Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Tarviiko vielä huolestua jos pp7 ei testissä näy mitään???
Milloin aikaisintaan kannattaa testata????
MIlloin alkio kiinnittyy jos kiinnittyy?????

Muutama pvä ollu menkkajuilintaa ja tuntuu että menkat alkaa just.

Mutta eikait kannata edes toivoa että eka ifv tois plussaa..niin ainakin olen lukenut.
 
Shenda ei minun mielestäni vielä ole syytä huolestua. Itse ajattelin yrittää piinata itseäni täydet kaksi viikkoa ja testata vasta sitten ellei vuoto ole alkanut. Mutta eikös se ole joskus pp10 paikkeilla kun testi voi alkaa näyttää plussaa? Näin minä olen ymmärtänyt vai olenko ihan hakoteillä. Alkio muistaakseni kiinnittyy neljännen päivän paikkeilla. Miksei ensimmäinenkin ivf sitä plussaa voisi tuoda. Minä ainakin haluan uskoa että tässä jotain mahdollisuuksia on. Jonkun gallupinkin täältä löysin missä juuri kyseltiin monennestako hoidosta on tärpännyt niin kyllä siellä niitä ensimmäisestä hoidosta plussanneita oli melko paljon. Älä vaivu vielä masennukseen, kyllä se vielä siitä voi muuttua plussaksi! =)

).( tai piekemminkin (.) turvottaa edelleen. Koska tää oikein loppuu. Hirveä pömppä ja maha ei toimi ollenkaan. Mietin jo jos hakisi Levolakkia apteekista. Ärsyttävää! :kieh:
Pari päivää on vatsaa silloin tällöin nippaillut. Kaivautuuko pikkuinen syvemmälle seinään kiinni vai etsii paniikissa ulospääsyä. Toivottavasti sitä ensimmäistä vaihtoehtoa. Rinnat on kipeät mutta johtuu varmaan Lugeista. Ei tässä vaiheessa vielä uskaltaisi alkaa oireita etsiä. Pää kylmänä ja muut asiat mielessä. Hyvin helppoa kun käy täällä tarkistamassa muiden tilannetta viisi kertaa päivässä. :LOL:
 
Shenda, minulla ainakin testipäivä vasta 12.6. eli pp16. Aijon olla testailematta ennen sitä (noh, aikaisintaan tuossa pp14 kohdalla). Oma ajatus on, että mitäpä tuota testaamaan, jos saisikin jonkun varhaisen haamuplussan, niin se vain nostaisi turhaa toiveita, jos se olisikin epäonnistunut kiinnittymisyritys. Lääkäri sanoi minulle, että kiinnittyminen tapahtuu pp4 aikoihin, mutta että se on pidempi prosessi, eikä mikään hetkessä tapahtuva.

ON: Minua nippailee (sellainen äkillinen tuikahtava, pistävä tunne) edelleen vasemman munasarjan kohdalta. On alkanut vähän jännittää, ettei vain yritä sinne kiinnittyä. Täytyy vain toivoa, että se olisi vielä jotain punktion jälkimaininkeja... Miten te, joilla on ollut kohdunulkoisia, ovatko ne "oireilleet" jotenkin varhaisessa vaiheessa?
 
Shenda, mulla on testipäivä pp 12. Liian aikaiseen ei kannata testailla. Edellisissä PAS:eissa tein virtsatestit pp 12, kun en kestänyt odottaa maanantain verikoetta. Silloin ainakin tuolle päiville tuli selkeät negat, joten pp 12 on ainakin mulla jo varma testipäivä. Koita jaksaa odotella!
Maima, minä päivänä sä testaat? Mulla myös kauhea pömppömaha, näytän siltä kuin olisin raskaana (no toivottavasti olisinkin!). Mietin kanssa, että mikä tän turvotuksen aiheuttaa, luget vai punktio vai onko tässä vaan lihonut :LOL:
Karatin, mulla oli kanssa edellisen PAS:in jälkeen samanlaisia nippailuja munasarjojen kohdilla kuin sulle. Luulen, et ne johtui mulla vaan progestroni & luge coktaileista. Mulla on ollut kohdunulkoinen raskaus ja se tuli ilmi ihan tsäkällä gynekologin vuositarkistuksessa, eikä se ollut mitenkään aikaisessa vaiheessa. Ei siis ollut mulla mitään kipuja ennen sitä. Mun käsitys on, että ei ne kivut voisi tulla ihan noin alussa. Korjatkaa jos joku tietää.
ON, pp5 meneillään. Hassua ajatella, et nyt se varmaan on jo kiinnittynyt jos on kiinnittyäkseen. Ei ole ollut mitään oireita, nippailuja tai vuotoja. Ei kai niitä aina kiinnittymisvaiheessa olekaan?!? Yritän olla miettimättä koko asiaa, mut löydän itseni täältä sivuilta kirjoittelemasta päivittäin... Tsemppiä kaikille kanssa piinaajille! =)
 
Tänään pp14 testattu ja tulos jotain uskomatonta!
PLUSSA!!!!
En tiedä, mitä ajattelis. Olo on käsittämättömän epätodellinen. 9 vuotta lapsettomuutta takana eikä tätä ennen AINUTTAKAAN plussaa!
Toisaalta yöllä jo heräsin paniikkiin, et mitä jos oisin oikeasti raskaana. Tää on NIIIN ristiriitaista! Ette usko mutta mulla kaikki pelot meinaa nousta pintaan taas niin, että melkein toivoin, että kaikki olis ennallaan eikä mitään ois tapahtunut.
TOISAALTA. Tää on sitä mitä oon nämä 9 vuotta odottanut!
Vaikka olen tässä hieman ylikierroksilla nyt, niin oon silti jalat maassa.
KM-vaara on suurentunut ja oon jo lähes varma että se tulee jossain vaiheessa.
Mut nyt yritän kuitenkin nauttia tästä ajasta!
OLEN RASKAANA! :)

En poistu palstalta... mut jään hetkeksi ihmettelemään tätä elämää....

Huurre, rv 4+2 :flower:
 
Hei Amelie80! Olisin ilomielin tulossa tuohon pinoon. Meille tehdään eka ivf/icsi näillä näkymin syyskuussa ja jo nyt ajatukset on suunnattu sinne. Nyt ollaan kesätauolla inssien jälkeen. Olen täällä käynyt lukemassa jo juttujanne, kun alan olemaan tiedonnälkäinen ja pelokaskin tulevan suhteen.

Onnea kaikille tässä pinossa plussanneille, annatte uskoa tulevaan! suuret halit kaikille neganneille, uskon että kaikille se plusa vielä suodaan. Toiset vaan tarvitsevat useamman siirron kuin toiset.
 
Tytti82 Kiva kun tulet mukaan :) Kyllä se plussa meillekin vielä tulee. Olen aina vaan sellainen kaikki-tänne-äkkiä-heti ihminen, joten en millään malttais odottaa elokuulle, mutta elimistön on pakko levätä. Joten pitkää pinnaa... Nautitaan kesästä nyt ja valmistaudutaan syksyyn entistä vahvempina. =) Pitäisikö pistää pino heti valmiiksi? Vaikka nimellä "Syksyn IVF/ICSI/PAS:laiset". Vaikka varmaan vielä tuleekin vähemmän tekstiä, mutta onhan meillä jo paljon kokemuksia ja tietysti odotuksia syksyä varten.
 
KIITOS hurjasti onnitteluista IHANAT YSTÄVÄT!

Täällä oon sulatellut tätä juttua, jota ei meinaa uskoa todeksi milllään.

Jannika ;) (pessimisti ei pety katos)

Mulla on ollu tänään melko kipeä olo plussasta huolimatta. Nivusia särkee, alaselkää ja alavatsaa. Kait se kuuluu tähän, ja huonommaksi kait olo muuttuu... Toivotaan, ettei yhtä karmeiksi pahoinvoinnit ku mun siskolla, joka oli tiputuksessa vähän väliä ekat kolme raskauskuukautta. :(
Mut, kaiken kestää jos palkintona on nyytti.

Siksi haluan toivottaa teille kaikille hurjasti tsemppiä ja uskoa tulevaisuuteen! Jos MULLE kävi näin, niin kyllä tekin vielä onnistutte! :)
Tosin koko ajan pieni pelko puserossa..
Mut kuten Jannika kehotti, nautin nyt! :)

ihmeissään edelleen
Huurre :)
 
Amelie80 Musta olis hyvä idea, että se pino pistettäisiin pystyyn jo nyt. Siellä sais sitten ihan rauhassa jutella syksyn kuvioista. Ja mä olen kanssa niin malttamaton, että olis ihana päästä johonkin purkautumaan aina välillä. Viitsitkö pistää pinoa pystyyn?
 
HUURRE Onnea vielä ihan hirmusesti. :hug:

Seurailen vielä Teidän onnistumisia ja toivon TODELLA, että onnistuisitte! Ja hirmupaljon tsemppiä!

Siirryn sitten pikku hiljaa tuonne Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisten pinoon (Tytti, kävin avaamassa sen) Tule mukaan :)
 
Zin
Paljon onnea Huurre! =) Tosi hienoja uutisia!! Ansaitsit kylla sen!

Oma napa on kovasti samannakoinen :) (sori puuttuu tanaan taplat aakkosista): laakari soitti ja sanoi etta mun raskaushormonien loppukiri oli valtavan hieno (hcg 31->783 viikossa) ja progesteronitaso on vahva (>80) ja etta onneksi olkoon. :) Minakin olen sitten oikeasti raskaana. :) Mulla ei yha ole mitaan oireita, paitsi etta vasyttaa ja palelee, mutta eikohan ne viela ehdi alkaa.

Piinailijat, alkaa luopuko toivosta! Shendan, vaikkei tama alkanut ekasta IVF:sta niin sentaan seuraavasta kierrosta ja vakaasti uskon etta hormonihoidoilla oli siina nappinsa pelissa. Kylla se viela teillakin onnistaa, joko nyt tai myohemmin!

t. Zin, rv 5+3
 
Huurre ja Zin :heart: :heart: ONNEA :heart: :heart: Mahtavaa!!! Nyt nautitte täysillä raskaudesta, se on elämän ihaninta aikaa (siihen asti, kun vauva syntyy) ;)

Mä voisin kans käydä liittymässä syksyn jännääjiin, meillä sen rupusen pingviinin sulatusta ja siirtoa yritetään sit elokuulla... :wave:
 
Zin ja Huurre :flower: :heart: :D ja kaikki muutkin ihanat iloiset ajatukset teille!!!!

oma Olen vähän pitänyt paussia palstailusta.... lukenut oon pikana läpi vaan, joten jää nyt kommentoinnit muuten... :ashamed: täällä ei mittään oireita, helvetin äkänen kyllä oon, mutta ei edes "normaaleja" luge oireita eli rintojen turvotusta tai mitään. en tiedä mitä aattelis... no tulos selvii ´joka tapauksessa aikanaan... Olin viime viikol pari päivää sairaslomalla ja se helpotti vähän, tää viikko ollu parempi.

Palaillaan ja seuraillaan tilannetta...

soja pp7
 
Amelie-80 En löytänyt millään sitä syksyn pinoa, minkä olit avannut?? Liityn sinne, jos lääkäri on huomenna samaa mieltä mun kanssa hoitojen jatkosta.
Huurre Onnea kovasti minunkin puolesta! Nyt oli sinun aikasi.
Zinille Kans paljon onnea, on se kyllä tosi upeaa, miten elämä voi positiivisesti yllättää.
Tähtisäde puhuit mummotaudista.. onko sullakin korkeat fsh-arvot?
Kaikille muille paljon tsemppiä!
 

Yhteistyössä