Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
Älkää nyt aina sahatko jalkaanne eli vedotko eläinkuntaan, pliiiiiiis.

Jos rinnastetaan ihminen eläinkuntaan, niin ok, nisäkkäitä ollaan ja samoja solurakenteita on ja samaa ruokaakin syödään. Mutta sit pitäis tehdä nämäkin:

Laumassa saa panna jokaista sukulaista, äitiäkin voi nuorena koklata. Voi juoda pissaa kun toinen yrittää virtsata, voi vapaasti haistella toisen alapäätä. Joissakin lajeissa voi naaras syödä uroksen parittelun jälkeen. Usein uros jättää pesueensa ja naaraan oman onnensa nojaan ja naaras joutuu itse hakemaan ruoan lapsille, ja seuraavana vuonna voikin molemmilla olla jo uudet kumppanit (joutsenet taitavat olla pariuskollisia?).

Jatkanko vielä?
 
Minusta on oksettavaa, millaisista asioista ihmiset (tässä tapauksessa jeesusjengi) löytää itselleen asioita, joilla ratsastamalla saa nostaa itsensä muita ylemmäs ja halveksua alempiaan. Kristinuskossa kuitenkin ovat avainasemassa lähimmäisenrakkaus ja suvaitsevaisuus, mutta siitä huolimatta vielä 2000-luvulla löytyy näitä pikkusieluisia mielensäpahoittajia. Sopii miettiä miltä tuntuisi olla esimerkiksi yhä kaapissa oleva homo, jos vanhempana on Echon kaltainen ihminen. En ihmettele hetkeäkään miksi jatkuvasti saa lukea homonuorten tekemistä itsemurhista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29738742:
Entäs verilätyt ja lentokoneet?
Verilätyistä väännän mieheni kanssa aina. Mä en syö, hän syö. Mutta hyvin pystyn välttelemään sitä ruokalajia.

Mikäs lentokoneissa on ällöttävää? Ne ovat tosi tarpeellisia, voisi muuten mennä vaikka viikko toiselle mantereelle siirtymisessä kun sinne voi suhauttaa 6-7 tunnissa.
 
venaas
Miksi seksi nousee niin oleelliseksi asiaksi ihmistä määrittäessä?

Kuinka iso osa teillä muille menee elämässä siihen aktiin? Aika pieni, luulisin.

Luulen, että pohjimmillaan homouteen suhtaudutaan negatiivisemmin kuin lesbouteen siksi, että ylläpidetään edelleen jotain keskiaikaista käsitystä siitä, että mies on seksuaalisempi olento kuin nainen. Homostelu koetaan irvokkaaksi ja kamalaksi, koska siinä on kaksi himokasta miestä. Heterosuhteessa se frigidi nainen jarrutttaa niitä miehen ylimaallisia seksinhimoja.

Paljon muuttuis jo sillä, että ajateltaisiin edes realistisesti sukupuolista.
 
vierasa
Hah, selvisihän syy Echonkin homofobialle. Ihan tutkitusti homofoobikot ovat usein itse homoja. Koita Echo vain oppia hyväksymään itsesi niin ei tarvi purkaa sitä omaa pahaa oloa muihin.
 
Minusta on oksettavaa, millaisista asioista ihmiset (tässä tapauksessa jeesusjengi) löytää itselleen asioita, joilla ratsastamalla saa nostaa itsensä muita ylemmäs ja halveksua alempiaan. Kristinuskossa kuitenkin ovat avainasemassa lähimmäisenrakkaus ja suvaitsevaisuus, mutta siitä huolimatta vielä 2000-luvulla löytyy näitä pikkusieluisia mielensäpahoittajia. Sopii miettiä miltä tuntuisi olla esimerkiksi yhä kaapissa oleva homo, jos vanhempana on Echon kaltainen ihminen. En ihmettele hetkeäkään miksi jatkuvasti saa lukea homonuorten tekemistä itsemurhista.
Itse asiassa meidän kuopus on julistanut että hän menee isona samaa sukupuolta olevan kanssa naimisiin. Ok, sit menköön. Jos kuopuksen seksuaali-identiteetti tulee jatkossakin olemaan tuo (siis nythän tuo voi olla vain lapsen puhetta) niin mä kohtelen häntä yhtä rakastavasti kuten tuota heterompaa isosisarustaan, mutta jossain vaiheessa tulen kertomaan että me ei hyväksytä homoseksuaalisuuden toteuttamista eikä Jumalakaan hyväksy (luepa Raamattua sen verran), mutta tätä kuopusta en voi estää enkä kahlita. Hän tekee omat päätöksensä.

On iso ero kokonaisen ihmisen ja ihmisen jonkun osan hyväksymisellä.
 
säpäle harmaana
Verilätyistä väännän mieheni kanssa aina. Mä en syö, hän syö. Mutta hyvin pystyn välttelemään sitä ruokalajia.

Mikäs lentokoneissa on ällöttävää? Ne ovat tosi tarpeellisia, voisi muuten mennä vaikka viikko toiselle mantereelle siirtymisessä kun sinne voi suhauttaa 6-7 tunnissa.
Minulla on siis korkeanpaikan kammo. Sinun logiikallasi minun pitäisi vastustaa lentokoneita. Puhun siis edelleen siitä, miksi minun tai ihmiskunnan pitäisi vastustaa jotain asiaa, koska joku ei siihen liittyvistä asioista tykkää. Sinä et tykkää anaaliseksistä--> homous on paha asia. Minä en tykkää korkeista paikoista --> lentokoneet ovat syntiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29738778:
Minulla on siis korkeanpaikan kammo. Sinun logiikallasi minun pitäisi vastustaa lentokoneita. Puhun siis edelleen siitä, miksi minun tai ihmiskunnan pitäisi vastustaa jotain asiaa, koska joku ei siihen liittyvistä asioista tykkää. Sinä et tykkää anaaliseksistä--> homous on paha asia. Minä en tykkää korkeista paikoista --> lentokoneet ovat syntiä.
Ei, kyse ei ole minusta, vaan asioista jotka ovat aina ja joka paikassa perverssejä.
Onko sulla mitään ajatusta (enää) jostain seksuaalisuuden suuntauksesta joka sun mielestäsi olisi aina perverssiä?
 
jossain vaiheessa tulen kertomaan että me ei hyväksytä homoseksuaalisuuden toteuttamista eikä Jumalakaan hyväksy (luepa Raamattua sen verran), mutta tätä kuopusta en voi estää enkä kahlita. Hän tekee omat päätöksensä.
Ymmärrätkö, millaista hallaa tuo tulee tekemään lähes varmasti jo ennestään herkän ja epävarman nuoren itsetunnolle? Vaikka kuinka tarkoittaisitte hyvää, sillä ei ole mitään merkitystä. Ja se, että uskonnolla itsensä homoudesta "eheyttäneet" olisivat homoudesta päässeet, on silkkaa itsepetosta. Kyllä, homo voi jumalan avulla hankkia itselleen vaimon ja lapsia, mutta ei se homous mihinkään lähde. Kyse on vain itseinhosta ja siitä, ettei pysty hyväksymään itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29738791:
Eli et olekaan eheytynyt?
Siis täh? Olenko väittänytkään että olisin vieläkään 100 % hetero?
Taipumus bisseyteen tulee seuraamaan mua hautaan asti, ei se koskaan katoa, mutta heterous pääsee vallalle yhä enemmän.

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta mä en edes kauheasti noteeraa noita bisseajatuksia, en edes muista tai huomaa niitä, annan niiden mennä ohi, en kauhistu. Ei ihmisen mieli aina tarjoa pelkästään hyviä ja terveitä ajatuksia, koittakaa jo uskoa se. Kuka edes semmoista olettaa?

Mutta se määrää suuntauksen, että mitä niistä ajatuksista lähtee pitemmän päälle toteuttamaan ja hellimään.

Nyt alan tehdä ruokaa.
 
säpäle harmaana
Ei, kyse ei ole minusta, vaan asioista jotka ovat aina ja joka paikassa perverssejä.
Onko sulla mitään ajatusta (enää) jostain seksuaalisuuden suuntauksesta joka sun mielestäsi olisi aina perverssiä?
En nyt oikein tiedä, mitä tarkoitetaan perverssillä. Onko se jotenkin vain sekopäistä vai sairasta, kuvottavaa ja totaalisen tuomittavaa. Jos se on tuota jälkimmäistä, niin perverssiä seksuaalisuudessa on kaikki sellainen, jossa joku toimii vasten tahtoaan tai alistettuna.
 
Ei, kyse ei ole minusta, vaan asioista jotka ovat aina ja joka paikassa perverssejä.
Onko sulla mitään ajatusta (enää) jostain seksuaalisuuden suuntauksesta joka sun mielestäsi olisi aina perverssiä?
Ja mikset Säpäle vastannut tuohon?

Ja miksei kukaan anaaliseksiä harjoittava (ehkä tämä kuuluisi omaan anaaliseksiketjuun) vastaa tuohon anaaliseksi->vessanpönttö -rinnastukseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29738813:
En nyt oikein tiedä, mitä tarkoitetaan perverssillä. Onko se jotenkin vain sekopäistä vai sairasta, kuvottavaa ja totaalisen tuomittavaa. Jos se on tuota jälkimmäistä, niin perverssiä seksuaalisuudessa on kaikki sellainen, jossa joku toimii vasten tahtoaan tai alistettuna.
Jahas, vastasit kuitenkin. Eli et tiedä mikä on perverssiä.

No, jos on kaksi sisarusta jotka aivan omasta halustaan ja täysi-ikäisinä haluavat mennä naimisiin keskenään, niin onko se perverssiä? Oletetaan että heillä ehkäisy on todella hyvin hoidettu.
 
säpäle harmaana
Siis täh? Olenko väittänytkään että olisin vieläkään 100 % hetero?
Taipumus bisseyteen tulee seuraamaan mua hautaan asti, ei se koskaan katoa, mutta heterous pääsee vallalle yhä enemmän.

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta mä en edes kauheasti noteeraa noita bisseajatuksia, en edes muista tai huomaa niitä, annan niiden mennä ohi, en kauhistu. Ei ihmisen mieli aina tarjoa pelkästään hyviä ja terveitä ajatuksia, koittakaa jo uskoa se. Kuka edes semmoista olettaa?

Mutta se määrää suuntauksen, että mitä niistä ajatuksista lähtee pitemmän päälle toteuttamaan ja hellimään.

Nyt alan tehdä ruokaa.
No eikö tässä nyt ole se koko jutun pointti. Eli oikea ja aito eheytyminen on mahdotonta, jopa Jumalan avustuksella. "Eheytyminen" siis sinustakin on vain sitä, että eletään valheessa.

Kiitos.
 
Hei sinä hetero/homo, joka pystyt juhlimaan pyllynreiän kanssa loputtomiin. Olkoonkin että on suolentyhjennys tehty. Miksi kuitenkin (luullakseni) sua kuvottaisi wc-pytyn nuoleminen, vaikka se olisi wc-ankalla käyty läpi?

Vaikka mua kuinka himottaisi, niin en voisi kyllä johonkin jäterööriin koskea. :X Ja pimpsa/munakin saisi olla mielellään pesty.
Vastataan nyt tähän sinun persreikäiseen kysymykseen. Aloitetaanko seksistä. Homoseksi on paljon muutakin kuin keskittymistä anusaukkoon, se voi olla kaikkea muuta siihen päälle tai sitä ilman. Usko tai älä. Miksi siis oletat että sitä kieltä pyöritettäisiin sen enempää persreiässä kuin vessassakaan, edes siinä tapauksessa että joku sinne sen peniksensä pistäisi tai antaisi toisen sinne jotain laittaa?

Vessan nuoleminen on varmasti ällöttävää jopa niistä, jotka anaaliseksiä harrastavat. Toinen on tuttua, bakteerikannat jaettuja ja se kuuluu heidän seksielämäänsä. Vessa harvoin otetaan kolmanneksi kumppaniksi intiimiin hetkeen. Vessa jaetaan seksielämän ulkopuolelle. Vessa jaetaan omanlaiseksi intiimiksi paikaksi.

Sitten itse seksiin ja seksuaalisuuteen. Yhdessä jaettu ja yhdessä harrastettu seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja osa ihmisyyttä. Ei se seksin harrastaminen homoseksuaaleilta lopu vaikka kuinka itkisitte sen pervoutta ja vääryyttä. Se kun ei ole sen pervompaa, luonnottompaa tai väärää kuin heteroseksi päältä veivattuna. Se on osa parisuhdetta, parisuhteen huoltoa, rakkauden osoittamista ja yhteiselämää. Miksi se persreikä äkkiä onkin niin pelottava ajatus, että koko ihmisyyden vääryys iskostuu siihen? Miksi nämä keskustelut ja homoseksuaalien koko identiteetti tuntuu kääntyvän sinne makuuhuoneen puolelle. En vain ymmärrä. Yrittäkää nyt ymmärtää. KYSE EI OLE VAIN SEKSISTÄ.
 
Mahdanko mä enää olla hetero? Kas kun eron jälkeen toi seksielämä on ollut vähän nihkeää. Pitäiskö mun alkaa eheyttämään heterouttani jokaviikonloppuisin vierailuin vaik mummotunneliin? Enhän mä voi olla oikee ja hyväksyttävä hetero uittamatta pippeliäni säännöllisin välein soveliaiksi katsotuissa reiíssä?
 
Ymmärrätkö, millaista hallaa tuo tulee tekemään lähes varmasti jo ennestään herkän ja epävarman nuoren itsetunnolle? Vaikka kuinka tarkoittaisitte hyvää, sillä ei ole mitään merkitystä. Ja se, että uskonnolla itsensä homoudesta "eheyttäneet" olisivat homoudesta päässeet, on silkkaa itsepetosta. Kyllä, homo voi jumalan avulla hankkia itselleen vaimon ja lapsia, mutta ei se homous mihinkään lähde. Kyse on vain itseinhosta ja siitä, ettei pysty hyväksymään itseään.
Ei tee hallaa. Mä pystyn rakastamaan ihmistä niin että hän ei huomaakaan etten hyväksy hänen suuntaustaan/elämäntyyliään. Häihinsä en tule koska Jumalakaan ei heidän liittoaan siunaa, mutta opetan hänet hyväksymään myös mun hyväksymättömyyden.

Eikä homous mihinkään kokonaan lähde, kuten ei addius ja muu kakkeli minusta, kuten muut pervot ajatukset...en ole väittänytkään että paraneminen olisi yhtä vahvaa kuin umpiheteron heterous.

Mutta silti suunta on terveyttä, eheyttä kohti. Vaikka yhtä helppoa ei ole kuin umpiheterolla niin on ihanampaa kun suunta on oikea, ja on sopu Jumalan, luojani ja tekijäni kanssa. Sitä ei bisseyden toteuttaminen voita. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29738847:
Vastataan nyt tähän sinun persreikäiseen kysymykseen. Aloitetaanko seksistä. Homoseksi on paljon muutakin kuin keskittymistä anusaukkoon, se voi olla kaikkea muuta siihen päälle tai sitä ilman. Usko tai älä. Miksi siis oletat että sitä kieltä pyöritettäisiin sen enempää persreiässä kuin vessassakaan, edes siinä tapauksessa että joku sinne sen peniksensä pistäisi tai antaisi toisen sinne jotain laittaa?

Vessan nuoleminen on varmasti ällöttävää jopa niistä, jotka anaaliseksiä harrastavat. Toinen on tuttua, bakteerikannat jaettuja ja se kuuluu heidän seksielämäänsä. Vessa harvoin otetaan kolmanneksi kumppaniksi intiimiin hetkeen. Vessa jaetaan seksielämän ulkopuolelle. Vessa jaetaan omanlaiseksi intiimiksi paikaksi.

Sitten itse seksiin ja seksuaalisuuteen. Yhdessä jaettu ja yhdessä harrastettu seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja osa ihmisyyttä. Ei se seksin harrastaminen homoseksuaaleilta lopu vaikka kuinka itkisitte sen pervoutta ja vääryyttä. Se kun ei ole sen pervompaa, luonnottompaa tai väärää kuin heteroseksi päältä veivattuna. Se on osa parisuhdetta, parisuhteen huoltoa, rakkauden osoittamista ja yhteiselämää. Miksi se persreikä äkkiä onkin niin pelottava ajatus, että koko ihmisyyden vääryys iskostuu siihen? Miksi nämä keskustelut ja homoseksuaalien koko identiteetti tuntuu kääntyvän sinne makuuhuoneen puolelle. En vain ymmärrä. Yrittäkää nyt ymmärtää. KYSE EI OLE VAIN SEKSISTÄ.
Onko sama sovellus ja ihanan kaunis tilanne myös aikuisena oma-aloitteisesti, ilman pakottamista sisaruksensa kanssa puuhastelevilla/yhdessä elävillä?
 

Yhteistyössä