Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Täällä sit tuhru vuoto alkoi eilen pp13 ja tänään jo vähän enemmän..siis peli TAAS menetetty.. Sama homma kun viimeksikin..juuri samalla kaavalla mentiin loppuun asti....
Syksyllä vielä koitetaan yhden kerran ainakin..Mut voi laittaa taustailijoihin.

Hyvää kesää kaikille. Nyt minä yritän kesäksi unohtaa nämä hommat..ja nauttia lomasta täysin rinnoin. Elo-syyskuussa sit uudestaan palataan asiaan.

Onnea vielä kaikille plussanneille!
 
Onnea kaikille plussanneille :flower: , voimia ja uskoa kaikille piinailijoille ja kohti uutta yritystä jatkaville :hug: ! Syksyllä varmaan monen kanssa törmätään täällä, osa plussanneissa ja osa yritystä jatkavissa.

(.) Yritetään vielä ennen kesälomia saada aika suunnittelukäynnille koskien toista ivf:ää, jos sitten elokuussa... Ja pitää vissiin käydä tuolla julkisella sillä aikaa vielä yksi inssi kokeilemassa, eihän siitä apuja ole, mutta muutoin ei pääse jonossa eteenpäin :(
Pahin itku ja murhe jo ohi, taas mennään kohti uusia tuulia. Tällä kertaa vain ei vielä ollut meidän vuoro nauttia siitä tunteesta, että meistä olisi vihdoin tullut "PERHE". Kyllä sitä risteilee päässä niin monenlaisia ajatuksia, ja sitä miettii, että miksi ihmeessä tämän täytyy olla niin vaikeaa.
 
Ool rait sitten, ei tullut lasta tästäkään hoidosta :'( Just alkoi verivuoto eli eipä tartte huomenna sit uutta verikoetta ottaakaan. Nyt siis pp20 (ois ollut rv 5...) ja on kyllä elämäni oudoin hoito ollut :eek: Mulla on kyllä vahva luulo, että kiinnittyminen tapahtui mutta meni sitten kesken. Voi pientä, mikseihän hän halunnutkaan meidän lapseksi :(
Meillehän jäi sit yllättäen se yks 2BB-luokkanen alkio pakkaseen, mut ei siihen voi suuria toiveita kohdistaa... no kattellaan taas.
 
:wave: Piti tulla vilkaisemaan kuinka maa makaa :LOL: taitaa jengi viihtyä paremmin auringossa kuin täällä netin viehkeässä maailmassa :saint:

Pahoitteluni kaikille neganneille :hug: Toivottavasti jaksatte jatkaa toivomista. :heart:

Maima joo meil oli vaan kakspäiväinen viljely kun ollaan julkisella hoidossa, niillä ei varmaan oo siellä kauheesti varaa pidempiin kasvatteluihin...

).( Täällä pp3 menossa ja ihan coolisti vielä ollaan B) Olen koittanut ihan tahallaan psyykata itseäni ja miestä sillä, että jos ekan IVF:n onnistumisprosentti on n.30 niin epäonnistuminen on todennäköisempää, eli ei kannata odottaa mitään. Toistaiseksi on tehonnut (paitsi mitä nyt on tullut laskettua laskettu aika ja mietittyä miltähän se alkio nyt näyttää ja tuliskohan sieltä tyttö vai poika... :heart: ) ;) Eli oon ihan toivoton. Täytyy vaan toivoa että sit jos/kun joutuu kuitenkin pettymään niin se ei iske ihan maan alle.

:attn: Muuten, onko moni muu ollut Lugejen sijaan Crinone-kuurilla? Onko tullut mitä sivuoireita?

(auringon jäljiltä possunpunertava) eevi-antero
 
Testattu tänään aamulla ja negahan sieltä tuli. Tosin osastin sitä jo odottaa kun mitään oireita ei ole ollut ja niitä osaa vertailla kun kaksi kertaa se plussa on testiin tullut aikaisemmin. Pettynyt...Joo, olen tottakai mutta ehkä enemmän suoraan sanottuna v***** että miksi ihmeessä menin taas tähän rääkkiin mukaan??? kun olin NIIN vastahankaan koko tätä toista IVF_ää alunperinkin...mietin asiaa pitkään ja vatvoin...ja kun sitten uskalsin niin tämä oli tulos..kipua, pahaaoloa, piikityksiä, turvotusta jne..jnee just namet I got it ja palkka: tyhjä syli, edelleen, ikuisesti. Valitettavaa mutta totta
Huomenna olisi veritesti..enkä tiedä viitskinkö sinnekään mennä..Mitä hyötyä siitä on? Onhan noi kotitestit luotettavia mitä mä teen tiedolla että hcg on vaikka 5...? No, en yhtään mitään ....

Huurre - Mitens siellä? Joko olet testaillut?
Firefox -entä siellä?


-Jannika-
 
Heippa Ystävät. Mieli katuen tulen takaisin ja pahoittelen, että olin niin äkkipikainen. Anteeksi. Eihän se minun vika ole, vaikka kätilö väärää tietoa antaakin.. Mutta omat tunteet heittelee niin paljon, että jotenkin tuli niin paha olo. Mutta en halua olla poissa, haluan jakaa ilot ja surut Teidän kaikkien kanssa. Ja kävin sitten netissäkin tutkimassa tuota luge-juttu ja ainoastaan pregnyl saattaa vaikuttaa testin tulokseen. Kai ne vaan haluaa sitten TAYS:ssa jotenkin "pelotella" liian aikaisesta testaamisesta, että ei tulisi pettymyksiä. En tiedä. Kiitos Huurre, sait minut hyvälle tuulelle. :hug: ja mullakin on kaikki raskausoireet hävinnyt... Testailin sitten jo pp11 ja pp 12, ja aivan puhtaat negat sain :snotty: Joten kurjalla mielellä täällä mennään, menkka olo jatkuu, käyn vessassa koko ajan, mutta vielä ei mitään ole tullut. Odotan kuitenkin keskiviikkoon, ja vien vielä varmuudeksi näytteen labraan ke aamuna. Mutta eipä se tosta mikskään muutu. :snotty:

Toivottavasti huolitte mut vielä mukaan. En tarkoittanut loukata kettän, ettekä tekään varmaan tarkoittanut mua loukata. Ainoastaan kätilöä moititte ;) Ihan hirmusesti tsemppiä kaikille, älkää Te muut piinailijat ja pistelijät menettäkö toivoanne! :hug: Ja paljon paljon voimia, jotka ei sitä plussaa vielä ole saaneet. Kyllä mekin vielä onnistutaan :hug:
 
Heippa!
Jaksamisia kaikille neganneille Kyllä se vielä ennemmin tai myöhemmin tärppää. Toiveissa tietty kaikilla enemmin, ei nää hoidot kovin hauskoja ole... :hug:
Eeva-antero, täällä kanssa yritetään ottaa rennosti. Helppoa se ei kyllä ole, kun pakollakin asia pyörii mielessä vähän koko ajan... Kahdessa edellisessä PAS:issa olin ihan varma, et olen raskaana. Oli muka kaikki oireet jne. Oireet tuli varmaan kuitenkin lugeista... Sen takia yritän tällä kertaa olla pahemmin miettimättä asiaa ja omaa oloa, niin ei sitten pety niin kovasti jos menee metsään. No pp3 vasta menossa, joten saas nähdä kuinka kauan jaksaa ottaa rennosti :)
 
Tervehdys kaikki pitkästä aikaa! :wave:

Ihanaa Amelie, arvasin että tuut takasin! :) Tämmöstä tää on, mieli heittelee ja sullakin oli vaan se huonompi hetki silloin kun "suutahdit" meille. Mut ehdottomasti ymmärrettävästi! Mä tajuun sua... :hug:

Kiitos kysymästä Jannika ja muut...Tänne ei kuulu kovin hääppöstä. Mulla on menkat JUST alkamassa. Jossain vaiheessa oli vaikka mitä oireita, joista ei oo nyt tietoakaan. Menkkajuilintaa ja kuumia aaltoja koko tää aamu... Tunnen kehoni liiankin hyvin ja tää kaikki viittaa JUST siihen että kohta alkaa vuoto ja kivut. :(
No, tähämpä sitä on koko ajan kuitenkin varautunutkin, et ei tää onnistu. Vaikka JUST nyt tuntuu aivan samalta sun kans Jannika... Oliko tää kaiken tän arvosta?? Takana elämäni rankin jakso ja palkaksi kipua ja pettymyksiä. :(
Tuntuu niin pahalta.
Mä en oo vielä testannut, mutta IHAN OIKEESTI tämä mun olo ei oo raskaana olevan olo.
Eikä mun tarvi edes testata kun tää olo muuttuu kohta todelliseksi ..kun menkat tulee.
Tänään olis pitäny mennä apteekkiin, ku luget loppuu illalla.. ja vielä pitäs ti ja ke muka työntää tota mömmöä alapäähän. On sitten tänään parempi menkkojen tulla ku kerta tulevat, ettei tarvi enää edes miettiä, pitääkö sinne apteekkiin mennä! :snotty:

Amelie, sulla voi kuitenkin nega vielä muuttua.. menkkaolo on hyvä kun ei oo vuotoa. Mulla tää on vaan niin kokonaisvaltainen KUUMIEN AALTOJEN kera, että tää on ilman testiäkin NIIIN varma NEGA.
Tsemppiä vielä sulle! Toivotaan, että muuttuu! :heart:

Jannika :'( Tajuun sua niiiiin hyvin noinen tuntemuksinesi. Jaksamisia ihan mielettömästi! Nyt unohdetaan koko taakse jäänyt roska ja vuoristorata, ja aletaan elää tätä elämää!! Nautitaan auringosta ja kesästä! :hug:

Kristiina Sulle kans :hug:
Kaikesta huolimatta IHANAA KESÄÄ!! :heart:

eevi-antero ja nuppu Tsemppiä piinailuun! Näiden negalistojen jälkeen on taas plussien vuoro. Että tuokaahan listalle valoa pian! =)

Mä alan nyt relaamaan hetkeksi ...open kesäloma alkoi tänään (kahden vanhemman puhelinsoitolla)... tällanen tää meiän pitkä kesäloma on.. :)
Pää ihan sekasin noista työjutuista vaik pitäis olla lomalla jo. Nyt selvitän ne asiat.. ja sit voin unohtaa!

TSEMPPIÄ meille kaikille! Koitetaan jaksaa, oli tilanne mikä hyvänsä ! Tuun pian kertomaan kuinka kipeä oon ku menkat alkaa KOHTA.

Täällä on enää ihan pieni uskon hippunen jäljellä, että EHKÄ joskus tää voi vielä muuttua..

Huurre (pp12) :/
 
Jannika! Huomasin, että sullahan on vasta pp10! Milloin sun käskettiinkään testata? Sehän voi vielä hyvinkin muuttua!!!! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! =)

Mun mieli taas ailahtelee... Kävin apteekkiin viemässä vanhoja lääkkeitä ja erehdyin ostamaan testin. En kyllä tee sitä varmaan koskaan mutta kunhan ostin. En oo ikinä tehny testiä kuin vasta virallisena testipäivänä, jos menkat ei oo alkanu. Enkä tee poikkeusta nytkään. Sitäpaitsi kuumat aallot ja menkkajuiliminen jatkuu... että sepä siitä testistä..

Löysin viime vuotisia lugeja, joissa päiväys 08/2009. Eipä tarvinnutkaan ostaa uutta pakettia... hyvä niin!

Muut taitaa nauttia auringosta ...niinku kuuluukin :) Mä en kestä liikaa tuota kuumuutta.. mulle tulee migreeni. Kävely apteekkiin ja takaisin oli mun päiväannos aurinkoa B)

Kertoilkaapa kuulumisia...

Mä ostin tuoreita mansikoita ja ekan kesälomapäivän kunniaksi teen itselleni jotain hyväää!!! :)

-huurre
 
Zin
Sannuli, Dreamer ja Kristiina - voi kuinka kurjaa ettei se jaksanut kiinnittyä. :( Voimia ja haleja teille! Toivottavasti ensi kerralla onnistuu! :hug:

Jannikalle, Huurteelle, Amelielle ja Firefoxille jaksamista viimeisiin piinapäiviin! Älkää luopuko toivosta!

(.) Kävin verikokeessa ja hcg on kasvanut mutta vasta huomenna pääsen juttelemaan lääkärin kanssa. Ei vielä uskalla huokaista.
 
Huurre - Kuules nyt ystävä hyvä, sulla ei tule vuotoa joten KAIKKI on mahdollista =) mutta mulla alkoi tuhrua tulemaan punaisen ruskeaa joten.....kuten tiesin tässä oli tämä.
Mietin, sitä huomista verikoetta..Menenkö vai en? Inhottaa laittaa noita lugeja ja sitten pelko persiissä jos tämä on taas kohdunulkoinen kun samanlaista vuotoa tuli silloinkin tosin plussa testin jälkeen..Voi, v***** sanon minä !

-Jannika-
 
Kiitos vaan Jannika tsempeistä, mut ku tää on niin selvä... mun keho ei koskaan oo valehdellut mulle. :) Mutta siitä sun verikokeesta..
onko sulla kipuja sen vuodon lisäksi? Ei sulla nyt toista kertaa sitä kohdunulkoista tuu, en usko! Vuotoa voi tulla vaik on ihan normiraskauskin. Mut JOS sul on kipua, niin sit en osaa sanoo.. Ymmärrän kyllä ton lugeällötyksen. Ite lopetan heti niiden tunkemisen ku tuo vuoto alkaa.
 
Toivotaan, että vuotelut on vain kiinnittymisvuoteluita. Mua ainakin klinikalla varoiteltiin, että ei pidä huolestua, jos just ennen testipäivää on vuotoa, se ei välttämättä tarkoita mitään ja on hyvin yleistä. Niin kauan kuin vuoto on ruskehtavaa, niin ei ole syytä huoleen.

ON: Loma alkoi, tosin kävin kuitenkin töissä ja samoin käyn huomenna. Turvonnut olo edelleen ja yöllä herään käymään vessalla, hirvee hätä. Vihlaisevia pistoksia on tuntunut monena päivänä, aikaisemmin selkeästi kohdun kohdalla, tänään tuolla vasemman munasarjan tietämissä. Ei kai se onneton yritä sinne kiinnittyä ... Tosin munasarjat on selkeesti arat vielä, tuntuu tien kuopat jne. Mieli on edelleen rauhallinen. Juhlia oli viikonloppuna ja ennätinpä itseni auringossakin polttaa :headwall:

Tsemppiä ja hyvää mieltä kaikille!
 
Huurre - Ei ole kipuja minkäänlaisia...eikä ollut viimeksikään kun se KU tuli.. :| Siinä hcg nousi huippuun vaikka yleistä on että se nousee hitaasti...Ennen leikkausta oli jo lähemmäs 30.000.. :eek: Kävin saunassa ja yritin rentoutua ja huitasin vielä lasin punkkuakin (ostin jotain uutta ja perkl*** pahaa, yöök :snotty: ) niin ei sitä ruskeaa tule kuin kun paperilla painaa..Kai, sitä pitää sitten raahautua sinne Naikkarille aamulla...toivottavasti on sitten hcg 0 kun raskauteen EN usko enkä TODELLAKAAN halua sitä KU:ta uudelleen mutta valitettavasti uusiminen on 20% luokkaa joten siihen pitää varautua... :(

karatin - Luulisin, että olisi jo kiinnittynyt kun huomenna on veritesti...Yleistä se tosin on mutta tässä mun tapauksessa I dont think so..kuten Huurre sanoi, niin kyllä sitä oman kroppansa niin hyvin tuntee...Kiitos kutenkin lohdutuksen sanoista :hug:

-Jannika-
 
heips. täällä olikin puhetta noista kohdunulkoisista...
Mä sain taas tänään hailakan plussan, josta sitten soitin hoitopaikkaan. sanoivat, että sit on otettava hcg; ja minä pelko persiissä ottamaan verikoetta. !!! Mähän oon vuotanut kuin seula(ja kivut senmukaiset!) lauantaiaamusta asti ja illalla lopetin luget; joten ei siellä kohdussa mitään voi olla! ONNEKSI hcg-arvo oli alle 2.
Nyt voin täysin keskittyä tähän kesään ja valmistautua syksyyn sitten myöhemmin.

Paljon tsemppiä teille ja PLUSSATUULIA!
 
NPG
Heips kaikille!

Pikainen oman navan tutkiskeluraportti, oisko mulla nyt sit pp10 tai jotain sinne, eli samoissa mennään Jannikan ja Firefoxin kanssa.

Mulla on ollu viikonloppuna mahan juilimista, mut ikinähän ei voi tietää. MUTTA...tänään tuli kyllä niin vahvasti sellanen tunne et tää on nyt tässä. Mahaa juilii just niinku ennen menkkoja ja kuten Huurrekin sanoi niin oon ihan varma et menkat sieltä tulee. Mä en o koskaan plussannu ja kyllä nämä mun oireet on valitettavasti juuri samanlaisia kun kahdella aikasemmalla kerralla... Oon laskeskellu et jos ke-iltana ei viä näy minkäänlaista väriä pöksyissä, niin on jotain mahdollisuuksia...muuten ei. Mulla testipäivä lauantaina klinikan mukaan, mutta koska olen yön töissä niin testataan mieheni kanssa perjantaina...Tosin aikaisemminlla kerroilla on ollut turha testata kun menkat jo alkaneet...

Mut pidän kaikille peukkuja ettei ne menkat sieltä tuu, vaikka niin tuntuisikin! Että meitä huijataan ja lujaa niin että ollaan kohta ihan ihmeissään! :eek: :LOL:

Kuulemisiin!
 
Vuoto loppui....eli pakko mennä huomenna sinne verikokeeseen..Voi, kakka..pitää herätä jo kukonlaulun aikaan :headwall: Nyt sitten nipistää vasemmalta puolelta navan läheltä ja nipistely samaa kuin viimeksi kun KU todettiin , silloin oikealta puolelta nipisteli ja siellähän se meidän alkio oli ja koko johdin leikattiin..Jos nyt oikeesti on toinen KU ja joudun TAAS sairaalaan ja leikkaupöydälle nämä hoidot jää tähän...ei enää IKINÄ PASSEJA eikä mitään muutakaan :x On tää niin helvettiä koko homma !

-Jannika-
 
Jannika, toivotaan ettei sulla nyt olisi se kohdunulkoinen. Mulla on kanssa kerran ollut eikä oo todellakaan kiva kokemus. Havaittiinko sulla se ekalla kerralla aikaisessa vaiheessa? meinasin vaan, että mitä aiemmin se huomataan niin sitä paremmat mahkut siitä olisi päästä eroon pelkillä lääkkeillä (?). Tälläinen fiilis ainakin mulle jäi omassa kokemuksessani. Lääkkeet tehosi sen poistoon, eikä jouduttu kuohimaan tms.
Hirveesti tsemppiä sulle :hug: Älä vielä menetä toivoasi.
 
Jannika Kyllä sulle vielä hyvin käy. Onneks sun vuoto loppui ja tänään saat sitten selvyyden. En usko, että KU vois tulla toista kertaa, se olis jo hirmu iso sattuma. Mutta uskotaan ja luotetaan vielä, että sulla onnistaisi.

Huurre Vielä viimeiset pinnistykset, toivottavasti sulla ei ole alkanut menkat! Jaksa, jaksa vielä uskoa. Mä pidän isot peukut pystyssä.

Dreamer Tosi paljon jaksamista. Inhottava kun joutuu oleen epävarma ja saakin sitten toivoa ja taas sitten hetken päästä ei mitään taas olekaan tapahtunut. Mutta kyllä me selvitään ja kohti uusia yrityksiä vaan.

).( Mulla alkoi sitten eilen ruskea tuhruttelu ja aamulla tulikin jo ihan normaalia punaista. Eli mut saa laittaa sinne myöhemmin onnistuviin. Soitin tänään TAYS:iin ja kysyin jatkosta. Elokuun alussa sitten yritetää PAS:a. Tuli vaan tosi tyhmä olo, kun jotenkin uskoin tähän yritykseen. Eilen oli hirveä V...tus ja itku ja raivo, mutta tänään olin vaan pettynyt. Enää ei itketä. Mutta olen myös pettynyt itseeni. Miksi olin niin luottavainen? Kai sitä ajattelee, että kyllä se onnistuu. Mutta näin kävi nyt. :snotty: Syksyllä sitten paremmalla onnella ja jos ei olis niin luottavainen. Mutta jotain positiivista, lääkekatto on täynnä :LOL: Hirmusesti tsemppiä kaikille, ja toivottavasti Te muut onnistuisitte! :hug:
 
Verikokeessa käyty ja hoitaja soittaa klo 12-15 välillä siihen asti odotellaan..Vuotoa ei ole näkynyt.
Nuppu - Mulla todettiin muistaakseni rv7 kohdunulkoinen kun ultrassa ei kohdussa ollut mitään.Oli sitten oikeassa munajohtimessa ja sydänkin sykki :(

Amelie Enemmän uskon, että voi tulla toisen kerran kun jos ekan kerran saa sen KU:n niin se on 1% mahdollisuus ja kun sen kerran on saanut niin se on jo 20%mahdollisuus..
En tiedä jotenkin on sellainen olo ettei tässä hyvin käy...

Soittoa odotteleva, Jannika



 
Jannika tule sitten heti kertomaan, että mitä labratulos näyttää.

ON: tänään pp11. Viime pas:in jälkeen ruskea vuoto alkoi juuri pp 11 kohdalla, mutta vielä ei vuoda *kädet kyynärpäitä myöten ristissä*. Mutta toisaalta, on ollut muutamana päivänä sellaista menkkamaista nippailua vatsassa, että tietää jo varmaksi, että ei tämäkään kerta onnistunut. Jotenkin on sellainen oksettava olo koko ajan, että lentääkö laatta nyt vai kohta. Vielä ei ole tarvinnut kumminkaan posliiniin tutustua. Toisaalta oksettava olo voi johtua mun migreenistä, joka vaivaa aika ajoin voimakkaanakin. Kaikkea sitä miettii, että josko sittenkin...mutta...Sitä on vuosien aikaan oppinut niin tuntemaan oman kroppansa, että raskausoireet ovat pelkkkää kuvitelmaa ja toiveajattelua :LOL:

Sitkeästi odotan vielä 5 päivää ja sitten testaan sen negan, vaikka menkat ei alkaisikaan. Nämä Progesteronit vaan pitää menkat pois niin kauan, kun niitä laittelee. Ja lopetuksen jälkeen on Niagaran putous jälleen valtoimenaan.

Tsemppiä kaikille piinailuun, toivotaan paljon plussia lisää tähän meidän pinoon
 
Jannika, pidän täällä kovasti peukkuja sulle ettei olisi KU :flower:
Firefox, täällä samaa fiilikset kuin sulla. Kahdessa viimeisessä PAS:issa kuvittelin itselleni kaikki mahdolliset oireet, jotka sit varmaankin johtui lugeista ja progestronista. Sitä vaan niiiiin kovasti tahtoisi toivoa, että ne olisikin raskausoireita. Mut voihan ne sit oikeasti ollakin, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :hug:
ON, mulla nyt pp4. Ei mitään oireita, paitsi aamuiset yökötykset, jotka johtuu siis lugeista eikä raskaudesta....
 
Huhuu... :wave:

Täällä ollaan samassa jamassa edelleen. Välillä jomottelee ja just semmonen olo että menkat alkaa.. vielä ei oo vuotoa näkyny mutta oottakaahan ku lähden Ouluun lomalle rentoutumaan...
Testiä en oo tehny, enkä tee ennenku pp15 ellei vuotoa.
Testien tuhlausta en harrasta :)
Aamuyöllä heräsin KOVAAN vasemman puolen munasarjan juilimiseen.. ihan karmea kipu!
Aattelin jo, että nytkö mulle tulee se KU-raskaus, josta täällä on puhuttu.
Miten nopeasti tuo KU voi muuttua hengenvaaralliseksi, jos sellanen on? Voisko jo tässä vaiheessa? Vai tulisko myöhemmässä vaiheessa?
En ookkaan pitkään aikaan pelännyt mitään ... :kieh:
Joten on aika taas pelätä :)

Jannika Mä haluan uskoa, että sulla on kaikki hyvin!

Nuppu Tsemppiä piinistelyyn! Samaa täällä mietin, että luget ne oireet aiheuttaa..

Amelie :'( Haleja sulle!! Ihana kun pystyt tässä hetkessä ajattelemaan, että tulevaisuudessa on TOIVOA! Niin se onkin! Minä oon ite aatellut just samaa, et ku tää on ohi niin ehkä joskus sitten. Niin kauan on toivoa kun on elämää!! :heart:

Firefox Tsemppiä piinistelyyn!! Plussauutista odotellessa :)

Mä lähden nyt lomalle Ouluun siis ja saattaa olla että en ole vähään aikaan palstalla..
Mut ehkä se äitin kone jotenkin toimii ja voin käydä sen verran ilmottamas, et vuoto alkoi :)

AURINKOA meille kaikille!

Huurre pp13 :)
 
Huurre - Tuli jotenkin sellainen olo että sulla taitaa noi menkka oireet johtua plussasta :D Tulehan sitten kertomaan ILOuutisia tänne :heart:

ON - hcg puhdas 0..Kiitos siitä :flower: ettei tullu KU:ta ja puolisen tuntia ennenkuin hoitaja soitti alkoi vuotokin uudelleen..Hoitaja sanoi, että 27.7 -->jälkeen alkavista menkoista voi ilmoittautua PAS:siin..katotaan jos vielä silloin mennään kun loma alkaa juuri tuolloin...en viitsi sitten lomaani viettää juoksemalla Naikkarilla ja tikuttamalla ovista...Onhan tässä aikaa..ja nyt on se aika jolloin nollaan pääni näistä hoidoista totaalisesti kesän ajaksi.
Kurkin teidän kuulumisia..ja toivon MONTA PLUSSAA !!!! :heart:

-Jannika-
 
Tähtisäde
:hug: neganneille ja epätoivoisille!

Hyppään nyt tosiaan tästä pinosta pois kun perjantaina pääsen vasta siirtoon (jos sulatukset onnistuvat)!

t. Tähtisäde, joka eilen lääkärillä sai kuulla, että taitaa kokeiden perusteella olla "poor responder" eli mummotaudin yllättämä jo näinkin kypsällä iällä kuin kolmekymmpisenä... Kuraa tulee nyt kyllä ihan huolella niskaan...
 

Yhteistyössä