Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
oma kokemus
Ei tee hallaa. Mä pystyn rakastamaan ihmistä niin että hän ei huomaakaan etten hyväksy hänen suuntaustaan/elämäntyyliään. Häihinsä en tule koska Jumalakaan ei heidän liittoaan siunaa, mutta opetan hänet hyväksymään myös mun hyväksymättömyyden.
Sinä luulet, ettei huomaa. Monet asiat vaietaan hiljaisiksi, lapset huomaavat aina enemmän kuin aikuiset luulevat. Kannattaa ymmärtää se, eikä edes elätellä sellaisia mielikuvia, ettei toinen huomaa.
 
säpäle harmaana
Jahas, vastasit kuitenkin. Eli et tiedä mikä on perverssiä.

No, jos on kaksi sisarusta jotka aivan omasta halustaan ja täysi-ikäisinä haluavat mennä naimisiin keskenään, niin onko se perverssiä? Oletetaan että heillä ehkäisy on todella hyvin hoidettu.
Juu on perverssiä. Mutta jos tilanteessa ei aidosti ole mitään, mikä voisi ketään missään vaiheessa vahingoittaa, niin mikäs minä olen heitä tuomitsemaan.
 
heterohko
Ei tee hallaa. Mä pystyn rakastamaan ihmistä niin että hän ei huomaakaan etten hyväksy hänen suuntaustaan/elämäntyyliään. Häihinsä en tule koska Jumalakaan ei heidän liittoaan siunaa, mutta opetan hänet hyväksymään myös mun hyväksymättömyyden.

Eikä homous mihinkään kokonaan lähde, kuten ei addius ja muu kakkeli minusta, kuten muut pervot ajatukset...en ole väittänytkään että paraneminen olisi yhtä vahvaa kuin umpiheteron heterous.

Mutta silti suunta on terveyttä, eheyttä kohti. Vaikka yhtä helppoa ei ole kuin umpiheterolla niin on ihanampaa kun suunta on oikea, ja on sopu Jumalan, luojani ja tekijäni kanssa. Sitä ei bisseyden toteuttaminen voita. :heart:
:O

Mä niin toivon, että lapsesi muuttavat ajoissa pois luotasi ja saavat elää EHYEN, oikeasti itsensä hyväksyvän ja seksuaalisesti vapautuneen elämän.
 
Nimenomaan. On olemassa loputtomasti esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat väittäneet "eheytyneensä", mutta myöhemmin myöntäneet olevansa yhä homoja. Välissä hankittu perhe, joka sitten jää kun totuus ollaan valmiita myöntämään.
Eikä vain se, vaan myös se, että ihmiset etsii seksuaalisuuttaan, jotkut on heteroita, toiset homoja kolmannet bi, joillakin ei ole minkäänlaista seksuaalista halua oli kyse mistä tai kenestä vaan.

Helppohan se on näiden jeesusten kanssa epäillä itseään kun ei ole edes löytänyt itseään. Sitten joku tarjoaa feikkiä ratkaisua asiaan "ole kuin muut niin olet 'ehjä'"

Pahimman luokan manipulointia. Otetaan ihminen joka on herkkä ja vaikeassa elämäntilanteessa ja kerrotaan sille mitä sen kuuluu ajatella ja tehdä elämässään.

Koska sitä se on, manipulointia herkässä tilanteessa, kun yrität keksiä kuka olet ja miten ajattelet asioista. Samat ihmiset jotka sylkee homouden suuntaan esittävät ymmärtäväisiä ja tukevia NIIN KAUAN kun vaan heität sen homostelun nurkkaan ja tunnustat että heterohan olinkin oikeasti.

Ei se seksuaalinen suuntautuminen muutu siitä että julistautuu joksikin. Mutta itsensä kusettamisesta uskovaisilla on pitkä kokemus, joten ihan luonnollista että tukevat siinä myös muita ja ovat erittäin innokkaita puuttumaan toisten yksityisiin asioihin. Koska raamattu!
 
säpäle harmaana
Ei tee hallaa. Mä pystyn rakastamaan ihmistä niin että hän ei huomaakaan etten hyväksy hänen suuntaustaan/elämäntyyliään. Häihinsä en tule koska Jumalakaan ei heidän liittoaan siunaa, mutta opetan hänet hyväksymään myös mun hyväksymättömyyden.

Eikä homous mihinkään kokonaan lähde, kuten ei addius ja muu kakkeli minusta, kuten muut pervot ajatukset...en ole väittänytkään että paraneminen olisi yhtä vahvaa kuin umpiheteron heterous.

Mutta silti suunta on terveyttä, eheyttä kohti. Vaikka yhtä helppoa ei ole kuin umpiheterolla niin on ihanampaa kun suunta on oikea, ja on sopu Jumalan, luojani ja tekijäni kanssa. Sitä ei bisseyden toteuttaminen voita. :heart:
Juu sinä et ole väittänyt, mutta ne, joiden puolesta tässä nyt haluat puhua, väittävät. Eli koko eheytystouhu on pelkkää silmälumetta ja mukautumista, mutta silti Jumala pystyy ihan mihin vain. Eiku..
 
vierasa
Echolle pitää antaa propsit siitä että toisin kuin suurin osa uskovaisista hän myöntää suoraan että ei se homous mihinkään katoa, kyse on vain siitä että opitaan tukahduttamaan osa minuutta.
 
Toki voinee hetken miettiä sitäkin miten tyhjä on itse uskovaisen elämä, kun pitää yrittää iskeä toisella tavalla eläviä. Asia mikä ei ole keneltäkään pois.

Vai onko siellä taivasten valtakunnassa niin kova jäsenpula tätä nykyä, että pitää väkisin värvätä.
 
Echolle pitää antaa propsit siitä että toisin kuin suurin osa uskovaisista hän myöntää suoraan että ei se homous mihinkään katoa, kyse on vain siitä että opitaan tukahduttamaan osa minuutta.
Häh? Propsit siitä, että itsestäänselvän asian myöntää? Annetaanko papukaija-merkki vielä siitä, että väittää olevansa jonkintasoinen riutuva biseksuaali joka on "eheytynyt"? Onhan sentään uskova tai ainakin esiintyy sellaisena.
 
ggl
Kyllä tämäkin ketju vaan todistaa sen millainen perverssi seksikeskeinen sairaus uskovaisuus on. Yleensä tuollaista itsensä rajoittamista, ahdistumista, ajatusten kieltämistä ja sen sellaista sanotaan pakko-oireiseksi häiriöksi tai muuksi mielenterveysongelmaksi, mutta minkäs teet. Helpompaa olisi hyväksyä itsensä ja elää vapaata ja hauskaa elämää juuri niillä korteilla kuin on saanut ja keskittyä nauttimaan ainokaisesta elämästänsä jatkuvan itsensä kieltämisen sijaan. Mutta onneksi se ei ole minun ongemani, minä olen eheytynyt ja elän "perversioineni" rikasta ja vakaata elämää, eikä mikään piirre itsessä kiusaa vaikka ne olisivat muiden mielestä miten raflaavia, homoja tai ällöjä. Kaippa se ero on siinä, että se minun taivasten valtakunta on jo täällä kun kaikki on niin hyvin, uskovaiset odottavat sitä turhaan elämänsä ajan. Ajanhaaskausta, sanon minä, mutta jokainen tehkööt elämällänsä juuri niin turhia asioita kuin haluavat.
 
"Oma kokemus". Sen mitä itseäni tunnen niin mä en vaikene mistään asioista, myöskään meidän perheessä. Mä voisin kuvitella että sanon ja selitän sen "rakastan sua aina mutta en tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutesi toteuttamista" pari kertaa tuon lapsen nuoruuden aikana, rauhallisesti ja pitkien keskustelujen kanssa, mutta muuten en tuota lasta vaivaa, jos hän ei halua puhua tuntemuksistaan minulle (toivon että meillä keskusteluyhteys säilyy). Sen valmistan ja sanon jo vuosia etukäteen etten tule hänen häihinsä, mutta pariskunnan otan aina vastaan ja lapsenlapsille olen mummo siinä missä muutkin.

Mä haluan opettaa hänet oikeaan uskonnonvapauteen, siihen että suvaitaan suvaitsemattomatkin.

Mutta eipä vävy ja miniä ole aina muillekaan anopille mieluisia. Kaverini perheessä puidaan sitä kun täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleva tyttö on alkanut seukata kaksi kertaa vanhemman etelän miehen kanssa. Tai että kuinka kohdata joku auervaara vävy ja miniä josta näkee että tuo tulee aiheuttamaan sydänsuruja omalle lapselle. Siinä yritetään olla sovussa vaikkei kaikkea hyväksytäkään. On sitä muillakin miettimistä.
 
Säpäle: mä en ole tutustunut kristillisiin homoeheytysohjelmiin, mutta sitä en ihmettele että takapakkia tulee eheytyjillä, jos
-homoseksuaalisuutta väitetään pelkästään psyyken häiriöksi eikä oteta geenejä/raskausaikaa tms.huomioon
-oletetaan että parantunut homo on semmoinen jolla koskaan ei tule taipumusta enää homouteen.

Eihän nuo kaksi väitettä toimi muidenkaan syntien kanssa, osa syntilajeista on geeneissä/aivorakenteissa (esim. alkoholismi) eikä niistäkään häröilyistä koskaan parane 100%:sesti.
 
student
Jotkut homoutta puolustavat ihmiset ovat väittäneet, että Sodoman miesten synti olisi raiskaus tai häpäisy eikä homouden harjoittaminen. Tälle ei kuitenkaan löydy mitään pohjaa Raamatusta. Sodoman miehet halusivat maata Lootin vieraiden kanssa, mitä Loot ja Herra pitivät ehdoitta syntinä. Loot ei missään vaiheessa viitannut raiskaukseen tai väkivaltaan, vaikka miehet Lootin kommentista ärtyneenä käyttäytyivät aggressiivisesti. Herra hävittikin Sodoman sen syntien tähden, joista homoseksuaalisuuden toteuttaminen oli yksi räikeimmistä.

Entä muuttuiko tämä asia, Jumalan luomistahto, lain antamisen ja liiton asettamisen myötä? No ei muuttunut! Roomalaiskirjeessä kirjoitetaan: "Lain tehtävänä on opettaa tuntemaan, mitä synti on." Ja tämän laki todella tekee. Se ilmaisee Jumalan tahdon ja osoittaa sen, mikä on syntiä:
"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko. Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista. Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne." (3. Moos. 18:22-24)
 
"vieraana"
"Oma kokemus". Sen mitä itseäni tunnen niin mä en vaikene mistään asioista, myöskään meidän perheessä. Mä voisin kuvitella että sanon ja selitän sen "rakastan sua aina mutta en tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutesi toteuttamista" pari kertaa tuon lapsen nuoruuden aikana, rauhallisesti ja pitkien keskustelujen kanssa, mutta muuten en tuota lasta vaivaa, jos hän ei halua puhua tuntemuksistaan minulle (toivon että meillä keskusteluyhteys säilyy). Sen valmistan ja sanon jo vuosia etukäteen etten tule hänen häihinsä, mutta pariskunnan otan aina vastaan ja lapsenlapsille olen mummo siinä missä muutkin.

Mä haluan opettaa hänet oikeaan uskonnonvapauteen, siihen että suvaitaan suvaitsemattomatkin.

Mutta eipä vävy ja miniä ole aina muillekaan anopille mieluisia. Kaverini perheessä puidaan sitä kun täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleva tyttö on alkanut seukata kaksi kertaa vanhemman etelän miehen kanssa. Tai että kuinka kohdata joku auervaara vävy ja miniä josta näkee että tuo tulee aiheuttamaan sydänsuruja omalle lapselle. Siinä yritetään olla sovussa vaikkei kaikkea hyväksytäkään. On sitä muillakin miettimistä.
Millä tavalla itse olisit reagoinut, jos sinun vanhempasi olisivat sanoneet sinulle jo hyvin varhain, että rakastamme kyllä sinua, mutta emme koskaan tule hyväksymään sinun tekojasi tai minuuttasi? Esimerkiksi uskon suhteen.
 
student
Lopun aikana on yleistynyt sellainen käsitys, että homoseksuaalisuus on normaalia ja lesboilu sekä homostelu ovat luonnollinen tapa harjoittaa seksiä. Kirkkoihin on tullut sielullisia ihmisiä, jotka vaeltavat himojensa mukaan ja ovat napisijoita, kohtaloidensa nurkujia. He aiheuttavat hajaannusta vastoin sitä oppia, mikä on Raamatussa ilmoitettu. He vaativat hyväksyntää synnilliselle elämäntavalleen ja vääntävät vinoon pyhiä kirjoituksia omaksi tuhokseen. Heidän perässään tulevat tuomion ylösnousemukseen ne, jotka eksyvät heidän opetuksensa jälkiä seuraamaan ja antavat hyväksyntänsä homoseksuaalisuudelle.

Homoseksuaalisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus: kukaan ei synny homoksi. Homous on seurausta varhaislapsuuden kasvuhäiriöistä ja/ tai murrosiässä opitusta sekä valitusta tavasta harjoittaa seksiä. Nuori ihminen valitsee homouden siten, että alkaa tyydyttää itseään, kun homoeroottiset ajatukset valtaavat hänen mielensä. Jokainen ihminen joutuu jossakin vaiheessa elämäänsä synnillisten ajatusten vieteltäväksi ja kiusaamaksi, mutta kaikki eivät valitse syntiä elämän tavakseen. Kiusatusta nuoresta voi tulla homo, jos hän ei hylkää synnin tekemistä, kun himot viettelevät häntä. Hän kuvittelee harjoittavana homoseksuaalista aktia, kun tyydyttää itseään. Kun hän on lauennut eli saanut orgasmin, kokee hän ensimmäisillä kerroilla häpeää ja katuu tekoaan. Tämä on Jumalan ihmiseen laittama puolustusmekanismi syntiä vastaan. Jos nuori kuitenkin jatkaa homoseksuaalisilla ajatuksilla hekumointia ja itsetyydytystä sen yhteydessä, hiljenevät omantunnon syytökset vähän kerrassaan eikä hän enää lopulta tunne häpeää. Hänestä on tullut mieleltään homo, mikä on opittu ja valittu synnillinen tapa seksin harjoittamiseen, ei perinnöllinen tai synnynnäinen ominaisuus. Hän on paatunut synnin teon seurauksena eikä enää osaa hävetä syntiään tai tuntea syyllisyyttä sen johdosta. Sen sijaan hän etsii hyväksyntää synnin tekemiselle ja vihoittelee niitä vastaan, jotka tuomitsevat hänen perversionsa
 
student croydon
Homogeeni olettamus on kehitetty siksi, että ihmisen ei tarvitsisi tehdä parannusta homoseksuaalisuuden synnistä. Jos se olisi geeneissä ei kenenkään tarvitsisi muuttua, mutta kun se ei ole totta, vaan tieteen harha-askel. Herra Jeesus Kristus profetoi, että viimeisinä päivinä ihmiskunta antautuu homoseksuaalisuuden synnin harjoittamiseen. Nykypäivän tiede on auttamassa ihmiskuntaa tämän profetian toteutumisessa, jossa homoseksuaalisuuden synnistä ollaan tieteellisin keinoin tehty luonnollinen seksuaalisuuden harjoittamismuoto.
 
anna kun arvaan
Homoseksuaalisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus: kukaan ei synny homoksi. Homous on seurausta varhaislapsuuden kasvuhäiriöistä ja/ tai murrosiässä opitusta sekä valitusta tavasta harjoittaa seksiä. Nuori ihminen valitsee homouden siten, että alkaa tyydyttää itseään, kun homoeroottiset ajatukset valtaavat hänen mielensä. Jokainen ihminen joutuu jossakin vaiheessa elämäänsä synnillisten ajatusten vieteltäväksi ja kiusaamaksi, mutta kaikki eivät valitse syntiä elämän tavakseen. Kiusatusta nuoresta voi tulla homo, jos hän ei hylkää synnin tekemistä, kun himot viettelevät häntä. Hän kuvittelee harjoittavana homoseksuaalista aktia, kun tyydyttää itseään. Kun hän on lauennut eli saanut orgasmin, kokee hän ensimmäisillä kerroilla häpeää ja katuu tekoaan. Tämä on Jumalan ihmiseen laittama puolustusmekanismi syntiä vastaan. Jos nuori kuitenkin jatkaa homoseksuaalisilla ajatuksilla hekumointia ja itsetyydytystä sen yhteydessä, hiljenevät omantunnon syytökset vähän kerrassaan eikä hän enää lopulta tunne häpeää. Hänestä on tullut mieleltään homo, mikä on opittu ja valittu synnillinen tapa seksin harjoittamiseen, ei perinnöllinen tai synnynnäinen ominaisuus. Hän on paatunut synnin teon seurauksena eikä enää osaa hävetä syntiään tai tuntea syyllisyyttä sen johdosta. Sen sijaan hän etsii hyväksyntää synnin tekemiselle ja vihoittelee niitä vastaan, jotka tuomitsevat hänen perversionsa
Oisko sulla lähdettä antaa näille melkoisille väitteille? Eikö?
 
"vieras."
Mä olen sitä mieltä että isossa osassa meitä ihmisiä on homoseksuaalisuutta ihan geeneissäkin. Mutta jos ihmettelet miten eheytyminen liittyy uskontoon, niin kyse on Jumalan voimasta, joka pystyy semmoiseen mihin ihminen ei pysty. Mä olen jollain tasolla bi-seksuaali (seksin osalta, ei tunne-elämän/rakastumisen) mutta viime kesänä rukoilin että Jumala hoitaisi mulla tuota bisseyttä pois. Jätin asian sitten sikseen, mutta ihmettelin kun sen jälkeen kuolasinkin miesten perään ihan mahdottomasti, enemmän kuin koskaan ennen. Toki kaikilla umpihomoilla tämä ei ole niin helppoa, vaikka umpihomojakin on parantunut (Amadeus).

Se että paranee ei tarkoita mun mielestä sitä, etteikö homoseksuaalia taipumusta ja himoja koskaan tulisi, koska homoseksuaalisuuden taipumus on mun mielestä geeneissä. Mutta voi parantua sillein riittävästi, sen verran että voi sanoa olevansa enemmän hetero kuin bisse. Se voi tuntua päälleliimatulta, mutta kyllä sitä paranemiseksi voi sanoa.
Kerrotko miksi jumala korvasi homouden synnin himon synnillä? Kaikki synnithän ovat käsittääkseni saman arvoisia. Joten mikä logiikka?

Amadeus on parantunut, kun kaipaa edelleen miehen läheisyyttä? Aika.. homoa?
 
anna kun arvaan
Homogeeni olettamus on kehitetty siksi, että ihmisen ei tarvitsisi tehdä parannusta homoseksuaalisuuden synnistä. Jos se olisi geeneissä ei kenenkään tarvitsisi muuttua, mutta kun se ei ole totta, vaan tieteen harha-askel. Herra Jeesus Kristus profetoi, että viimeisinä päivinä ihmiskunta antautuu homoseksuaalisuuden synnin harjoittamiseen. Nykypäivän tiede on auttamassa ihmiskuntaa tämän profetian toteutumisessa, jossa homoseksuaalisuuden synnistä ollaan tieteellisin keinoin tehty luonnollinen seksuaalisuuden harjoittamismuoto.
Ainoa asia, joka paatoksestasi paistaa läpi on oma tukahdutettu seksuaalisuutesi.
 
student croydon
The Overhauling of Straight America" artikkelin mukaan homouden vastustajia tulee mustamaalata ja panetella. Artikkelin mukaan panettelu ja mustamaalaaminen on tarpeellista, koska vastustajat levittävät koko ajan väärää tietoansa. Artikkeli kehottaa toimimaan siten, että homofobian vallassa olevat ihmiset joutuvat kokemaan syyllisyyttä ja häpeää. Artikkeli kehottaa tekemään homouden vastustajista niin ilkeitä ja pahoja, että ihmiset haluavat sanoutua irti homouden vastustajista. Artikkelin mukaan homouden vastustajat pitää esitellä kuin Ku Klux Klan, joka vaati homojen polttamista ja kuohitsemista. Artikkelin mukaan homouden vastustajia tulee verrata natsien suorittamiin hirmutekoihin toisen maailmansodan aikana keskitysleireillä, jossa homoseksualisteja kidutettiin ja tapettiin. Artikkelin mukaan homokampanjan vastustajien parjaamisen tarkoituksena on saada vastustajat raivostumaan.

Edellä olevat toimintatavat ovat likaisia, kieroja sekä kiihotusta kansanryhmää ja ihmisiä vastaan, jotka eivät pidä homoutta luonnollisena asiana. Homokampanja kehottaa mustamaalaamaan ja panettelee niitä ihmisiä, jotka vastustavat homoutta. Tämän sanotaan olevan tarpeellista. Homokampanja koittaa saada homouden vastustajat näyttämään syyllisiltä, joiden tulisi hävetä. Artikkeli kehottaa tekemään vastustajista ilkeitä ja pahoja vertaamalla heitä historiassa tehtyjen hirmutekojen kaltaisiksi tai ihmisiksi, jotka ovat hyväksyneet nämä hirmuteot. Homokampanjan tavoitteena on saada homouden vastustajat raivostumaan: Raivostunut ihminen käyttäytyy negatiivisesti ja siten hänet saadaan ansaan, joka näyttää hänet huonossa valossa ja homouden puolustajat viattomina uhreina.

Homokampanjan tavoitteet ja toimintamenetelmät ovat korruptoituneita, likaisia, kieroja sekä alhaisia. Homokampanja rikkoo suvaitsevaisuuden rajat sekä loukkaa ihmisarvoa järjestelmällisen vihakampanjansa kautta. He taistelevat oman ihmisarvonsa puolesta pyrkien lietsomaan vihaa niitä kohtaan, jotka eivät näe homoseksualismia luonnollisena seksuaalisuutena.

Todellinen Herran Jeesuksen opetuslapsi ei tietenkään koskaan missään tilanteessa hyväksy homoseksualistien surmaamista, kiduttamista eikä pakkokäännyttämistä heteroksi. Todellinen Herran Jeesuksen opetuslapsi uskoo homouden olevan synti. Todellinen Herran Jeesuksen opetuslapsi antaa myös ihmisille vapauden valita millä tavalla itse kukin haluaa elää ja toteuttaa seksuaalisuuttaan
 
Eihän nuo kaksi väitettä toimi muidenkaan syntien kanssa, osa syntilajeista on geeneissä/aivorakenteissa (esim. alkoholismi) eikä niistäkään häröilyistä koskaan parane 100%:sesti.
Hmmm... Noi on nyt vähän eri asioita.

Usko saattaa olla alkoholistille ainoa keino pysyä erossa viinasta. Elämän hallitsija vaihtuu toiseen. Samoin se voi monille olla ainoa konsti katkaista vankilakierre ja vaihtaa kaveriporukka toisenmoiseen. Kas kun kaikki eivät tahdo olla vankilakierteisiä päihdeongelmaisia, jolloin usko saattaa korjata noita ongelmia.

Mut homouden suhteen se usko aiheuttaa ongelman. Homohan ei voi uskoa "oikein", koska raamattu ja uskonpiiri sanoo, että se on syntiä.
 
student croydon
Homojen oikeuksien liikkeen historioitsija ja homoaktivisti David Thorstad väittää, että homoseksuaalisuudella ja pedofilialla on luonnollinen ja kiistaton yhteys.* Thorstad on kirjoittanut (David Thorstad, "Man/Boy Love and the American Gay Movement," Journal of Homosexuality 20 (1990): s.253) kirjassaan, että poikarakastajat olivat mukana homoliikkeen alkuaikana ja heidän läsnäoloaan suvaittiin.

Gay yhteisön uutisjulkaisussa sen avajaispainoksessa vuodelta 1979 oli homojen vapautusliikkeen lausunto mies ja poika rakkaudesta, joka esitti homojen vapautuksen lopullisen päämäärän olevan saavutus, joka mahdollistaa kaikille seksuaalisen vapauden, ei vain samoja oikeuksia lesboille ja homomiehille, vaan myös seksuaalisen ilmaisun vapauden nuorille ja lapsille.

David Thorstad siterasi Jim Kepneriä (International Gay and Lesbian Archives kuraattori Los Angelesissa):

Asia jonka olen halunnut tuoda esille on että jos me hylkäämme poikarakastajat* tänä päivänä keskuudestamme, niin meidän tulee lopettaa vetoaminen antiikin kreikkalaisiin kuten Michelangelo, Leonardo da Vinci, Oscar Wilde, Walt Whitman, Horatio Alger, ja Shakespeare. Meidän on parasta lakata pitämästä heitä osana perintöämme, ellemme laajenna käsitystä siitä mitä tarkoittaa olla homo tänä päivänä. (David Thorstad, "Man/Boy Love and the American Gay Movement," Journal of Homosexuality 20 (1990): s.266)

Pohjois-Amerikan mies-poika rakkaus yhdistys (North American Man-Boy Love Association - NAMBLA), on avoimesti kannattanut aikuisen ja lapsen välistä seksiä. 1985 NAMBLA pääsi New York's council of Lesbian and Gay Organizations sekä International Gay Association (nykyisin* International Lesbian and Gay Association - ILGA) yhdistysten jäseneksi. 1990-luvun puolivälissä ILGA, NAMBLA ja muutama muu pedofiilijärjestö menetti oikeutensa toimia kansalaisjärjestönä YK:ssa. (George Archibald, "U.N. Group Keeps Ban on Gay Lobby," Washington Times May 1, 2002)

Pedofilia ja homokirjallisuus

Edesmennyt runoilija Allen Ginsberg sanoi, että homoseksuaalisuuden ja pedofilian välillä on saumaton yhteys. Elämänkerta kirjoittaja Raymond-Jean Frontain kirjoitti Ginsbergin yhteyksistä NAMBLAaan (Ginsberg oli North American Man/Boy Love Association jäsen) sekä Ginsbergin teoksissa olevista viittauksista anaaliseksiin sekä pederastiaan (miehen ja pojan seksisuhde). (Raymond-Jean Frontain, "The Works of Allen Ginsberg," Journal of Homosexuality 34 (1997): 109.)

Ginsberg oli eräs homoseksuaali kirjoittajista, joka otti esille homoyhteisöissä viehtymyksen pedofiliaan. Mary Eberstadt kirjoitti the Weekly Standard julkaisussa kuinka kielto harjoittaa seksiä lasten kanssa rappeuttaa.

Carole Jennyn tutkimus väittää, että vain kaksi 269:stä lasten hyvälsikäyttäjästä voidaan identifioida homoksi tai lesboksi. ("Are Children at Risk for Sexual Abuse by Homosexuals?" Pediatrics 94 (July 1994): 41-44.)

Jennyn tutkimuksessa käytettiin epätyypillistä tutkimustekniikkaa. Raportoituja lasten hyväksikäyttäjiä ei haastateltu. Sen sijaan tutkijat vetosivat omakohtaisiin mielipiteisiin ja lääketieteellisiin terveyskeskusten tietolähteisiin* seksuaalisen hyväksikäytön lapsiuhreista. Seksuaalisten hyväksikäyttäjien käyttäytymistä ei kyselty. Jos on jo etukäteen päätetty, että poikia hyväksikäyttäviä miespedofiilejä ei voi pitää homoseksuaaleina jos heillä on ollut seksiä naisten kanssa, niin johtopäätös on että muutamilla tai jollain pedofiileillä on tyttöystävä ja he ovat naimisissa ja heillä on lapsia. Kuitenkin tutkimus osoitti, että 22 prosenttia hyväksikäyttäjistä käytti hyväkseen samaa sukupuolta olevaa. Se on osoitus selvästä homoseksuaalisesta pedofiliasta.

Eberstadt siteraa Village Voice julkaisua sanomalla, että homokirjallisuus on rikasta ja idyllistä kertomusta sukupolvien välisistä suhteista, kuten sellaisista suhteista, jotka ovat tänä päivänä kunnioitettavia. Hän mainitsee lukuisia esimerkkejä pedofilia* homokirjallisuudesta, jotka esiintyvät "valtavirran" homoseksuaalisessa runoudessa.

Paedophilia: The Radical Case kirja kertoo yksityiskohtaista tietoa siitä miten voi päästä intiimisuhteeseen nuorten poikien kanssa. (Tom O'Carroll, Paedophilia: The Radical Case (Boston:Alyson Publications, 1982)

Lesbo kolumnisti Paula Martinac on kirjoittanut homoseksuaalien sanomalehdessä Washington Bladessa: Aikuis-lapsi seksiä on pidetty tärkeänä aspektina homokulttuurissa. ... Kun jotkut homomiehet kunnioittavat aikuis-lapsi seksiä niin he samanaikaisesti julistavat etteivät he ole pedofiilejä ...* (Paula Martinac, "Mixed Messages on Pedophilia Need to be Clarified, Unified," Washington Blade* March 15, 2002)
 

Yhteistyössä