Tilsu voin juurikin todella hyvin kuvitella sun fiiliksiä, koska itse tänään saman kokenut. Tosin eilen kävin neuvolassa, ja tänään synnärillä ei mitään merkkiä mistään. Paineetkin yhtäkkiä ihan ok ja plussat pissasta hävinnet..
mutta parempi tietenkin niin ettei mitään ole, mutta ihmetytti että mitä hittoa. Ja tosiaan sama juttu mulla, kaikki paikat kiinni, vaikka ajattelin jo että jotain olis tapahtunut. Mutta
Tilsu ei vaivuta synkkyyteen, kuten
vuotaraaputin mulle kommentoi, se synnytys voi kuitenkin lähteä käyntiin milloin vaan. Joten ollaan kuitenkin toiveikkaita :heart: (tiedän vaikeaa...)
Voi
ootus :hug: toivottavasti ei puske tautia päälle. Sua varmaan naurattaa meidän kitinät, kun viikkoja on "vasta" 38 ja sä meet jo pitkällä yli aikaa, uskon kyllä että tuskattuttaa. Mä olen itsekkin vaan niin täynnä tätä odotusta ja yksin oloa, kun täällä paikkakunnalla ei mulla ole ystäviä :'( enkä oikein jaksa 100km matkustaa ystäviä tapaamaan.... ja mies tekee pitkää päivää töissä, yleensä klo 17-18 vasta kotona ja lähtee jo klo 7-7.30.
Hei te muut
joilla on koiria, miten ihmeessä te pystytte lenkittämään niitä, vai olenko mä ainut remmirähisijän omistaja
Mä en jaksa pitää tuota paukapäätä kiinni jos tulee toinen koira vastaa, tai siis varmasti pystyisin, mutta en uskalla lähteä kokeilemaan....tuo vetää ja hilluu niin hulluna, että varmasti liukastuisin tai tapahtuis jotain muuta kauheaa, että parempi etten ulkoile tuon kanssa nyt näin isolla mahalla. Joskus ollaan käyty ulkona sillai että katsotaan ettei varmasti tule ketään ja sit jos tulee niin äkkiä toiselle puolelle tietä, mut joka paikassa ei ole mahdollisuus vaihtaa puolta....ja siinä lähitilanteessa olisin kyllä helisemässä koiruuden kanssa.
Hysteerinen edelleen 38+3