Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Onpas täällä sattunut ja tapahtunut viime käynnin jälkeen. Niin hyviä kuin huonojakin uutisia.

:hug: kaikille!

Meillä oli tänään siirto ja kuten arvelinkin yli puolet oli raakoja ja meni siis roskiin. Ensi kerralla tehdään pidempi kypsyttelyaika jotta kaikki kerkiäisi mukaan. Toivottavasti seuraavaa kertaa ei tule ihan hetkeen. 7:lle tehtiin ICSI ja kuusi lähti jakautumaan. Ja jakautuivatkin kaikki 8soluisiksi. Jihuu! Nyt on siis kyydissä yksi 8 soluinen ja 5 meni pakkaseen. Nyt on kyllä hyvä fiilis. Täytyy yrittää ottaa rennosti ja toivoa että pikkuinen pysyisi menossa mukana.

).( PP0!!! :D Meidän seitsemästä munasolusta neljä oli hedelmöittynyt, kaksi oli jaksanut vasta 2-soluisiksi mutta toiset kaksi 4-soluisiksi. Paras siirrettiin nyt sit "hautumaan" ja loput pakkaseen, pidetään peukkuja että niitä ei tarttis sieltä sulattaakaan.
Maima, teillähän on ollut oikein supersoluja kun noin hyvin olivat kasvaneet! :)
Nuppu76, missä luuhaat? Kuinka kävi? :eek:

Heippa!
Täällä myös pp0 eli tänään oli tuoresiirto. Meillä ei mennyt toi hedelmöitys ihan putkeen, viidestä kaikki hedelmöittyi, mutta vain yksi oli käyttökelpoinen... No lääkäriä lainatakseni vain yksi tarvitaan. Tietysti vähän harmittaa kun pakkaseen ei saatu mitään... Tämä on meidän eka tuoresiirto, joten toivotaan että olisi sitten parempi onni tässä kuin aiemmissa pakastettujen siirroissa.
Eevi-antero ja Maima, ihana kuulla, että teilläkin hedelmöitykset onnistui. Nyt sit vaan piinaillaan! Tsemppiä meille =)

eevi-antero mutta teillähän oli päivää lyhempi viljely, eikö? Meillä oli punktio tiistaina ja eikös teillä ollut vasta keskiviikkona. Että ihan hyviähän ne sunkin solut on olleet, meillä saivat vaan vähän etumatkaa. =)
Vähänkö tää on jännää! Piinaillaan sitten testien kanssa parin viikon päästä.

Onpas täällä piinaava jännitys.... Tsemppiä kaikille piinan aloittaville ja hirmuisesti jaksamista pahimmassa piinassa oleville.

(.) itse taidan kuulua ehkä siihen pahimpaan sarjaan...
Tänään testattu: 1 nega, 1 melkein nega, 1 plussa - edelleenkin... Eli jotain on yrittänyt tapahtua, mutta sitten ilmeisesti mennyt kesken, koska aamupäivällä alkoi sitten ruskea vuoto, joka jatkuu edelleen eikä loppua näy. :( (ai niin, meidän siirretty alkio oli 9-soluinen 2,5 pisteen arvoinen... ja pakkasessa 2 huuru-ukkoa syksyn passia varten)
Eipä tässä paljon mahkuja ole... Lopetan luget, jos vuoto yltyy "normaaliksi" tai testaan sunnuntaina, jos on testattavaa.
Palailen kertomaan kuulumisia myöhemmin.

Terveisiä kylpylästä :flower:
Täällä onkin tapahtunut HIRVEESTI ja heti alkujaan pahoittelut neganneille :hug:

Viikko meni nopeasti. Olin vielä ma-ti kipeä, alavatsaan koski ja muutenkin inhottava olo mutta nyt kaikki on poissa..siis ei pahaolo, ei kipua...ja eilen tuli NIIN vahva olo että EN ole raskaana..En tiedä mistä tuli mutta se vain tuli...En rehellisesti ole tästä mitään ihmeellistä odottanut(siis tästä hoidosta) ja olo rauhallinen vaikka se nega varmaankin tulee...

HUURRE - :wave: Sulla jo pp9 menossa..Huisia :heart: Miten sä muuten voit???

Ulkona mahtava ilma ja poltinkin itseni reippaasti pari päivää sitten kun eihän mulla mitään aurinkorasvaa mukana ollut ja nyt on sitten rinta ja nassu ERITTÄIN punainen...joten auringossa en tänä viikonloppuna oleile

Kotona oli vähän sotkua kun mies ja kissa olivat kahdestaan
:whistle: joten ensi töikseni imuroin, pyyhin pölyjä, pesin pyykkiä ja tiskasin...Nyt koti kunnossa ja valtakunnassa KAIKKI hyvin :D

Noista lugeista..Tjaa, kummallisia ohjeita jotkut antaa... :| En itse ole koskaan lukenut eikä noissa lugejen pakkauksessakaan mitään mainintaa ole AmeliaÄlä nyt missään nimessä poistu täältä eihän se sinun vika ole kun joku hoitaja ei ole ajantasalla ja antaa väärää infoa..Ok?

-Jannika-

Jepjep.. taas on laiskuus iskenyt ja olen käynyt vain lukemassa muitten kuulumisia, mutta omat jutut on murehtinut itse. Tuolla taisinkin jo kertoa aikaisemmin huonosta lääkärikokemuksesta. Sen jälkee sain tosi mukavan lääkärin joka kehui kaiken olevan just niin ku pitää..ja olihan se..melkein.
Punktio meni paljon helpommin kuin viimeksi ja muniksia saatiin lähemmäs 20, joista n. puolet hedelmöittyi ja niistä melkein kaikki jakautui. Kunnes jotain tapahtui ja melkein kaikki oli jotain epäsikiöitä ja siirtoon saatiin 2 ja pakastimeen yksi sinnittelijä.. Prkl ja kaiken piti olla hyvin! Toivoa ei juurikaan ole kun ei koskaan ole kiinnittymisyrityksiäkään ollut. :ashamed: Ja tuo ainoa huurunenäkin varmaan kuolee syksyllä sulatuksessa ja sitten taas jonottaan kahdeksaksi kuukaudeksi viimeistä hoitoa! Olispa kiva olla rikas..
Sori tämä omanapaisuus..vaan kun ulos on aina näytettävä hyvinvoivaa..johonkin piti saada purkautua :(

plasebo ja pp1

muoks.. olihan mulla jotain kysyttävääkin... Onko kenellekään sanottu miten kellontarkasti nuo luget pitää ottaa, vai onko niin että kunhan ottaa sen määrätyn annoksen? Minun vuorokausirytmi kun ei todellakaan ole tasainen..Herätyskelloa soimaan?

Plasebo: pahus - teilläkin kävi kato! :( Toivotaan että nuo kyytiläiset jaksais! :) bdbdbdbd multa saatiin kans paljon muniksii: 16 yhteensä, joista 12 kypsää; 9 alkioo hedelmöitty. 6 jatkoi, joista 1 siirrettiin ja 2 saatiin pakkaseen. :( no, onpahan yksi oljenkorsi vielä varalla.

^Samoin sanottiin mullekin Lugeista, ei tartte katsoa kellosta, vaan että laittaa aamulla, päivällä ja illalla.

ON: Mulla on tänään ollut ihan sellainen olo, että kuukautiset olis alkamassa. Mahaa juilii ihan kunnolla ja tuntuu, että tulee vuotoa, piti kaupungilla ollessa ihan käydä vessassa tarkastamassa. Ei kuitenkaan mitään näy. Kuinkahan nopeasti oikeesti menkat vois alkaa (mulla on siis ollut pitkä kaava)?

^No ei kai ne vielä yrittäis kiinnittyä? Tai sitten siellä käydään tappelua kumpi kiinnittyy :LOL: Voi vitsi kun kiinnittyisivätkin. Sen unohdin siirron jälkeen laittaa, että limis sentään oli hyvä, 11 mm.

Mulla oli silloin siirron jälkeen tosi masentunut olo, mutta nyt on olo jotenkin tasaantunut, olen ihan rauhallinen, vaikka tiedänkin että tämä oli sitten viimeinen yritys. Jotenkin on sellainen olo, että turhaa minä stressaan tai suren, se ei asiaa ainakaan helpota. Wait'n see... Joo, voi olla, että jo huomenna tunnelmat on ihan toista, mutta nyt tällä hetkellä olen onnellinen tästä rauhasta.

Punaviinilasin äärestä
-karatin

dreamer78 -Turhaan menin sanomaan, että olen rauhallinen..PMS-oireet pukkaa päälle nyt pahimman kerran. Hermot on NIIN kireellä. Tulin äsken Jumbosta ja meinasin kuristaa joka ikisen ihmisen ja NIITÄ OLI PALJON :kieh: Tälläinen olo mulla on aina ennen menkkoja..joten...mutta kahellaan..

karatin - Kuulostaa hienolta sun punaviinilasin ääressä oleminen :D Mun PITI ostaa punaviiniä mutta unohdin. Otin kyllä parina iltana lasillisen kylpylässä vaikka olin ajatellut, että sen piinispunkun otan joka ilta niin eipä tehnyt mieli...
Sama täällä..rauhallinen olen tämän hoidon suhteen..vaikka muuten olen hyppimässä seinille :hug: Meilläkin viimeinen IVF..tosin pakkaseen jäi 8 jotka sitten syksyn aikana käytetään..jos selviävät sulatuksesta..mutta sitten nämä hoidot ovat meidän puolelta ohi

-Jannika-

Täälläkin nippailee jo siihen malliin, et menkat alkaa viikon päästä :( Kyllä tämä on hankalaa, kun ei onnistu millään... Tekis mieli jo lopettaa progesteronitkin, mut sitkeesti niitä laittelen kuitenkin, vaikka turhauttavalta tuntuu. Onneksi töissä on sentään pitänyt kiirettä, eikä ole kerinnyt koko ajan asiaa ajattelemaan. Ehkä sitä henkisesti on jälleen kerran alkanut valmistautumaan negaan. pp 7 menossa ja saman verran jäljellä negan testaukseen.

Toivonsa menettänyt Firefox

Tähtisäde
Älkää vaan lopettako Lugeja!! Menkkajuilinnat ovat yksi yleisimmistä raskausoireista, mihin olen näiden hoitojen yhteydessä törmännyt! Niin kauan kuin ei ole vuotoa, se on vain hyvä merkki!

Zin
Emily kiitos tsempeistä. :) Voi kun meilläkin onnistuisi matalista lähtöarvoista huolimatta...

Dreamer mene vaan sinne verikokeeseen. Se on niin perustesti että kyllä sen mikä tahansa labra osaa tehdä.

Firefox - Samma här ! Tänä aamuna olo että menkat tekee tuloaan ja jo aavistelin tätä eilen kun olin hirmuinen känkkäränkkä....ja tämä tapahtuu joka ikinen kuukausi ennen menkkoja..
Itse ainakin olen jo aivan valmis että nega tulee. Henkisesti ja fyysisesti tyyni kuitenkin asian suhteen. Kahellaan sitten syksyllä uudestaan miten pakkasalkiot selviää....mutta kesän nautin, ei kipuja, ei stressiä asian tiimoilta vain kesä, aurinko ja hyvä mieli =)
Kuitenkin sulle sanon, että toivottavasti sun menkkaolo johtuu juuri siitä että pieni on tarrannut kiinni :heart:
Itse en lugeja lopeta vielä...Tosin mullahan veritesti JO pp11..en tiedä miksi mutta tiistai-aamuna on testi.Tosin testaan jo maanantaina aamuna kotona...

-Jannika- pp 8

[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 30.5.2009:

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp14

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, VL pp10

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp10

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, siirto 22.5 pitkä kaava pp8

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp8

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS, siirto 22.5. pp8

soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp3

karatin: punktio 25.5, siirto 27.5,pp3

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., lyhyt kaava pp3

Nasu1981: 2.ICSI, punktio 26.5, siirto 28.5, TAYS pp2

Electra: 3.ICSI, punktio 25.5, siirto 28.5, pitkä kaava pp2

plasebo: 2.ICSI, punktio 25.5, siirto 28.5, pitkä kaava, OYS pp2

eevi-antero: punktio 27.5, siirto 29.5, pp1

Nuppu76: 2.IVF, punktio 27.5, siirto 29.5, pp1

Maima: 1.IVF, punktio 26.5, siirto 29.5, TAYS pp1

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-

Haamun saaneet: :eek:

Kristiina76: 4.IVF
Zin: 1.ja 2. IVF:n välissä

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Dream 73:3.ICSI
Plamsu75: 1.IVF
tiki-71: 2. IVF
dreamer78: 1.ICSI

jeps. selvishän se mun ongelma: vuoto voi alkaa reilusti ennen kuin luget on lopetettu.
Eipä tarvi enää miettiä. :'(
Pakkasessa on sitten pari ukkelia, joten syksyllä päästään yrittämään passia... voi voi voi kun sekin tuntuu nyt niin turhalta... Vaikka toisaalta yritän aatella, että jos vaan siirtoon päästään niin ehkä sit olis ihan hyvät mahdollisuudet onnistua.
Tsemppiä muille piinailijoille ja PALJON PLUSSIA VIELÄ TÄHÄN PINOON!!!

Dreamer lohtuhali :hug: Kesän keräät voimia ja syksyllä sitten PASsia. Piinaava oli sulla odotus ja testaukset ja niiden tulokset.

Firefox, voi, toivoa on! Oireet voi johtua kiinnittymisestä!

(o) Täällä vaan odotellaan. Paino on pudonnut pari kiloa. Vissiin piikitysturvotusta on lähtenyt.

Yhteistyössä