että extrafilmillä olis nyt tarjous kolme kalenteria kahden hinnalla, mutta onkohan noi valokuvapaperille tehdyt kalenterit mistään kotoisin..? Haluaisin antaa mummeille joululahjaksi kalenterin tytön kuvilla. Ja sen pitäis olla sellanen mihin mahtuu kirjoittamaankin jotain.
 
MB mä sillon ku esikoinen oli tässä 6kk:n iässä tilasin just kyseisestä firmasta seinäkalenterit isovanhemmille ja kummeille joululahjaksi ja oli ne ihan hyvän kokoiset ja muutenki. Tilaa kirjoittaa oli saman verran ku semmosissa mitä saa vaikka lehtien tilaajat. Eli ihan hyvin mun mielestä.
Puella juu ei syö tuttia, mua itteä kans "vähän" jännittää miten käy ku esikoisen kans tällästä ei tarvinnut tehdä laisinkaan.
MB tsemppiä sulle töihin. itsestäni ei siihen olis, hatunnosto!

hitto sain Artun tonne takapihalle sateeseen nukkumaan ja nyt hornetit vetää joukolla sika matalalla eli ääni ottaa korviin täällä sisälläkin. ne siat ajaa tosi matalalta aina ku on pilvistä ja matalapaineella ääni muutenki kovenee.. jos ei ekaan ja tokaan herää niin varmaan viidenteen sitte. nyt 3 lentänyt ohi ja vielä nukkuu mutta miten kauan? :headwall:
 
niin ja sitä piti sanoa ku joku mainitsi että ei viitti unikouluttaa/jättää yösyöttöjä kun ei päivällä syö rintaa tarpeeksi.. Niin mun näkemys asiasta taas on että kun yösyötöt jää niin alkaa se ruoka/maito päivällä maistua. ku jos koko yön syö niin mitä sitä nyt päivällä ruokailemaan ku on jo valmiiksi ähky olo!

Tuosta olen samaa mieltä anuun kanssa. Sanoin esikoisen aikaan samaa ja huomasin kun hänelle unikoulun pidin että niin alkoi sitten päivällä maito maistumaan kun yöllä ei sitä saanut.
Esikoisella ei ollut myöskään ikinä tuttia. Rauhoittaminen oli periaatteessa ihan samanlaista. Kun hermot menee, eli alkaa kunnon huuto ei siihen enää tutit auta...eli syliin, sänkyyn, syliin, sänkyyn miljoona kertaa vaan......mutta molemmille näytti unikoulu tehoavan yhtä nopsaa.
Esikoinen oli kylläkin tissillä ( ja aivan järkyttävä takiainen, heräsi öisin n.1-2h välein ) ja se oli hankalinta kun nosti syliin rauhoittumaan niin hänpä alkasi hamuamaan tissiä...sitä kun ei sitten annettu ja asentoa taas vaihdettiin niin voi jesus kun oli vaikea saada rauhoittumaan...eli mä katsoin parhaaksi silloin nostaa suoraan olkapäälle enkä kehtoasentoon.
Pistäkää vaan unikoulua pystyyn. Onhan se vauvankin etu että " saa" /osaa nukkua yönsä yli kokonaan. Kaikki on virkeämpiä kun saa nukkua.

Meillä meni yöt näin:
1 yö: tuttia 1000 kertaa kun huuto yltyi viereen Yö meni ok!
2: yö samalla lailla paljon silittelyä, sylittelyä ja lopulta kun mikään ei enään auta, taas viereen.
3: En ottanut enää viireen. Huudettiin koko aamuyö ja alku yö tutitettiin ja siliteltiin. Äiti oli aamulla finito!!! Aivan kauhea yö.
4: Heräs kolme kertaa mutta rauhoittui tassutteluun ja tuttiin. Kerran otin syliin.
5: yö hyvin heräsi kerra alkuyöstä ja nukkui aika lailla heti saatuaan tutin. (muoks.) ähinöitä ja pyörimisiä yön aikana kylläkin mutta rauhoittui itsekseen.
6 yö: Ihanaa, se todella tehoaa :) eli n.4.30 herätys, tuttia ja jatkaa heti uniaan klo 8.00 saakka. Koko yö meni ilman ähinöitä ja pyörimisiä. Todella rauhallista. Näin ollut viimeksi kun tyttö oli jotain 2kk. hetkellisesti.

Kaikille unikoululaisille tsemia!!!:)
Kuten yltä huomaatte noita tosi rankkoja päiviä ei ollut kun n.2...muut oli ihan siedettäviä joten eikö sen kärsi että kaikki saa nukkua paremmin. Tuossa on tietysti yksilöllisiä eroja. Toiset tarvii unikoulua kauemman mutta meillä näin. Ja tyttö on tosi tempperamenttinen tapaus.

Mukavaa päivää kaikille.

Ja jos tuosta tekstistäni nyt sen uudelleen luettuani tulee jollekkin joka ei halua unikoulua pitää sellainen olo että sekö nyt olisi mun mielestä pakko pitää...niin anteeksi jo valmiiksi. Ei ole tarkoitus. Jos joku ei niin välitä siitä että joutuu yöllä heräämään tai ei muuten jaksa koko unikoulua kun voimavarat ei riitä niin toivottelen voimia öihin :) Kyllä ne yöt paranee varmasti sitten jossain vaiheessa, eikö niin? Toivotaan ainakin:)

 
Niin mä sitä sanoin kun Aleksi ei ota tissiä päivällä niin ottaa sen maidon sitten yöllä. Mulle suosittele neuvolan terkka, että jos vaan jaksan syöttää yöllä niin syötän, kun maito on kuulemma vielä tärkeää tämän ikäiselle. Ja tuntuu tietty itsestäkin pahalle kun tissi ei päivällä kelpaa eikä muukaan neste.
Jos noi syötöt olis sen pari kertaa yössä niin sen jaksais, mutta nyt tää heräily on ihan jotain mitä ei jaksa. Jos tää siis jatkuu vielä vähän aikaa niin sitte meilläkin alkaa koulutus.
Muutenhan Aleksi syö päivisin kuin pieni possu, joten sen puoleen ei yösyötöt ole ruokahalua rajoittaneet :D
 
Hui, olettepa taas olleet ahkeria kirjoittajia, sainpas luettua! Toivottavasti muistan edes puolet, mihin piti kommentoida...

Vuotaraaputin tosi hauska toi kuva :LOL: :LOL: ja hienot lahjat ootte tehneet isukille :flower: .

Kivoja kuvia oli Anu-78:n ja anuuun poitsuista!

SpookyMamalla hienon kokoinen neiti :heart: !

Liberopaketti meillä paketissa oli pupukäsinukke, Nalle Puh -kovakantinen kirja, kertisruokalaput, pikkuhousunsuojia, housuvaippoja. En muista nyt muuta. Kävin tänään hakemassa ne ilmaiset sukat Lindexistä. Ostin -30% kupongilla bodyn, jonka hinnaksi tuli 4,85 eur ja sain kaupan päällisiksi kahdet sukat. Sillä kupongilla voi siis ottaa sellaiset kahden sukkaparin paketinkin, jos haluaa.

Lähetän välillä, etten taas hukkaa tätä tekstiä... :ashamed:
 
Jatkuu...

Joo, mielenkiinnolla täälläkin seurataan Mimmulin unikouluprojektia. Ja myös anuuun unikoulutuloksia odotellaan täällä. Mä en vielä uskalla unikoulua aloittaa, koska vasta kiinteät aloitettiin ja tällä hetkellä menee vasta kaksi kasvissoseateriaa päivässä. Lihat ois tarkoitus aloitella tämän viikon lopulla. Vaikkakin meidän repaleiset yöt taitaa vaan johtua tottumuksesta, eikä nälästä. Mutta en mä silti vaan uskalla yösyöttöjä lopettaa ennen kuin saadaan puuro kehiin. Mutta kiva kuulla teidän kokemuksia ja vinkkejä täällä etukäteen!

Meillä pukeminen ja vaipanvaihto sujuu ilman huutoja. Tosin karata poika meinaa vaippaa vaihtaessa :D ! Syöminenkin sujuu ilman sirkusta.

Tsemppiä MB:lle töihin lähtöön ja kiva kuulla, että teidän yöt on menossa parempaan suuntaan!

Poju hermostuu taas, tais huomata, että oon koneella :LOL: . Palataan taas!

Lilja + poju (6kk + 1vko)
 

Yhteistyössä