Huomenta!
Anuu Kiva kuulla, että Arttu alkaa päästä jyvälle kiinteistä. Alkaa äidilläkin helpottamaan.
Meillä on Onni ollut viikonlopun oikein kunnon räkätaudissa. Nyt tuntuu, että rupeaa helpottamaan. Yöt oli tosi takkuisia. Oli koko ukko niin tukossa ja ilmeisesti ne hampaatkin vaivasi. Itki aina unissaan, välillä melko hysteerisestikin. Lopulta sit aina uuvahti syliin. Ajattelin jo kauhuissani, että kauankohan nämä kestää ja johtuuko ne jo jostain muusta. No, viime yönä Onni nukkuikin sit 19.30-7. niin ettei kuulunut kuin tasaista tuhinaa, joten tauti lienee voitettu. Tosin sen tämä tauti ja hampaat on saaneet aikaiseksi, ettei kiinteät uppoa siis yhtään. Päivällisellä meni eilen ehkä vajaa puoli purkkia, mutta muuten ehkä muutama lusikka. Onko muilla ollut samaa, kun on tautia? Oletteko pitäneet kiinni niistä ruoka-ajoista ja antaneet sitten vaan maitoa jos ei kerran muu maistu, vai yritättekö syöttää sit muulloinkin. Minä olen antanut nyt vaan ruoka-aikoina ja kun ei ole maistunut, niin on sit juonut enemmän sitä maitoa. Kauanko tällainen voi kestää?
Neuvolakin piti siirtää, olis siis ollut tänään, mutta en jaksa käydä monta reissua, kun ei nyt kuitenkaa voida sairaana rokottaa. Enkä edes flunssaisena antaisi, kun viimeksikin nousi se kuume. Se on sit ens viikolla.
MB kyseli kuvista. Minä olen aina kiikuttanut muistikortin tunnin kuvaan, malttamaton kun olen. Maksaa ehkä vähän enemmän, mut saa kyllä sit aina alennusta, kun käyttää samaa liikettä ja mikä parasta, ne saa HETI
Mut nyt pitänee lähteä pesemään pyykkiä ja raivaamaan keittiö, kun Onni on unilla.
Mukavaa päivää
:wave:
Laylah ja :heart: Onni 5kk tasan (unilla)
Ai, niin ja Onnittelut 5kk johdosta MB:n ja Plttiksen hipuille :heart: