Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hän";29740688]Voin lohduttaa, että se on aika paljon geeneissä mitä himoitset ja mitä et. Itse jos olisin naisiin päin kallistunut, en voisi uskoa voivani opetella heteroksi. Ja päin vastoin, minusta ei saa lesboa tekemälläkään. Toisaalta, jos joku tulisi manipuloimaan ajatuksiani ja tunne-elämääni, ja vakuuttaisi että Jumalan tahto on, että olen vain naisten kanssa, niin Luoja paratkoon niitä naisia :( Minusta olisi siinä tapauksessa tehty käännynnäinen ja rakkaustoiveeni ja haaveeni olisi asetettu kohdistumaan jonnekin, minne ne eivät luonnostaan kuulu tai ohjaudu. Eikö siinä ole vähän samaa asetelmaa, kun yritetään uskonnon nimissä eheyttää lesbot ja homot heteroiksi?[/QUOTE]

Jätetään välistä ne manipuloivat ihmiset pois. Mitä jos on olemassa Jumala joka haluaa meiltä heteroutta?
 
Mutta summa summarum, vaihtakaa rakkaudellisten, viisaiden ja suvaitsevien homolausuntojen tilalle sana sukurutsa (vapaaehtoinen, aikuisiällä harrastettu) niin sit käydään toinen keskustelu.

- Nääh, sekin on kohta herkkää ja ihanaa teidän mielestä.
 
Mutta summa summarum, vaihtakaa rakkaudellisten, viisaiden ja suvaitsevien homolausuntojen tilalle sana sukurutsa (vapaaehtoinen, aikuisiällä harrastettu) niin sit käydään toinen keskustelu.

- Nääh, sekin on kohta herkkää ja ihanaa teidän mielestä.
Kai nyt sen hoksaat, että jos vaihtaa puheenaihetta, niin silloin kyseessä on nimenomaan eri keskustelu?
 
Jumalahan on jokaisen meistä luonut! Miten tuon nyt unohdat? Echo oon vähän pettynyt suhun tän ketjun osittain lukeneena :(
Hmmm no mä en olekaan täällä ketään miellyttääkseni. :D Niin, Jumala on luonut minut: ihan kivan paketin mutta myös -addin, pervon, riippuvaisuuksiin taipuvaisen naisen. Pitääkö mun nyt nuo kaikki jälkimmäisetkin toteuttaa?

Teologisesti tämä menee niin, että uskovat näkee vasta Taivaassa sen miksi Jumala on meidät tarkoittanut. Mutta nyt ollaan tässä maailmassa syntiinlankeemuksen jäljiltä myös perimältämme vaurioituneita, mutta jo tässä ajassa meidän on hyvä tavoittaa sitä tervettä ja alkuperäistä minää.
 
[QUOTE="Hän";29740719]Jumala on meissä kaikissa, aina ja kaikkialla. Jumala on rakkaus. Jumalan tärkein tehtävä on katsoa ja varmistaa, että me ihmiset opimme rakastamaan toisiamme ja olemaan tuomitsematta.[/QUOTE]

Oletko sä siis Jumala? Vou.
 
Hmmm no mä en olekaan täällä ketään miellyttääkseni. :D Niin, Jumala on luonut minut: ihan kivan paketin mutta myös -addin, pervon, riippuvaisuuksiin taipuvaisen naisen. Pitääkö mun nyt nuo kaikki jälkimmäisetkin toteuttaa?

Teologisesti tämä menee niin, että uskovat näkee vasta Taivaassa sen miksi Jumala on meidät tarkoittanut. Mutta nyt ollaan tässä maailmassa syntiinlankeemuksen jäljiltä myös perimältämme vaurioituneita, mutta jo tässä ajassa meidän on hyvä tavoittaa sitä tervettä ja alkuperäistä minää.
jaa a no voihan sitä koittaa ehkäistä ja estää omasta mielestään tärkeitä asioita; jos rakkaus kahden vapaan aikuisen ihmisen välillä on yksi niistä niin senkus =D Ketä kiinnostaa mitä muut tekee lakanoidensa välissä ja miten ihmeessä se vaikuttaa sinuun negatiivisesti että toiset on rakastuneita ja onnellisia? Ja miten se taas vaikuttaisi KOKO yhteiskuntaan, jos homoseksuaalien rakkaus tuomittaisiin ja heitä jopa syrjittäisiin? Lisää hyvinvointia? ;) Nyt on pakko sanoa, että näkyy tämä sukupolviero :D Ei mun ikäisissä ajatella noin poikkeusetta koskaan.
 
Kai nyt sen hoksaat, että jos vaihtaa puheenaihetta, niin silloin kyseessä on nimenomaan eri keskustelu?
Ei vaihdu keskustelu. Kaksi sisarusta voi vapaaehtoisesti, painostamatta ja ilman vanhempien yllytystä rakastaa toisiaan sukupuolisella rakkaudella.
Mitä, oletko julmuri, et kai meinaa sitä heiltä kieltää??? Sitä muuten puolustettiin tällä palstalla pari viikkoa sitten.

Mä voin jo kuvitella kymmenen vuoden päästä täällä kuoron, joka hyrisee "ei me voida sisarusten välistä rakkautta kieltää! "
 
[QUOTE="Hän";29740776]En. Mutta minullakin on Hänen antamansa sielu ja rakkaus.[/QUOTE]

Ja mikäs on sun jumaluuden nimi, onko historiaa, cv:tä, millaista porukkaa on hänen yliluonnollisessa maailmassa?
 
"homotiainen"
Banned by the Bible | 76 things banned in Leviticus

Eläthän itse kaikkien raamatun ohjeiden ja kieltojen mukaan? Kurjaa olisi nimittäin se, jos uskovaiset valikoisivat saarnattavikseen raamatusta vain ne kohdat ja synnit, jotka heidän agendaansa sopivat. Onneksi tästä ei varmaan ole kysymys?
Just näin! Mun mielestä on todella vastenmielistä miten tekopyhiä nää uskikset on, jotka perustelee mielipiteensä asioista vedoten raamattuun ja samalla kylmän viileesti ignooraa täysin miljoona muuta raamatun "sanomaa". Jos on pakko mongertaa sitä "raamattu sitä, raamattu tätä" mantraa, niin eläkää nyt sitten jumalauta muutenkin sen raamatun mukaan. Ikinä en ole kuullut hyvää syytä tähän miksi homous voi olla väärin koska raamatussa sanotaan näin, mutta muuten voidaan elää miten lystätään.

Ja koko eheytymis sana muutenkin on yksi suuri valhe. Ei kukaan homoudesta eheydy. Homo on homo ja silläsipuli. Eheytyneet homot on yhteiskunnan, läheisten tai uskonlahkojen aivopesemiä valheessa eläjiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ei vaihdu keskustelu. Kaksi sisarusta voi vapaaehtoisesti, painostamatta ja ilman vanhempien yllytystä rakastaa toisiaan sukupuolisella rakkaudella.
Mitä, oletko julmuri, et kai meinaa sitä heiltä kieltää??? Sitä muuten puolustettiin tällä palstalla pari viikkoa sitten.

Mä voin jo kuvitella kymmenen vuoden päästä täällä kuoron, joka hyrisee "ei me voida sisarusten välistä rakkautta kieltää! "
Ei, homoseksuaalisuuden hyväksyminen ei ole sama asia kuin sukurutsan hyväksyminen. Vaikka sinä kuinka toistelisit että on.

Aivan yhtälailla minä voisin heittää, että "Echo, uskotko Jumalaan?" Ja sitten kun sinä vastaat että kyllä, niin sanoisin vain että "No vaihdetaanpa nyt siihen tilalle Allah!". Ja sitten hihkuisin kuinka sinä olet sanonut, että uskot islamiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
jaa a no voihan sitä koittaa ehkäistä ja estää omasta mielestään tärkeitä asioita; jos rakkaus kahden vapaan aikuisen SISARUKSEN välillä on yksi niistä niin senkus =D Ketä kiinnostaa mitä muut SISARUKSET tekee lakanoidensa välissä ja miten ihmeessä se vaikuttaa sinuun negatiivisesti että toiset on rakastuneita ja onnellisia? Ja miten se taas vaikuttaisi KOKO yhteiskuntaan, jos SISARUSTEN rakkaus tuomittaisiin ja heitä jopa syrjittäisiin? Lisää hyvinvointia? ;) Nyt on pakko sanoa, että näkyy tämä sukupolviero :D Ei mun ikäisissä ajatella noin poikkeusetta koskaan.
Sori, mä muutin tuon sun tekstin jo kaikkien puolesta etukäteen, helpotin hyvää hyvyyttäni teidän tulevien teesienne laatimista. :D

(Juu tiedän olevani ärsyttävä.)
 
Ja mikäs on sun jumaluuden nimi, onko historiaa, cv:tä, millaista porukkaa on hänen yliluonnollisessa maailmassa?
Tässä historiaa ja CV:tä. Kone oli kirjannut mut ulos kun pidin hetken tauon tästä ketjusta, kun olin vastaamassa toistamiseen huomasin että en ollut enää kirjautuneena.

"En jaksa lukea mitä täällä vauhkotaan asiasta, mutta kannattaa lukea Ricky Martinin elämänkerta "Minun tarinani". Mies on erittäin älykäs henkisesti, sielultaan herkkä ja hän kokee olevansa aidoimmillaan homoseksuaalina. Hän on kyllä rakastanut aiemmin myös paria naista elämässään, ja ollut jopa intohimoisessa suhteessa heidän kanssaan. Tässä voisi nyt spekuloida, onko Ricky Martin mahdollisesti kuitenkin bi? Jaa- a, mene ja tiedä. Tärkeintä lienee, että hänen on nyt hyvä olla. Kuten olisi suotavaa jokaiselle. Ja tähän sitten lopuksi se Amen.

P.s. Uskallan olla ironinen aiheen suhteen, koska olen joskus ollut useita vuosia fundispiireissä Vai olisko sarkasmi osuvampi ilmaus."

Voin vakuuttaa kunnian ja omatunnon kautta, että olen sama henkilö. Ja monenlaista on porukkaa tuolla "yliluonnollisissa" kuten ihan maanpäällisissäkin atmosfääreissä:)
 
Ei, homoseksuaalisuuden hyväksyminen ei ole sama asia kuin sukurutsan hyväksyminen. Vaikka sinä kuinka toistelisit että on.

Aivan yhtälailla minä voisin heittää, että "Echo, uskotko Jumalaan?" Ja sitten kun sinä vastaat että kyllä, niin sanoisin vain että "No vaihdetaanpa nyt siihen tilalle Allah!". Ja sitten hihkuisin kuinka sinä olet sanonut, että uskot islamiin.
Mutta kun oikeasti on vapaaehtoisesti toisiaan rakastavia veljiä ja sisaria.
Miksi sua nyppii se mitä he tekevät lakanoidensa välissä?
Mitä sulle kuuluu heidän seksielämänsä, jos ehkäisystä pidetään huolta?
 
Sori, mä muutin tuon sun tekstin jo kaikkien puolesta etukäteen, helpotin hyvää hyvyyttäni teidän tulevien teesienne laatimista. :D

(Juu tiedän olevani ärsyttävä.)
Lähinnä kehno väittelijä. Tuo on suurinpiirtein yhtä tasokasta kuin se, kun lapsena huijattiin joku sanomaan kakka tms, ja sitten hihiteltiin porukalla.
 
Tässä historiaa ja CV:tä. Kone oli kirjannut mut ulos kun pidin hetken tauon tästä ketjusta, kun olin vastaamassa toistamiseen huomasin että en ollut enää kirjautuneena.

"En jaksa lukea mitä täällä vauhkotaan asiasta, mutta kannattaa lukea Ricky Martinin elämänkerta "Minun tarinani". Mies on erittäin älykäs henkisesti, sielultaan herkkä ja hän kokee olevansa aidoimmillaan homoseksuaalina. Hän on kyllä rakastanut aiemmin myös paria naista elämässään, ja ollut jopa intohimoisessa suhteessa heidän kanssaan. Tässä voisi nyt spekuloida, onko Ricky Martin mahdollisesti kuitenkin bi? Jaa- a, mene ja tiedä. Tärkeintä lienee, että hänen on nyt hyvä olla. Kuten olisi suotavaa jokaiselle. Ja tähän sitten lopuksi se Amen.

P.s. Uskallan olla ironinen aiheen suhteen, koska olen joskus ollut useita vuosia fundispiireissä Vai olisko sarkasmi osuvampi ilmaus."

Voin vakuuttaa kunnian ja omatunnon kautta, että olen sama henkilö. Ja monenlaista on porukkaa tuolla "yliluonnollisissa" kuten ihan maanpäällisissäkin atmosfääreissä:)
No kerropa yliluonnollisesta porukasta tarkemmin.
Jos jaksat niin kerro toki mitä sun Jumalasi meinaa tehdä esim. maapallolle tulevaisuudessa?
 
Mutta kun oikeasti on vapaaehtoisesti toisiaan rakastavia veljiä ja sisaria.
Miksi sua nyppii se mitä he tekevät lakanoidensa välissä?
Mitä sulle kuuluu heidän seksielämänsä, jos ehkäisystä pidetään huolta?
Mää edelleen toistan, että ei ne muutu samaksi sitä toistelemalla. Mikäli olet tuota mieltä, niin se on sitten sen toisen keskustelun paikka, jonka jo mainitsit :)
 
"homotiainen"
Echo sä olet kyllä TYHMÄ! Millä helvetin logiikalla homous ja sukurutsa nyt taas olis millään tasolla sama asia? Siks, että ne on SUN mielestä perverssiä? Katsos ku maailma ei pyöri sun ympärillä.

PS! Odottelen vastausta tuohon yhteen vessanpöntön nuolemiseen liittyvään kysymykseen...
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
No kerropa yliluonnollisesta porukasta tarkemmin.
Jos jaksat niin kerro toki mitä sun Jumalasi meinaa tehdä esim. maapallolle tulevaisuudessa?
Miten niin mun Jumalani? Tietääkseni meillä kaikilla on sama Luoja ja alkuperä, ei sulla ole eri Jumalaa kuin mulla. Maapallon tulevaisuus on annettu pitkälti meidän ihmisten käsiin, voimme omilla teoillamme vaikuttaa siihen miten maapallo voi. Ja miten lähimmäiset voivat. Jokainen voi kantaa kortensa kekoon, jokainen ajallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="homotiainen";29740792]Just näin! Mun mielestä on todella vastenmielistä miten tekopyhiä nää uskikset on, jotka perustelee mielipiteensä asioista vedoten raamattuun ja samalla kylmän viileesti ignooraa täysin miljoona muuta raamatun "sanomaa". Jos on pakko mongertaa sitä "raamattu sitä, raamattu tätä" mantraa, niin eläkää nyt sitten jumalauta muutenkin sen raamatun mukaan. Ikinä en ole kuullut hyvää syytä tähän miksi homous voi olla väärin koska raamatussa sanotaan näin, mutta muuten voidaan elää miten lystätään.

Ja koko eheytymis sana muutenkin on yksi suuri valhe. Ei kukaan homoudesta eheydy. Homo on homo ja silläsipuli. Eheytyneet homot on yhteiskunnan, läheisten tai uskonlahkojen aivopesemiä valheessa eläjiä![/QUOTE]

Lue UT:n kirjeitä, sieltä näet miten alkuseurakunta sovelsi kristinuskoa käytäntöön.
Homoseksuaalisuus on UT:n listassa jossa luetellaan kadottavat synnit, siinä luettelossa ei mainita sekakuitu-vaatteiden käytöstä.
 

Yhteistyössä