Heippa!
Enpä ole liiemmälti täällä kirjoitellut viime päivinä, oikein olen ylpeä itsestäni
Pitää nimittäin vähentää tietokoneella olemista. Teidän kirjoituksianne olen kyllä käynyt silti lukemassa :ashamed:
Eilen neuvola, kaikki ok siis mulla, eihän pienestä voi tietää mitään kun sydänääniä ei edes yritetty kuunnella. Hb oli jopa 125, kun olin odottanut jotain järkyn alhaisia lukemia. Painoa tullut tosiaan ihan mukavasti, kolmisen kiloa tai jotain jo :ashamed: =) Multa ei saatu otettua virusvasta-ainetestejä, vaikka molemmista kyynärtaipeista yritettiin - jännitin kai, kun suonet kuulemma pakeni
Ja taipeissa sitten jonkinmoiset mustelmat tänään. Terveyskeskukseen ensi viikolla uuden yrityksen toivossa.
Sain eilen tietää, että serkku(puole)ni odottaa myös huhtivauvaa, la hyvin lähellä omaani =) Kuka tunnistaa itsensä? :wave:
Tosi mahtavaa kuitenkin, esikoisillammekin on pieni ikäero.
Niin, tuosta sisarusten ikäerosta, että tosiaan on jokaisen oma asia. Itse ajattelin ennen esikoisen syntymää, että toinen saisi tulla saman tien. Ei sitten enää siinä vaiheessa tuntunut siltä, kun lapsi oli maailmassa, mutta kun hän oli siinä 9 kk, olisi toinen ollut tervetullut. Siis pientä ikäeroa toivoin, mutta kun ei onnistanut aikaisemmin, niin tulee nyt se 2 v 5 kk sitten. Jossain vaiheessa, oisko ollut, kun poika oli 1 v 6 kk tai niillä main, ajattelin (katkerana?), että hyvä ettei juuri nyt ole toista lasta kehissä, kun oli vähän vaikeampi kausi meidän jäpikällä. Ihan pienellä erolla en ehkä sitten mahdollista kolmatta toivoisi, en tiedä. Silti myönnän, että ilman muuta olisin toivonut toista jo kauan sitten ja varmaan olisin ollut innoissani, vaikka olisi täysin suunnittelematta saanut alkunsa jo esikoisen ollessa parin kuukauden ikäinen.
Täällä pahoinvointi jatkuu ja yllättää usein illalla, jos yritän käydä syömättä nukkumaan. Toissa yönä poika herätti joskus neljältä, ja sitten en tuntiin saanut unta, kun huono olo vaivasi. Pakko oli mennä syömään, sitten helpotti
Ai niin, tervetuloa uusille, ainakin
Marika oli tänne laskeutunut ja oisko
Kuunsillalla jäänyt myös toivottelematta tervetulleeksi. Onnea kaikille tasapuolisesti!