Onnea Zin ja Huurre!!!! Ihanaa lukea onnistumistarinoita, jotka vieläpä ovat totta! Valaa uskoa itseenkin, vaikka tuntuu että pitäiskö lopettaa koko homma, kun tämä on tuhoon tuomittua.
Sharlin: FSH oli 7.6 että ei siis vielä missään mummotautilukemissa kai, mutta kun mitkään määrät lääkkeitä ei tunnu muhun tehoavan niin lääkäri oli sitä mieltä, että todennäköisesti nyt pitäisi olla nopea, sillä monia vuosia ei ole enää aikaa hukattavana, sillä arvo on ikään nähden liian korkea ja todennäköisyys ennenaikaiselle mummoutumiselle on korkea.
OMA: MIKSI me ei aloitettu lapsen"tekoa" parikymppisenä?!?! JA MIKSI ihmeessä tää on meille niin vaikeaa, kun ympärillä ei mitään muuta näekään kuin tiineitä naisia. Ei siis päästy siirtoon. Yritettiin kai liian kauan kasvattaa surkeaa limistäni, joten nyt se ehti alkaa romahtamaan ennen siirtoa. Että sellaista... aivan perseestä! Nyt taas tuntuu, että miten tätä voi pää kestää. Mun isälläni on syöpä, mun miehelläni on burnout ja se on aivan maissa, joten koko tän pirun 2 vuoden urakan ajan MINÄ olen ollut se positiivinen ja koittanut kannatella ihmisiä lähelläni, läpi hoitojen ja keskenmenon (ilman yhtäkään kyyneltä ). Tuntuu että en enää jaksa olla se muiden tsemppaaja ja näyttää iloista naamaa. Itse asiassa tämä hoidon keskeytyminen ei edes ole mikään katastrofi suhteessa negan tekemiseen tai keskenmenoon, mutta kyllä ahdistaa, kun lääkärikin sanoo, että vaikeeta on onnistua meidän tapauksessa, kun limakalvo on niin ohut. Ja sitten pitäisi jaksaa kaiken läpi yksin ja tukea vaan muita. Mutta mitä tässä voi tehdä, kun ei voi lakata olemastakaan. Sama pirun aurinko nousee huomennakin ja sama shitti jatkuu. Taas typerä virne naamalle ja ne samat maneerit miehelle: "koita jaksaa, kyllä tämä tästä, elämä voittaa..." jne. Ja töissä tehokas ja kotona iloinen ja positiivinen... Anteeksi, nyt te jouduitte mun ahdistuksen kohteeksi!!! Varsinkin nyt kun täällä on iloiset tunnelmat. Meitsi painuu nyt taka-alalle ja ihmettelee heinäkuussa uudelleen limiksen kasvattelun suurta utopiaa. Tsemppiä kaikille piinailuun!!