Tere taas pitkästä aikaa, oon ollu ´yh-äitinä' kun mies ollu reissussa joten en oo kerinny edes lukemassa käydä, saati että kirjottamassa...
Meillä kiinteitä menee aika vähän edelleenkin, neiti ei ole mikään suursyömäri, syö kerralla ehkä 3-4 ruokalusikallista. Oon nyt antanu päivällä jotain peruna-kasvisjuttua ja melki joka pvä iltasella hedelmäsosetta. Neiti kakkaili täs välillä jo joka päivä, mut nyt on taas sunnuntaina tehny megakakan (ja jo ihan kunnon pököjä! ) ja eilen ja tänään sellasen ihan pikkiriikkisen kikareen. Neidin kakka on aika jankkia, täytynee munkin kokeilla tota luumua joka aterian jälkeen. Koitin alkuun sotkea sitä potun joukkoon mut sit ei kelvannu pottu lainkaan...
Ja sitten ihoasioihin, tämä pikkuneiti tuntuu olevan herkkäihoista laatua, oli se paha vaippaihottuma joka edelleenkin uusii aika herkästi jos vähänkin märempi vaippa. Nyt on selässä, jaloissa ja käsivarsissa ollut pitempään sellaisia kuivia punottavia länttejä, joita rasvaan aamuin illoin Aqualanilla - onko muilla tällaisia, mitähän ne voisi olla? Onko vaan kuivaa ihoa vai kenties merkkiä allergiasta? Allergiat kun ihan vieraita mulle, että miten iho niistä oireilee. Neuvola meillä keskiviikkona, kyselen sielläkin sitten asiasta.
Ja onneks mies tuli eilen kotiin, esikko nuhainen ja itkuinen oli yöllä, mulla joku hiivatin pöpö et yrjösin illalla ja vieläkin hönö olo... Saas nähä tuleeko pikkuinenkin kipeeks, ootteko muut imettänyt vaikka olisi jotain vatsapöpöä? Ja oliko se niin että jos nuhainen niin ei voi rokottaa?
terkuin Juu ja tytöt 2,5v ja 5kk