Mä en päässyt vähään aikaan tälle sivulle ollenkaan, meinas jo hermo mennä, koska tää on mun tärkein ajanviete tällä hetkellä. Kuten
rakastava äitikin kirjoitti on niin TYLSÄÄ. Tänään taas ollut sellainen "ei huvita mikään päivä" vaikka yö tulikin nukuttua hyvin, ja aamulla vielä parin tunin valveilla olon jälkeen jatkoin unia, mutta silti tökkii tämä kotona kykkiminen.
Ihanan paljon
koirakomentteja, meillä tosiaan tuolla jääräpäällä ollut vähän liian rento pentukasvatus, josta kärsimme nyt, äijä ei yhtään osaa kävellä hihnassa, vaan meno on tempomista jatkuvasti. On kokeiltu kaikkia mahdollisia pantoja,kuristava, puolikuristava, kuonopanta, sitten erilaisia valjaita ja tekniikoita. Mutta mikään ei tunnu auttavan. No "onneksi" tuo on nivelrikkoinen joten pitkiä lenkkejä raukan polvet eivät edes kestä. Mutta vetämistä jaksaa harrastaa silti
ihme remmikäyttäytymistä, kun vapaana ollessa tottelee todella hyvin. Seistä toljottaa vaan paikallaan jos näkee ihmisiä tai koiria, ei rähise ja yritä mennä kohti yhtään.
Nimistä meillä taitaa tytön nimi olla valmiina, pojan nimi on vielä hakusessa....muutamia vaihtoehtoja on toki mietitty. Taitaa jäädä nimen varsinainen päätös siihen kunnes näemme kumpaa sukupuolta masuasukki on.
pulttis toivotaan että on vain joku maitorauhanen joku sua kiusaa :hug:
Ainakin
mussulle ja ootukselle lähetän suppareita teillä on viikkojakin jo sen verran, että voisitte lähteä nyyttiä hakemaan :heart:
Mavi koita sinnitellä, varmaan tuon hormoonimyrskyn keskellä itse itkisin vain jos joutuisi jäämään sairaalaan, mutta toivotaan nyt että kaikki menee hyvin ja siellä on onneksi osaava henkilökunta kokoajan saatavilla :hug:
Anu hyvä että käynti oli onnistunut ja sait juteltua pelostasi. Ja lupaavalta kuulostaa jo sinullakin =)
Apua muisti pätkii, mitähän muuta piti viel kommentoida...
anteeksi, en muista..... :ashamed:
Palaan vielä asiaa.....
Jaa niin tuosta piti kirjottaa, että hauskaa kun kaikki tarkkailee (itse etunenässä) hulluna itseään ja etsii merkkejä lähenevästä synnytyksestä, naureskelin tuossa itsekseni, että olo sama kuin silloin kun odotin raskautumista ja etsin joka kuukausi merkkejä siitä että olisin raskaana
ja joka kerta kun väännän naamaani jostain kivusta, yleensä sukkapuikkotuntemukset saa silmät menemään kiinni, niin mies kysyy heti että "Joko supistaa" ihanaa kun sekin odottaa jo kovasti pikkuisen syntymää :heart: :heart:
Hysteerinen rv 38+4