Hei,
hyvä kun
Puellalla kaikki sitä myöten kunnossa ja oikea ratkaisu varmasti jättää nyt kaikki rehkimiset vähemmälle :hug:
Kuukatri, toivotaan nyt, että kaikki kuitenkin menee sen toisen kanssa mallikkaasti. Sydänäänet kuitenkin löytyivät, se hyvä! Rutistus sinnekin!
Tänään todella pistin merkille, että onhan tuo maha oikeastaan aika iso, johtuneeko sitten tänpäiväisistä vaatteista vai mistä... Nähdään tänään tuttavaperhe, joka ei vielä tiedä, ihan siitä syystä vaan, että viimeksi nähtiin juuri ennen plussatestiä enkä ole puhunut puhelimessakaan heidän kanssaan. Muuten oisin toki kertonut saman tien, niin hekin ovat tehneet eli kertoneet ekan luontevan tilaisuuden tullen. No nyt on meillä eka luonteva tilaisuus kertoa, ja kun nyt kuitenkin ollaan näin pitkällä, että vähän näkyykin jo, jännään vähän, mahtavatko loukkaantua, kun en ole erikseen ottanut yhteyttä asiasta. Meillä siis mies on nyt hoitanut tapaamissuunnittelut, siksi en ole tullut puhuneeksi puhelimessa, eikä mieskään sitten kertonut jostain syystä.
Päivitinpä profiiliin uuden kuvan Antosta ja muokkasin vähän tekstiä. Pitäis useammin jaksaa päivitellä profiilia, virkistää kummasti ja mustakin aina mukava nähdä muiden ajantasaisia profiileja. =)
Poika nukkuu ja mä poden taas jotain ounastelevaa huonoa oloa, samalla jostain tuolta alhaalta kipristelee tai nipistelee tai repii :/ Joko nyt taas pitää syömään mennä, justhan vetäisin kitaani banaanin. Pitäisi siivotakin niitä vieraita varten ja tehdä valmiiksi salaatti ja pihvejä hampurilaisia varten - nam!
Hampurilaisia voisin vetää vaikka kuinka paljon!
Seuraava ei sovi raskaana oleville, lihaa ällöäville kasvissyöjille: Muuten oon viime aikoina yllättäen ollut tavallista ronkelimpi lihan suhteen, vaikka alussa kaikki liha maistui erinomaisesti juuri niin kuin Anttoakin odottaessa. Possu tökkii nyt välillä pahastikin. Voisikohan syynä olla se, että mulla ei ole niin matala hb kuin viime raskaudessa, en siis ehkä tarvitse niin paljon rautaa?
Tässä vielä meitsin tickeri, jotta löytäisin helpommin:
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Kalenteri&year=2008&month=4&day=4&babycount=1
Jaksellaan! :wave: