Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
"homotiainen"
Lue UT:n kirjeitä, sieltä näet miten alkuseurakunta sovelsi kristinuskoa käytäntöön.
Homoseksuaalisuus on UT:n listassa jossa luetellaan kadottavat synnit, siinä luettelossa ei mainita sekakuitu-vaatteiden käytöstä.
Sori mutta en aio tuhlata aikaani sellasen p*skan lukemiseen. :) Mutta olen aika satavarma että homouden harjoittaminen ei oo ainoa synti, mikä vanhasta testamentista on uuteen testamenttiin synniksi jääny. On se uus testamenttikin sen verran vanha tarina, että tuskin sekään aivan nykyaikaan sopii.
 
[QUOTE="homotiainen";29740832]Echo sä olet kyllä TYHMÄ! Millä helvetin logiikalla homous ja sukurutsa nyt taas olis millään tasolla sama asia? Siks, että ne on SUN mielestä perverssiä? Katsos ku maailma ei pyöri sun ympärillä.

PS! Odottelen vastausta tuohon yhteen vessanpöntön nuolemiseen liittyvään kysymykseen...[/QUOTE]

Ne on sillä tavalla sama asia, että josset ole kuullut, niin on sisaruspareja jotka rakastavat toisiaan sukupuolisella rakkaudella, vapaasti, toisiaan vahingoittamatta ja varmasti hihkuisivat innosta jos joku sateenkaariparaatin heille järkkäisi.
 
Ei vaihdu keskustelu. Kaksi sisarusta voi vapaaehtoisesti, painostamatta ja ilman vanhempien yllytystä rakastaa toisiaan sukupuolisella rakkaudella.
Mitä, oletko julmuri, et kai meinaa sitä heiltä kieltää??? Sitä muuten puolustettiin tällä palstalla pari viikkoa sitten.

Mä voin jo kuvitella kymmenen vuoden päästä täällä kuoron, joka hyrisee "ei me voida sisarusten välistä rakkautta kieltää! "
Kun ei! Sukurutsaus ei liity mitenkään homoseksuaalisuuteen. Eikä se johda pedofiliaan, eikä se homoseksuaalit ole pervoja raiskaajapedofiilejä, vaikka sitä yrittetään sellaiseksi kääntää. Ja on naurettavaa käyttää homoseksuaalisuuden hyväksymistä slippery slope tyyppisesti eli siten, että aletaan kilpaa huutamaan kaikkea topikkiin:
se johtaa ensin sisarusten väliseen seksiin, sitten insestiin, sitten eläinseksiin, rappioon, murhiin, tappoihin ja lopulta maailmanloppuun. VITTU KABOOM! Kun keskustellaan homoseksuaalisuudesta ja homoudesta (seksistäkin), niin yritä nyt pysyä aiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="homotiainen";29740868]Sori mutta en aio tuhlata aikaani sellasen p*skan lukemiseen. :) Mutta olen aika satavarma että homouden harjoittaminen ei oo ainoa synti, mikä vanhasta testamentista on uuteen testamenttiin synniksi jääny. On se uus testamenttikin sen verran vanha tarina, että tuskin sekään aivan nykyaikaan sopii.[/QUOTE]

Pitääkö sulle olla vaikka 10 vuotta sitten keksitty jumaluus, tai eilen keksitty?

No joo, vänkäämiseksi menee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29740870:
Kun ei! Sukurutsaus ei liity mitenkään homoseksuaalisuuteen. Eikä se johda pedofiliaan, eikä se homoseksuaalit ole pervoja raiskaaja pedofiilejä, vaikka sitä yrittetään sellaiseksi kääntää. Ja on naurettavaa käyttää homoseksuaalisuuden hyväksymistä slippery slope tyyppisesti eli siten, että aletaan kilpaa huutamaan kaikkea topikkiin:
se johtaa ensin sisarusten väliseen seksiin, sitten insestiin, sitten eläinseksiin, rappioon, murhiin, tappoihin ja lopulta maailmanloppuun. VITTU KABOOM! Kun keskustellaan homoseksuaalisuudesta ja homoudesta (seksistäkin), niin yritä nyt pysyä aiheessa.
Kuka tässä on pedofiliasta puhunut? Aikuisista sisaruksista mä puhun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29740873:
No pliiiiiiiis, mihin sitten, kasvi- vai kivikuntaan?
:headwall:

Luitko sä mun listan sen jälkeen, eli jos me otetaan eläimistä mallia homoudessa, niin että missä muussakin pitäisi ottaa mallia? Mennäänkö huomenna väkijoukkoon haistelemaan toistemme takapuolia,muutetaanko sukujuhlat orgioiksi, syödäänkö puolisot parittelun jälkeen?
 
"homotiainen"
Ne on sillä tavalla sama asia, että josset ole kuullut, niin on sisaruspareja jotka rakastavat toisiaan sukupuolisella rakkaudella, vapaasti, toisiaan vahingoittamatta ja varmasti hihkuisivat innosta jos joku sateenkaariparaatin heille järkkäisi.
No onhan noita heteroitakin jotka hihkuvat innoissaan kun paraateja järkkäillään. Hetero Pridessakin huimat nelisenkymmentä heteroa innoissaan heteroudesta.

Tää oli hemmetin turha kommentti mut mun pointti oli se, että kai sä tajuat kuinka tyhmä sun vastaukses oli? En edelleenkään hahmota yhtäläisyyttä homouden ja sukurutsauksen välillä.
 
ärsyttävää
Echo, se mitä sanot homoudesta on häpeällistä. Psykologian liitto on jo sanonut oman kantansa että "eheyttäminen" on haitaksi psyykelle.

Lisäksi, mikä sinä olet tuomitsemaan? Et sinä ole kukaan välittämään jumalan sanaa, nyt nostat tyttö itsesi jonnekin mihin et kuulu. Jumala ei ole antanut ihmisille lupaa tuomita toisiaan, hän tekee sen itse. Mutta tietysti omat paheet voi tehdä jumalan nimeen, eikö vain? Jos todella tekisit niin kuin jumala toivoo, sinä levittäisit rakkautta. Nyt olet vain pahainen pieni lunttu joka puhuu omia pahojaan ja naamioituu jumalan selän taakse.

SINÄ PIDÄT HOMOUTTA PAHANA KOSKA OLET KUSIPÄÄ. Samoin kaikki muut homovastaiset, kuten homofoobikot. Ei se ole pelkoa, se on vain yksinkertaisesti kusipäisyyttä.

Täällä maapallolla on ihan oikeita ongelmia. Tiedätkö esim. kuinka paljon lapsia kuolee, elää kadulla, raiskataan jne. joka päivä? Ja sinä jumalan sanansaattaja keskityt homoihin. Olet kyllä yhdenlainen typerys.
 
[QUOTE="homotiainen";29740886]No onhan noita heteroitakin jotka hihkuvat innoissaan kun paraateja järkkäillään. Hetero Pridessakin huimat nelisenkymmentä heteroa innoissaan heteroudesta.

Tää oli hemmetin turha kommentti mut mun pointti oli se, että kai sä tajuat kuinka tyhmä sun vastaukses oli? En edelleenkään hahmota yhtäläisyyttä homouden ja sukurutsauksen välillä.[/QUOTE]

Miten heteropridet tähän liittyy? Juu, olen tyhmä...
 
Aika paljon väittelyä ja mielipiteitä tämä asia on aiheuttanut. Tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, ja niiden esille tuomiseen - vahvastikin. Näin virtuaalisesti on toki helppoa asettaa sanansa niin, että joku toinen mahdollisesti pahoittaa mielensä. Mielipiteitään voi ja kannattaakin puolustaa, jos sen kokee itselleen ja ideologialleen tärkeäksi. Se on myös eräänlaista itsensä "eheyttämistä" ;) Joka tapauksessa, mukavaa ja iloisempaa illan jatkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"vieras."
Homoseksuaalisuus on UT:n listassa jossa luetellaan kadottavat synnit, siinä luettelossa ei mainita sekakuitu-vaatteiden käytöstä.
1. Kor 6:9 mukaan seuraavat päätyvät kadotukseen:

- Siveettömyyden harjoittajat
- Portot ja porttoihin yhtyvät
- Epäjumalien palvelijat
- Avionrikkojat
- Miesten kanssa makaavat miehet
- Varkaat
- Juomarit
- Pikkaajat
- Riistäjät

Tekemällä parannuksen pelastuu. Homoudesta kannattaa parantua ajoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää;29740890:
Echo, se mitä sanot homoudesta on häpeällistä. Psykologian liitto on jo sanonut oman kantansa että "eheyttäminen" on haitaksi psyykelle.

Lisäksi, mikä sinä olet tuomitsemaan? Et sinä ole kukaan välittämään jumalan sanaa, nyt nostat tyttö itsesi jonnekin mihin et kuulu. Jumala ei ole antanut ihmisille lupaa tuomita toisiaan, hän tekee sen itse. Mutta tietysti omat paheet voi tehdä jumalan nimeen, eikö vain? Jos todella tekisit niin kuin jumala toivoo, sinä levittäisit rakkautta. Nyt olet vain pahainen pieni lunttu joka puhuu omia pahojaan ja naamioituu jumalan selän taakse.

SINÄ PIDÄT HOMOUTTA PAHANA KOSKA OLET KUSIPÄÄ. Samoin kaikki muut homovastaiset, kuten homofoobikot. Ei se ole pelkoa, se on vain yksinkertaisesti kusipäisyyttä.

Täällä maapallolla on ihan oikeita ongelmia. Tiedätkö esim. kuinka paljon lapsia kuolee, elää kadulla, raiskataan jne. joka päivä? Ja sinä jumalan sanansaattaja keskityt homoihin. Olet kyllä yhdenlainen typerys.
No haastatellaan suakin. Päivää, mikä on teidän jumaluutenne nimi? Jos sulla on pullamössöjumala niin miksi hän antaa tapahtua niin paljon pahaa? Btw, niin kristinuskon Jumalakin antaa mutta Hän ei ole pullamössö.

Sitten tuo homouden puolustajien aina väärä kommentti: Missä olen sanonut että KESKITYN homouteen? Tietysti puhun homoudesta homoketjussa, mutta olen muissa ketjuissa tuominnut täällä palstalla monia muitakin syntejä.
Mulla on omat synnit joka päivä mielessäni, myös ne ovat kadottavia, justhan olen puhunut riippuvuuksiin taipuvaisuudesta, jne.
 
"Jesus"
Tietysti puhun homoudesta homoketjussa, mutta olen muissa ketjuissa tuominnut täällä palstalla monia muitakin syntejä.
Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
1. Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
 
ffgfd
No haastatellaan suakin. Päivää, mikä on teidän jumaluutenne nimi? Jos sulla on pullamössöjumala niin miksi hän antaa tapahtua niin paljon pahaa? Btw, niin kristinuskon Jumalakin antaa mutta Hän ei ole pullamössö.

Sitten tuo homouden puolustajien aina väärä kommentti: Missä olen sanonut että KESKITYN homouteen? Tietysti puhun homoudesta homoketjussa, mutta olen muissa ketjuissa tuominnut täällä palstalla monia muitakin syntejä.
Mulla on omat synnit joka päivä mielessäni, myös ne ovat kadottavia, justhan olen puhunut riippuvuuksiin taipuvaisuudesta, jne.
Puhuin ihmisistä ja heidän toimistaan, en jumalien. Haastellaan sua. Oletko mielummin ihminen joka aiheuttaa pahaa, koska haluat itsekkäästi pelastua..

vai ihminen joka saa aikaan hyvää, ehkä joutuen kuitenkin itse kadotukseen?

Nyt olet nimittäin itsekäs ja aiheutat pahaa, ihan vain korostaakseni jotta varmasti tajuat.
 
"vieras."
Tietysti se että mulla heräsi mieshingut isommalla volyymillä tarkoitti myös sitä että ne piti kohdistaa mun mieheen. Mutta seksuaalisuus on vähän kuin karkaileva mopo, ja mä kuolasin ensi alkuun melkein kaikkia miehiä.

No juu. Se asetelma on seksuaaliselta suuntautumiselta nyt terveempi, mutta uskollisuus on isompi haaste kuin ennen.
Ennen: himoitsin naisia+omaa miestä, laimeasti muita miehiä
Nyt:himoitsen omaa miestä + melkein kaikkia kaksilahkeisia.

Eli Jumala katsoo, että nyt se Echo on terveempi mutta uskollisuuden kanssa saa pitää päänsä kylmänä. :D Eli perusheteron ongelmat. Noo, meillä on miehen kanssa uskollisuutta puolin ja toisin - ja voihan sitä ajatella että olin ennenkin jonkin sortin uskoton miehelleni, kun himoitsin naisia.
Jumala katsoo että sä olet nyt terveempi, kun vaihdoit synnistä toiseen. Siis niistä synneistä, jotka ovat kaikki samanarvoisia. Sinähän puhut Echo nyt paskaa. Tai sitten sinä näytät raamatusta sen kohdan, jossa jumala sanoo, että on hyvä vaihtaa synti toiseen syntiin.
 
:headwall:

Luitko sä mun listan sen jälkeen, eli jos me otetaan eläimistä mallia homoudessa, niin että missä muussakin pitäisi ottaa mallia? Mennäänkö huomenna väkijoukkoon haistelemaan toistemme takapuolia,muutetaanko sukujuhlat orgioiksi, syödäänkö puolisot parittelun jälkeen?
Se ois hienoa jos ihminen ottaisi muista lajeista mallia. Mikään toinen laji ei ole näin hukassa.

PS. Älä kuvaile teidän sukukokousta, meitä ei kiinnosta.
 
"vieras."
Ne on sillä tavalla sama asia, että josset ole kuullut, niin on sisaruspareja jotka rakastavat toisiaan sukupuolisella rakkaudella, vapaasti, toisiaan vahingoittamatta ja varmasti hihkuisivat innosta jos joku sateenkaariparaatin heille järkkäisi.
Sinähän voit järjestää. Näähän on teidän uskovaisten juttuja nämä sukulaisten kanssa lisääntymiset. Siitähän koko raamatun ihmiskunta sai alkunsa. Ja sitten uudestaan Nooan perheen kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
"homotiainen"
Miten heteropridet tähän liittyy? Juu, olen tyhmä...
Ihan yhtälailla kuin tää sun kommentti siitä miten homous ja sukurutsaus liittyy toisiinsa: "Ne on sillä tavalla sama asia, että josset ole kuullut, niin on sisaruspareja jotka rakastavat toisiaan sukupuolisella rakkaudella, vapaasti, toisiaan vahingoittamatta ja varmasti hihkuisivat innosta jos joku sateenkaariparaatin heille järkkäisi."
 
"vieras."
Lue UT:n kirjeitä, sieltä näet miten alkuseurakunta sovelsi kristinuskoa käytäntöön.
Homoseksuaalisuus on UT:n listassa jossa luetellaan kadottavat synnit, siinä luettelossa ei mainita sekakuitu-vaatteiden käytöstä.
Paavalin "lista" ei ole kattava lista vaan yhteen puheeseen poimittuja esimerkkejä.

Kaikki VTssä mainitut synnyt ovat yhä edelleen syntejä, kymmenestä käskystä ja sekakuitu-vaatteista lähtien.
 

Yhteistyössä