Moikka!
Pulttis, kyllä kohtuuden nimissä ja muiden kirjoittajienkin kokemuksen mukaan pakko sun on äitiysrahasi saada! Elä huoli, oishan se nyt varsinaista lööppiainesta, jos toisin kävis, mutta ei käy. :hug:
Meillä on noin neljän kilometrin ajomatka sairaalalta kotiovelle, joten en tosiaankaan ole paljon ottamassa Paapaulle vaatetusta mukaan. Pakattuna erilliseen kassiin miehen tuotavaksi:
* pitkähihainen body
* puolipotkuhousut
* myssy: leuan alle sidottavat nauhat, ei siis kypärämyssy eikä pipokaan
* fleece-haalari, joka peittää myös kädet ja jalat
* virkattu vauvanpeitto, jonka äitini on aikanaan tehnyt mulle :heart: Tämä hienosäätöä varten, mutta tosiaan tuollaisella vaatekerralla on tarkoitus yrittää pärjätä kymmenisen minuuttia autossa
Oon tänään ollut fyysisesti niin vaivainen, etten ole mitään järkevää saanut pojan kanssa tehtyä, yhtään ei ulkoiltu tms. Niinpä miehen kotiuduttua pyysin, että menisivät yhdessä uimaan, minä odottaisin siellä kahviossa =) Olin aivan onnessani, että se passasi. Poika oli nimittäin ehtinyt jo päivän mittaan kertoilla, että joku päivä mennään uimaan (hienovarainen vihjaus). Kaupassa käytiin yhdessä myös, vaikkakin autolla, mutta siis teki tosi hyvää päästä kuitenkin pois kotoa, vaikka kovin liikunnallinen retki ei mulla ollutkaan.
Taas näin illan koittaessa käy mielessä, että mitäs jos jo ensi yönä mennään synnyttämään. Vaan epäilenpä. Aina vaan on raihnaisemmat olot, mutta kun sekään ei mitään välttämättä kerro. Mulla on joku fiksaatio tuosta yöllä synnyttämään lähtemisestä: vaikea ajatella, että synnytys päivälläkään alkaisi.
Joo jospa sitten töllön ääreen, poika tuntuu nukahtaneen (ihanaa!) =)
Viikonlopputoivotuksin
Kalenteri ja Paapau-pikkuveli vieläkin sen 39 viikkoa =)