Evangelina hyvä käynti Nyt ei muuta kuin tuulta päin! Mahtista!
Nyt peukut ja varpaat pystyyn!
Tuli tuosta "kemiallisesta" raskaudesta mieleeni....
Huom! Tää on nyt VANHA KUVA, eli helmikuun lopulta.
Näettekö te näissä saman kuin minä mukamas?
näen omiani - Image - Aijaa.com
K9VwWq - Image - Aijaa.com
Syy miksi kysyn, on se, että tuo kuva on otettu dpo9 ja siitä parin päivän kuluessa alkoi tosi raju vuoto ja tihkuttelin sitten vielä kp10 ultrassakin. En vain tajunnut ultrassa sanoa tuosta mitään, olin vaan niin keskittynyt folleihini
Mutta mahtaako olla niin, että tuolloin saattoi olla juurikin "kemiallinen" raskaus?
mulla ei koskaan ole sellaisia ollut niin olin kovin skeptinen sen suhteen
JOS tuo ois ollut kemiallinen, se lois vähän uskoa siihen, että vielä me onnistutaan se vauva saamaan Mutta mene ja tiedä
Saa arvuutella
Tänään viimonen clomipäivä Mies kävi antaa eile näytteen ja 3 viikkoa kuulemma menee vastauksiin :O En tiedä miksi NIIIIIIN kauan!? Mä en kestä oottamista
Mulle vois lisätä kans sinne perään hoidoksi: colmifen ja lugesteron.
Nyt peukut ja varpaat pystyyn!
Tuli tuosta "kemiallisesta" raskaudesta mieleeni....
Huom! Tää on nyt VANHA KUVA, eli helmikuun lopulta.
Näettekö te näissä saman kuin minä mukamas?
näen omiani - Image - Aijaa.com
K9VwWq - Image - Aijaa.com
Syy miksi kysyn, on se, että tuo kuva on otettu dpo9 ja siitä parin päivän kuluessa alkoi tosi raju vuoto ja tihkuttelin sitten vielä kp10 ultrassakin. En vain tajunnut ultrassa sanoa tuosta mitään, olin vaan niin keskittynyt folleihini
Mutta mahtaako olla niin, että tuolloin saattoi olla juurikin "kemiallinen" raskaus?
mulla ei koskaan ole sellaisia ollut niin olin kovin skeptinen sen suhteen
JOS tuo ois ollut kemiallinen, se lois vähän uskoa siihen, että vielä me onnistutaan se vauva saamaan Mutta mene ja tiedä
Saa arvuutella
Tänään viimonen clomipäivä Mies kävi antaa eile näytteen ja 3 viikkoa kuulemma menee vastauksiin :O En tiedä miksi NIIIIIIN kauan!? Mä en kestä oottamista
Mulle vois lisätä kans sinne perään hoidoksi: colmifen ja lugesteron.
Viimeksi muokattu: