Huomenta!
Tiiviisti yhdessä paketissa, vaikka niin jo toivoin, että yön aikana tulisi lähtö laitokselle!
Pulttis, mulla oli esikoisen ollessa noin 2 kk vanha sellainen möykky rinnassa myös. Kävin lääkärissä sitä varten, katsoivat ultraäänellä ja ihan jotain normaalia kudosta oli. Maidon pakkautumisesta tosiaan saattoi olla kyse tai jostain pienestä tulehduksellisesta muutoksesta, mutta selvyys tuli vain siihen, ettei ollut mitään pahanlaatuista. Kai se sitten siitä itsestään liukeni. Säikähdin kyllä kovasti. Jos kysymys on jostain maitotiehythommasta, kauratyynyt, lämpimät suihkut ja hieronta voivat auttaa sen liukenemiseen. Musta tuntuu, että sun tapauksessa kysymys on varmaan just jostain tuollaisesta, se sopisi tähän tilanteeseen eli loppuraskauteen ja maitojuttuihin hyvin. Joka tapauksessa on kuulemma erittäin harvinaista, että juuri synnyttäneellä tai raskaana olevalla naisella todettaisiin rintasyöpä, näin mulle sanottiin lääkärissä. (Itse asiassa noille ihmisille, joiden kanssa olin lääkärissä tekemisissä, ei ollut osunut sellaista tapausta vielä koskaan.) Kokeilepa sitä liuotella pari päivää ja ellei mene pois, käväise lääkärissä ultraamassa, jos vaikka jokin kysta olisi. :hug:
T. Kalenteri ja Paapau tasan 39 :heart: