***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

baby dream tuossa jo saitkin vinkin kauratyynystä selkäsärkyyn. kokeile ihmeessä auttaisko se. mulla ainakin ollut ihan korvaamaton apu myös päänsärkyyn, supistuksiin ja liitoskipuihin. justiinsa ostin uuden tyynyn kun entistä oon lämmitellyt niin että tehot alkaa loppua :LOL: se on kyllä ollut käytössä esikoisen odotuksesta lähtien ja auttanut muutamastakin pinteestä mm. kun rintatulehdus meinasi uhata...
 
Kiitos kaikille kannustavista sanoista :hug:

Noin tunti sitten helpotti hieman oloa, kun ennen ja jälkeen rintojen syötön poika kävi puntarilla, mistä selvisi, että syötön jälkeen painoa oli tullut 40 g lisää, ja kuulema 20 g olisi riittänyt. Keltaisuus ei siis johdu ravinnonpuutteesta, mistä jo aloin soimata itseäni - ajattelin, että kun edellinen yö meni ilman lisämaitoa, kun mielestäni vauva imi rintaa hyvin, niin olisinkin katsonut asian väärin eikä poika olisikaan saanut tarpeeksi ravintoa. Tulevana yönä verikokeet otetaan uusiksi ja aamulla lääkäri päättää tarvitaanko valohoitoa. Tiedän, että jos bilirubiiniarvot ovat yöllä otetuissa kokeissa suuremmat kuin päivällä otetuissa, niin yöunet menee. Toivon tietty NIIN kotia pääsyä, vaikka tottahan se on, että hyvä, että huomasivat keltaisuuden nyt kuin vasta kotia lähdön jälkeen. Pojan hyvinvointi on nyt tärkeintä, vaikka äitiä vähän ketuttaakin!

Mutta nyt poitsun viekkuun!
 
Mavi tiedän kyllä tilanteen ja miten se koti-ikävä raastaa :hug: mutta sielläkin varmaan saa sen valokaapin siihen oman sängyn viereen, ettei tartte olla pojasta erossa.

kyllä te pian pääsette kotiin totuttelemaan elämää lapsellisina :D
 
Heippa kaikille!!
Onnea Heilille ja maville :flower:

Maksa-arvot oli ok ja ens viikolla tulee sappihappojen tulokset.

Kakkahädästä; Mullakin painaa suolta niin et tosiaan saa vessassa käydä useamman kerran päivässä. Muutenkin on lonkat, nivuset ja koko alapää todella kipeä, joten joudun panadolilla päivät/yöt menemään. Käveleminen sattuu niin pirusti, saatikka ylösnouseminen sängyltä tai tuolilta.

Sitten pakko purkaa: Ollaan menossa naimisiin 7.6 ja mun isä ilmoitti tänään, että ei aio saapua kirkkoon, koska ei kuulu kirkkoon ja se on hänen vakaumuksensa josta ei aio joustaa...Minähän kilahdin ja ilmoitin, että sitten ei tarvitse tulla ollenkaan :'( :'(
Sit se saakeli kehtas lisätä, et mulla ei oo oikeutta suuttua :kieh: :kieh: prkl

anuuu Toivotaan, et sulle on apua huomisesta gyne käynnistä :hug:

Nyt lähen syömään munkkia :p

SähköhellaElla 36+5
 
tuolla maaliskuisissa on syntynyt 4,8kg ja 53cm tyttö yliaikaisena..
tuli vähän olo että huh huh.
joten mä aion tehdä laskettuna viimeistään kaikki 3 ässää triplana ja siihen päälle tupla hikilenkki ja vaikka mitä..
mä repeäisin tuollaisesta kahtia.

toivottavasti hällä mennyt hyvin synnytys.. :saint:

*jää miettimään miten iso vauva onkaan ollut* :xmas:
 
Joo pitää huomenna metästää sitä kauratyynyä. :attn: Mistä sellasen voi siis ostaa???
Joo mä kävin kans lukemassa tuolla maaliskuisten pinossa ja aika tuhti tyttö syntynyt :heart:
Mullahan tuo nuorimmainen paino syntyessään 4710kg ja oli pitkä 54cm. Mut se olikin sektio, mut yritettiinhän sitä eka normaalia kautta saada maailmaan.
 
Iltaa!

Heilille
hurjasti onnea =) :heart:

Kovin on tänään supistellut ja ollut paineentunnetta sekä pientä ällötystä, vatsan turpeutta ja viluakin. Aamulla väsytti kovin, iltaa kohti jälleen piristyin ja nyt alkaa taas väsy iskeä. Että jospa tässä johonkin väliin saataisiin synnytyskin hoidetuksi. No, oireita voi tietysti olla joka lähtöön ja silti synnytys saattaa käynnistyä joskus hamassa tulevaisuudessa. Nyt tuntuu supistelukin taas vähentyneen. :/ Hohhoi, voisin kyllä vaikka nyt aamuyöstä lähteä laitokselle, jos vaikka vähän nukkuisin ensin ja sitten... taitaa olla turha toivo, ja mielessä kummittelee esikoisen synnytys viikoilla 40 + 5.

Palaillaan taasen, nyt poikaa nukuttamaan,
t. Kalenteri ja Paapau 38 + 6 :heart:
 
yöllinen kurkkaus

viimekäynnin jälkeen tullut 10 sivua tekstiä!! kaikkia en ihan jaksanut tarkasti lukea antteeksi... mutta vauvojahan on putkahtanut !! ihanaa

onnea amalia, mavi ja heili!! :flower:
koskahan tulee eka typy..?

:hug: kaikille sairastaville! pikaisia paranemisia.

( . ) ei kummempia keskiviikkona oli neukka. kaikki ok... jopa rr nyt mun arvoille hyvä,eikä pisussakaan häikkää. torstaina olin äippäpolilla ylimääräsillä vauvan syd. käyrillä. tosi kiva ajaa kotkaan asti.. tunnin matka. siis tottakai tärkeää,että tutkivat ja näin..mutta tuo matka ärsyttää.. etenkin kun sinne on nyt näitä säännöllisiä käyntejä. (seuraavat mahd. rask myrkytyksen alkamista ja vauvan kokoa)

jahas.. pisulle ja nukkumisen yritys.... mun lonkat ja nivuset on niin julmetun kipeät !! itkua välillä pitää tuhertaa...

öitä hilppishemukan äippä rv 35+2 (jolla kaikki vauvavalmistelut tekemättä!! ) apua..
 
huomenta kaikille =)

ekaksi: tänään tullut ekat normaalit shitit sitten moneen moneen päivään :LOL: *tärkeä tiedoitus selvästi* ;) ei koske mahaan ja muutenkin aika ok olo- ihanaa suorastaan olla elävien kirjoilla. :saint:

mä tein eilen kammottavan löydön itsestäni :eek:
ja nyt mä tarvitsen teidän neuvoja, miehestä ei apua ollut :ashamed:
illalla nimittäin löysin oikeasta rinnastani sellaisen kovan möykyn sanokaa että voi olla rintarauhanen tms jos maitoa tullutkin jo vähän ja on nyt tukossa siellä tms.
voitte uskoa että pahin tuli tietenkin mieleen, onko mulla rintasyöpä? :ashamed:
itkuksihan se illalla meni, mieskin ihan ihmeissään mun kanssa..
mutta pelottaa kyllä että onko toi ihan normaalia vai mitä. :ashamed:

toivottavasti saan teiltä apuja/neuvoja jos jollain muullakin löytyy ja johtuu vaan maidon noususta tms. meni kyllä yöunet hyvin sitä miettiessä ja sitten kaikkea muuta tuli kanssa mieleen vauvasta vaariin :whistle:

mies lähti lapsia jo 20 min sitten viemään tarhaan. saan olla ihan itsekseni klo 16.30 saakka B) lähden kauppakeskukseen ostoksille rauhassa ja sitten vaan lepään.
huomenna onkin hautajaiset edessä (sen joka töissä menehtyi) ja sen jälkeen pitäisi esikon synttäreitä juhlia sitten jotka jäi pitämättä kun paskataudissa olin kuopuksen kanssa.. :whistle:

että sellaista.
nyt aamupalalle ja sänkyyn maate ;)

:heart: 35+6 :heart:
 
Huomenta!

Tiiviisti yhdessä paketissa, vaikka niin jo toivoin, että yön aikana tulisi lähtö laitokselle!

Pulttis, mulla oli esikoisen ollessa noin 2 kk vanha sellainen möykky rinnassa myös. Kävin lääkärissä sitä varten, katsoivat ultraäänellä ja ihan jotain normaalia kudosta oli. Maidon pakkautumisesta tosiaan saattoi olla kyse tai jostain pienestä tulehduksellisesta muutoksesta, mutta selvyys tuli vain siihen, ettei ollut mitään pahanlaatuista. Kai se sitten siitä itsestään liukeni. Säikähdin kyllä kovasti. Jos kysymys on jostain maitotiehythommasta, kauratyynyt, lämpimät suihkut ja hieronta voivat auttaa sen liukenemiseen. Musta tuntuu, että sun tapauksessa kysymys on varmaan just jostain tuollaisesta, se sopisi tähän tilanteeseen eli loppuraskauteen ja maitojuttuihin hyvin. Joka tapauksessa on kuulemma erittäin harvinaista, että juuri synnyttäneellä tai raskaana olevalla naisella todettaisiin rintasyöpä, näin mulle sanottiin lääkärissä. (Itse asiassa noille ihmisille, joiden kanssa olin lääkärissä tekemisissä, ei ollut osunut sellaista tapausta vielä koskaan.) Kokeilepa sitä liuotella pari päivää ja ellei mene pois, käväise lääkärissä ultraamassa, jos vaikka jokin kysta olisi. :hug:

T. Kalenteri ja Paapau tasan 39 :heart:
 
Pulttis :hug: On sulla nyt kaikkea ikävää,hautajaiset ym. Koita saada levättyä kuitenkin tänään,vaikka pää tekee kyllä varmasti "töitä" kun miettii kaikkea.Mutta kyllähän noi tissit näköjään alkaa muuttumaan ja varautumaan tulevaan koitokseen ja Kalenterilla oli kyllä rakentavat kommentit :)
Hysteerinen meillä asuu remmiräyhä ja en kyllä lähe sen kanssa tonne riuhtomaan.Pentuna täälläkin tehty asiat selväksi,mutta eipä mikään tepsi :( Tuli 4kk ikäisenä meille maalta, joten jotain oli jo kai tapahtunu.Siellä oli pihapiirissä susiakin,olisko joku pelkotila kai,en tiedä. Meillä kuitenkin se tilanne,että omaa arkuuttaan uhoaa muille.Eli täällä kotona on oikein lutunen.Pihalla leikitään kyllä paljon ja isi sitten lenkittää tuolla metsässä.Muuten helppo tapaus,kun on tollanen paimenkoiratyyppi,eli haluaa miellyttää ja tolle meien tytölle oikea halinalle :heart:
Lähdetään viettämään päivää mun siskolle ja meinaa työntää rattaita muutaman kilsan..
No ei noi lumityötkään tuntunu kun alapään luissa!!
Heippa :wave:
 
Pulttis Mullakin pahka oikeassa rinnassa, ulkosyrjällä. Se on ilmestynyt vasta raskausaikana. Ymmärtääkseni voivat ihan kuulua asiaan, joten en ole tästä vielä kerennyt stressaamaan. Pahka on nimenomaan siinä rinnassa, josta maitoa herkemmin näyttää tulevan. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Huomenta!

Tiiviisti yhdessä paketissa, vaikka niin jo toivoin, että yön aikana tulisi lähtö laitokselle!
Täällä sama homma! Eli huomenta! Mä olen muuten saanut sairaalakassin pakattua. Saunoin eilen illalla ja olisin kyllä mielelläni yöllä lähtenyt mutta täällä ollaan. Onhan noita viikkojakin vielä jäljellä mutta haluan jo nähdä meidän pojun! Juttelen sille mahan läpi, että tuu jo katsoon isiä ja koiruleita. En oo näköjään onnistunut houkuttelemaan vielä ulos... Meillä olis 4d ultran mukaan laskettu jo 3.4 (oikea 11.4) niin on jotenkin kärsimätön olo.

Nimistä Onko monilla mietittynä? Meillä on semmoinen pieni lista nimiä, joista mietitään sitten kun nähdään poju. Molemmat halutaan vähän katsoa keneltä näyttää eniten. Niistä sitten muodostetaan eka ja toinen nimi- yhdistelmä (annetaan 2 nimeä ). Itse asiassa mulla on viime viikoina alkanut nousemaan yksi nimi ehdottomaksi suosikiksi mutta katsotaan, katsotaan =)

Koirien lenkityksestä En todellakaan oo käynyt enää aikoihin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Meillä on kekskikoinen ja iso koira, joista isompi vetää kuin hullu ja on muutenkin hökäle, täytti vasta vuoden. Se saattaa siis innostua joidenkin lintujen tai oravien perään ja yrittää yhtäkkiä vetää metsään. Lenkitys loppui oikeestaan, kun se veti kerran oisko rv20 aikoihin ja mä kaaduin :| Eihän siinä likaantuneita vaatteita lukuunottamatta kuinkaan käynyt mutta itkin kun säikähdin niin paljon. Siitä asti on mies hoitanut tosi tunnollisesti koirat, eikä oo pistänyt mua yksin niiden kanssa. Täytyykin antaa siitä :flower: miehelle, että joskus kehun! Mutta nelistään käydään kyllä kun toinen koiruli on paljon helpompi hihnassa.

Tilsu ja Poju 38+0
 
huomenta.. omaa napaa taas vaan.
mulle soitettiin neuvolasta ja sain ajan oikein ensi viikon perjantaille eli 4.4.! ja silloikaan ei kuulemma oma terkka paikalla. hehe. onneksi on pian se gyne. toivottavasti se vastaa mun odotuksia (=sf-mitta, paineet, sisätutkimus.... eli vähä niinku perus neuvolakäynti sisätutkimuksella). sit kuitenki mun tuurilla siellä on joku gyne ketä ei tiä mitään raskausasioista. voiko niin olla? luulis et gyne osaa ja tietää?

...ja voi sain eilen tasan imuroitua ja käytyä kaupassa hakees aineet synttäritarjottaviin. Nyt sit kaikki homma jäi tälle päivälle. Eli täytekakku, suolainen piirakka... no joo, itseasiassa siinähän ne onki mitä pystyn tänään tekeen. Huomenna aamulla kai paras vasta siivota kunnolla ku on tuo termiitti jaloissa. Ja lämmin ruoka pitää pitkänmatkalaisille huomenna kans tehdä mut se nyt ei arjesta eroa muuten ku että keitetään isompi kattilallinen.

Supisteli eilen illalla muuten sikana, semmosia kevyesti tuntuvia mutta luokittelisin kuitenki harjoitussuppareiksi ku ei niitä millään voi synnytyssupistuksiin verrata. Tuli ihan 10min välein pitkin iltaa... Ja alamaha menkkakipuine + reisiä särki. Että ai vähäkö huomaa että stressaaminen vaikuttaa. No, toivotaan että mun stressit loppuu ku pääsen sinne gynelle.

Anu ja mauno 37+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laylah:
Pulttis Mullakin pahka oikeassa rinnassa, ulkosyrjällä. Se on ilmestynyt vasta raskausaikana. Ymmärtääkseni voivat ihan kuulua asiaan, joten en ole tästä vielä kerennyt stressaamaan. Pahka on nimenomaan siinä rinnassa, josta maitoa herkemmin näyttää tulevan. :hug:
kiitos sinulle ja muille kanssa..
ehkä se vaan on maidosta johtuvaa..
mulla kun helposti pakkaantuu maito sitten kun vauva syntynyt.
ei auta kun laittaa mies hieromaan tissejä illalla :LOL: :whistle: :LOL:
*pakko laittaa "leikiksi" kun muuten ei pää kestä...* :whistle:


tilsu meillä tai lähinnä mulla on nimiehdotuksia muutama tytölle.
en osaa päättää, lähinnä kahdesta, kumpi on kivempi- pitää vissiin odottaa että vauva syntyy ja katsoa kummalta näyttää. :heart:
 
Huomenta!

Tilsuko se nimistä kyseli. Meillä on molemmille nimet valmiina ollut jo ennen kuin lapsi sai alkunsa.. Ei me olla yhtään innokkaita. Tulokkaasta ei tiedetä kumpi on, eikä sillä oo meille väliä. Molemmat ovat tervetulleita. Vahva tunne on, että tää on tyttö. Miehellä on vahva tunne, että tää on poika. Saa nähdä kumman veikkaus osuu oikeaan.

Mä oon täällä kuin tulisilla hiilillä, tänään on taas ultra. Mä en jaksais rampata siellä. Mulla on nyt 7 ultra tän raskauden aikana (joka kerta on ollu eri lääkäri). Katsotaanpa minkä kokoinen vauveli tällä erää on. Kaks viikkoa sitten oli 2,2kg ja kasvoi keskikäyrän tuntumassa. Mä jään jännäämään käyntiä ja tuun jossain vaiheessa kertomaan kuulumiset sieltä.

sh07 rv 36+1
(eilen ja toissapäivänä taas oksentelin, kiva juttu. :( vatsan toiminnasta on ollu puhetta, mulla toimii kolme-neljä kertaa päivässä, kun normaalisti vaan pari kertaa viikossa..)
 
Aurinkoista huomenta täältäkin;-)

Koirista ollut puhetta. Itse olen pääsääntöisesti lenkittänyt tuon meidän hirmun (sekarotuinen labbis, n.26kg) vielä ihan itse. Parina päivänä talven mittaan, kun on pahimpia liukkaita ollut, olen jättänyt miehen hoteille tosin sen homman. Muuten kulkee narussa kyllä nätisti, mutta kun tulee uroksia vastaan... |O Silloin alkaa armoton rähjääminen.. Sai joskus pentuna köniinsä koirapuistossa, ja siitä asti kaikki urokset ovat olleet sen pahimpia vihollisia, eli pelkää niitä, ja hyökkäyshän on paras puolustus.. Muuten on kyllä kun ihmisen mieli :saint:

Nimi on meillä ollut valmiina jo siitä lähtien, kun ultrassa sukupuolen kuulimme. Jotenkin konkretisoitui tuo odotus, kun vaavista on voinut puhua sen oikealla nimellä, varsinkin näin, kun tyttöä olisin kaameasti toivonut ;)

Täytynee kanssa lähteä vähän verho-ostoksille, josko tänään pesisi nuo eteisen ikkunat, täytyy niihin vaihtaa samalla vähän kivemmat verhotkin ;)

Mutta ihanaa ja aurinkoista päivää toivotellen

Dooris ja Väinö 39+2
 
Meillä on nimi ollut jo pitkään valmiina ja sillä olemme vauvelia kutsuneet jo siitä asti, kun saimme tietää, että tyttö on tulossa. On meillä sitten pari varanimeäkin, jos ei tyttö vastaa suunniteltua nimeään...Eli tällä hetkellä olisi tulossa: Aada Thelma Maria

Pulttibois: Toivottavasti patti on vaaraton, mutta varmasti säikähdit ja yöllä kun vielä valvoo ja miettii asioita kaikki tuntuu vielä 10xkrt pahemmalta :hug:

malttamaton&prinsessa rv 36+2
 
Pulttis Varmaan on kyse vaan maitorauhasista. Mullakin rinnat tuntuu "myhkyräisiltä". Mutta kuitenkin kehottaisin, että vaikka seuraavalla neuvolakäynnillä mainitset asiasta neukkatädille. Hän voi sitä sitten kokeilla ja antaa oman arvionsa. Heillä kun kuitenkin on kokemusta näistäkin asioista. En millään tahtoisi pelotella, mutta tunnen tapauksen, missä kaikki ei ollutkaan niin hyvin. Niin että kannattaa ehdottomasti ottaa asiasta selvää. Todennäköisesti kaikki on kuitenkin kunnossa!

Meillä kanssa remmirähisijä! Tosi kiltti ja nöyrä muuten, mutta epävarmuuttaan ja arkuuttaan sitten rähisee muille. Käynkin sen kanssa ulkoilemassa mielellään metsissä ja näin talvisin kuljetaan paljon kelkanjälkiä pitkin. Saa koiruus juosta irti ja muutenkin mukavampi minustakin kuin tuolla muun liikenteen keskellä. Nyt on vaan alkanut mietityttää, että jos vaikka vedet menee siellä metsän keskellä, niin ei kai auta kun housut märkänä raahautua kotiin. :)

Mutta aurinko taas paistaa, niin taidanpa lähteä koiran kanssa ulos!

Puella ja Kompiainen 36+3
 
meillä on kanssa nimi valmiina. pojasta tulee aika varmasti Miska Sinuhe :heart: siskonsa on Minea Helena (Mineahan on siis alunperin Sinuhe egyptiläisestä).

anu mulle ON käynyt niin että olen törmännyt yksityisellä gyneen joka ei halunnut hoitaa raskaana olevaa. mutta mun vaivani ei kyllä silloin edes raskauteen liittynyt vaikka loppumetreillä meninkin. mutta eiköhän se gyne tee sulle kaikki ne tutkimukset mitkä vaan haluat, siitähän heille maksetaan.

Pulttis mulla myös on ollut varsinkin imetysaikana pahkuroita rinnassa ja ne kuulemma tosiaan kuuluu asiaan. kyllä sitä vaan säikähti hitosti kun ne huomasi :/

mua oksettaa taas. hohhei. onneksi enää pari viikkoa koko raskautta jäljellä kun alkaa tympiä tällainen lähes 9 kuukauden oksentelu :kieh:

hei muuten, JOS sattuisin pääsemään synnärille niin ettei mun tilaamat paketit kerkiä tulla niin saako mies hakea ne postista? pitäisi tulla osoitekortin kanssa kun ovat just sen kokoisia etteivät maksikirjeenä mene. kai se toimii ainakin jos laitan jonkun valtakirjan mukaan... ja siis en nyt oletakaan että heti pari päivää synnytyksen jälkeen jaksan lähteä talsimaan postiin asti :LOL:
 
Onnea jo vauvautuneille! Ihanaa, kun on saatu hyviä uutisia tänne! :heart: :heart:

Itsellä ei kyllä ole tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa. Supistelutkin vähentyneet. Se sitten lisää tätä tylsistymistä, odottavan aika on todella pitkä!!! |O

Onko teillä muilla tässä vaiheessa kuvottavaa oloa, semmoista, että ruuan jälkeen melkein niinkuin oksettaisi? Mulla on,ja valtava jano koko ajan riippumatta olenko syönyt suolaa vai en. Suoli toimii tosi hyvin, siitä on ollut täällä puhetta. Se on aika hyvä juttu, koska tunnen äitejä, joilla varsinkin tässä loppuvaiheessa kohtu on painanut niin pahasti suoleen, että sieltä ei ole saanut ulos mitään ja se on kuulemma ollut kovin tuskaista..... :eek:

Nimistä meillä on muutama nimi tuossa hollilla...Tehdään niinkuin monet täällä, katsotaan minkälainen heppu sieltä tulee, että mikä nimi sopisi parhaiten. Jännää! B)

Pitää varmaan lähteä ulos, vaikka nivuset huutaa ja selkä on ihan pskana. Koska ei tuolta TVstä tule mitään, keitä varten ne ihmeelliset TV-visailut oikein on tehty?? Heti kun semmoinen alkaa ja joku amatöörijuontaja alkaa "juontaa", tai oikeammin huutaa tekopirteästi jotain kummaa hötöntöttöä, meikä vetää pultit. Eli siis TV kii....Ei mulla hermot kireellä, ei.... :whistle:

Marika ja heppu rv 37+4
 
Pulttikselle :hug: eiköhän se ole tukkeutunut maitorauhanen,mut kannattaa kyllä kysyä ku neuvolassa käyt,ni saat varmasti mielenrauhan.

Nimistä teillä ollut puhetta,meillä sekä tytölle et pojalle nimet valmiina,saa sit nähä kuin käy ku syntyy,pysyykö samana vai vieläkö joutuu vaihtamaan,meillä vaan toi mies on niin hankala tapaus nimien suhteen,et melkeinpä tekis mieli jättää se koko asian ulkopuolelle,sille kun ei kelpaa mikään :/ tai kai mä sit samaa voisin sanoa itestäni,ku en kelpuuta hänen vaihtoehtojaan,mut ku ne on tyyliin Aadolf Ernestejä yms. Anteeksi vaan jos on jonkun mieleen,mut ei ihan mun ykkösvaihtoehtoja :ashamed:

Marika75 Mulla ainakin tuota kuvottavaa oloa on ollut nyt jo pidemmän aikaa,yökkäillä saa vähän väliä ja huono olo tulee jos ei syö ja jos syö,et kumpi sit parempi :/ päikkäreilt heräämisen jälkee ollu nyt ihan järkky olo ja särkylääkkeitäkin saanu syödä ihan urakalla :|

Vuotaraaputin kyllä se miehes ainakin sil valtakirjalla paketin saa haettua postista,muuten en osaa sanoa,myö ku asutaa tääl pienel paikkakunnal ni johan noi tuntee meitit tuol postissakin et ei oo niin väliä kuka hakee ja vaik ilman valtakirjaakin,mut toisis paikois taitaa olla tosi tarkkaa.

Piitsi 39+6(Huomenna ois häädön aika ;) )
 
Terveisiä neuvolasta! =) Kaikki hyvin, sf-mitta 32 eli kauniisti keskikäyrällä mennään. Mun paino oli viimeinkin siirtynyt uudelle kymmenluvulle, toistaiseksi on siis tullut noin 10 kg painoa lisää. Hahhaa, se oli varmaan tuo pääsiäinen ja ne munat. :LOL: Kyselin siitä valkovuodosta/lapsivedestä, ja niin kauan kun side ei kastu niin ei tarvi huolehtia. Eli en ole edes käyttänyt mitään siteitä, joten ei kai lapsivedestä vielä ole kyse.

nimistä on ollut puhetta. Meillä alkaa olla nimet valmiina, mutta pitää sitten katsoa kun ehdokas saapuu. Mehän ei tiedetä, onko poika vai tyttö tulossa, joten molemmat täytyy miettiä. Tytön nimi on ollut jo aika pitkään valmiina, mutta pojalle on pikkasen vielä hakusessa. Mutta sekin alkaa tässä muotoutua, kun mies onkin nyt hyväksynyt yhden nimen, jonka ensin tyrmäsi ehdottomasti. :LOL: Enkä ole edes joutunut painostamaan. Ilmeisesti sai rauhassa miettiä asiaa ja huomasikin nimen ihan kelvolliseksi.

Tietääkö muuten joku, myydäänkö pinnasängyn patjoja jossain marketeissa (lähinnä täällä Oulussa). Muutamasta olen jo katsonut, mutta ei ole löytynyt. Eli onko ainoa paikka vauvatarvikeliike?? Tai saaneekohan esim kodin ykkösestä. En tiedä täältä Oulusta kuin BabyStyle -liikkeen ja sinne on ärsyttävää ajaa/parkkeerata (tosi huono syy). :attn: Muita paikkoja?

juuri + mukula 35+3
 

Yhteistyössä